Mijn eerste singletje verandert elke week, want ik weet nooit precies welke van de 3 ik het eerst kocht:quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat mijn eerste singeltje Shangri-la van Gerard Joling was, maar ik weet het niet meer precies. Ik heb er in mijn leven niet meer dan 10 gekocht
Die cd heb ik ook ooit gekocht. Ik heb hem nog steeds thuis liggen.quote:
Nee, sorry. Zul je even moeten wachtenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft er iemand een link naar een uurlijstje? Ik wil weten of Mark Knopfer al bijna is
De hele wereld luistert naar nirvana en ik koop roodkapje op singlequote:
Thriller was mijn eerste album-cassette.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij Doe maar "De Bom"
en eerste LP, Thriller...nou eigenlijk, Vader Abraham in Smurfenland
quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De hele wereld luistert naar nirvana en ik koop roodkapje op single
oh to be 10 again.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb gehoord dat je hier in rehab kunt
De laatste ken ik niet, maar de eerste is best leuk, de tweede negeer ik maar, dat lijkt me het beste voordat ik alweer in een tirade ga belandenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn eerste singletje verandert elke week, want ik weet nooit precies welke van de 3 ik het eerst kocht:
L'amour Toujours van Gigi d'Agostino
Ice Queen van Within Temptation
Elke Stap van Lloyd![]()
![]()
Ik vind After Forever nog steeds best aardig. De derde isquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De laatste ken ik niet, maar de eerste is best leuk, de tweede negeer ik maar, dat lijkt me het beste voordat ik alweer in een tirade ga belanden
worden we wel fijn wakker van, dus laat je gaan!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De laatste ken ik niet, maar de eerste is best leuk, de tweede negeer ik maar, dat lijkt me het beste voordat ik alweer in een tirade ga belanden
quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb gehoord dat je hier in rehab kunt
Ja, dit Is Ook Schitterend...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit is toch Schitterend met de hoofdletter s?
voltooid verleden tijdquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit Is Ook Schitterend...
Nee, ik moet echt gaan douchenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
worden we wel fijn wakker van, dus laat je gaan!
Mijn eerste volledige album was van een cassette van 2unlimitedquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:32 schreef Cee het volgende:
Eerste single die ik kocht was de cassettesingle van Smells Like Teen Spirit.
Cassettesingles
Blof komt zometeen pas.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt gaan douchen
Ik heb er 2 of 3, allemaal gekregen. Zag niet in waarom je die zou willen kopenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:32 schreef Cee het volgende:
Eerste single die ik kocht was de cassettesingle van Smells Like Teen Spirit.
Cassettesingles
Die van mij van Cliff Richard.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mijn eerste volledige album was van een cassette van 2unlimited
Ha, die heb ik ook nog.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:35 schreef D. het volgende:
De eerste cd-single die ik kocht toen ik ook daadwerkelijk een cd-speler had was
[ afbeelding ]
CD's....veel te modern man.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:35 schreef D. het volgende:
De eerste cd-single die ik kocht toen ik ook daadwerkelijk een cd-speler had was
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |