Ik noem jou altijd geeneffecttbr.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:08 schreef nofxtbr het volgende:
blauwe tand
jij bent zeker ook zo iemand die zwarte bes zegt ipv blackberry
quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik noem jou altijd geeneffecttbr.
Google maar, genoeg winkels die ze nog verkopen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:44 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Kan je nog ergens blauwe wafels halen, daar heb ik nu wel zin in...
En jij bedoelt 'bedoelt' i.p.v. 'bedoeld'?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Hahah, hij zei 'blauwe tand' maar hij bedoeld natuurlijk 'bluetooth', haha wat garpig.
hij bedoelt bedoeldequote:Op dinsdag 30 december 2014 09:53 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En jij bedoelt 'bedoelt' i.p.v. 'bedoeld'?
Jep, en 'grappig' ipv 'garpig', een paar tikfoutjes gemacht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:53 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En jij bedoelt 'bedoelt' i.p.v. 'bedoeld'?
Ja hequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:29 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Jep, en 'grappig' ipv 'garpig', een paar tikfoutjes gemacht.
*bedoeltquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Hahah, hij zei 'blauwe tand' maar hij bedoeld natuurlijk 'bluetooth', haha wat garpig.
Oh, ik dacht even dat je het over die maat van me had met zijn ongelofelijke grafbek. Snap echt niet dat hij daar niets aan laat doenquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:42 schreef mig72 het volgende:
Echt, dat is zo kut.
Wilde ff een bestand overbrengen van mijn computer naar mijn foon en de overdracht gaat met 16,0 KB/s of zoiets.
Tegen die tijd zijn we allemaal vergaan eveneens de aarde.
Waarvoor dient zulk rommel eigenlijk?
klacht: blauwetandverbindingen zijn kuttraag
Denk niet dat er iemand Bleutooth gebruikt.quote:
Bleutooth en Bluetooth zijn gewoon hetzelfde hoor, het is de snelheid héquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:15 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Denk niet dat er iemand Bleutooth gebruikt.
Bluetooth daarentegen wordt nog volop gebruikt voor ondere andere bluetooth speakers.
Ik snap de grap niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik noem jou altijd geeneffecttbr.
Goeien garp weer!quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:08 schreef nofxtbr het volgende:
blauwe tand
jij bent zeker ook zo iemand die zwarte bes zegt ipv blackberry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |