Komt vast goed, Net5 heeft eerder 'De Vierling' uitgezonden, ieder heeft toch zo vanzelfsprekend haar karakter.quote:Op maandag 14 december 2015 21:38 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Vraag me alleen wel af hoe ze die 4ling gaan onderscheiden bij naam.
Echt schattig.quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:55 schreef Stansfield het volgende:
Vond die nieuwe familie ook erg leuk. Keer geen tokkies. Maar gewoon goed georganiseerd allemaal.
Die 2 grote zussen zijn ook super lief voor hun kleine zusjes.
Leek wel erg oprecht, lijkt me sterk dat dat geacteerd was. En ze kwamen nooit over als groot lichten dus het verbaast me niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:52 schreef kuolema het volgende:
Eugene die vergeten was dat hij de stroom eraf had gehaald![]()
Ik vraag me alleen af of dat echt was.
Ik denk ook niet hij dat acteerde, maar misschien dat de commentator deed alsof Eugene de stroom nog niet had aangesloten terwijl hij dat wel al had gedaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leek wel erg oprecht, lijkt me sterk dat dat geacteerd was. En ze kwamen nooit over als groot lichten dus het verbaast me niet echt
Oh op die manier. Zou wel gemene montage zijnquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:43 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik denk ook niet hij dat acteerde, maar misschien dat de commentator deed alsof Eugene de stroom nog niet had aangesloten terwijl hij dat wel al had gedaan.
Ik heb de vorige seizoenen niet gevolgd, maar die Samantha had een soort van koekjeswinkel? Is die er nog?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:47 schreef alors het volgende:
Die streberige Baumgards met hun drang om beroemd te worden vind ik echt steeds vervelender worden
ja vreselijkquote:Op woensdag 16 december 2015 19:47 schreef alors het volgende:
Die streberige Baumgards met hun drang om beroemd te worden vind ik echt steeds vervelender worden
geen idee is nog niet voorbij gekomenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb de vorige seizoenen niet gevolgd, maar die Samantha had een soort van koekjeswinkel? Is die er nog?
1000 hoorde ik zelfs.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef iamwhoiam het volgende:
Wil samantha nu 500 gasten hebben tijdens hun ''optredens''?
Ik weet dat ze redelijk veel gesponsord/geschonken hebben gekregen van bedrijven als Zwitsal en de MaxiCosi's ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:31 schreef danos het volgende:
Waar staat de geldboom van de familie met vierling?
Dat zal, maar daar krijg je geen hypotheek voor een nieuw huis voor..verder zijn ze goed gekleed etc. Ik vermoed een boerderijdochter wiens vader de varkensstallen aan de staat heeft verkocht voor de jackpot.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik weet dat ze redelijk veel gesponsord/geschonken hebben gekregen van bedrijven als Zwitsal en de MaxiCosi's ook
Wat doen ze voor werk? Is dar gezegd in een van de afleveringen?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef danos het volgende:
[..]
Dat zal, maar daar krijg je geen hypotheek voor een nieuw huis voor..verder zijn ze goed gekleed etc. Ik vermoed een boerderijdochter wiens vader de varkensstallen aan de staat heeft verkocht voor de jackpot.
Die man zal toch ook niet meer dan 2x modaal verdienen..
Ik gok dat zij is gestopt met werken tijdens de zwangerschap van de vierling. Je kunt moeilijk zes kinderen naar opa en oma brengen en kdv wordt onbetaalbaar...quote:Op woensdag 16 december 2015 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, hij is 'Consultant at Powerspex at PowerspeX instrumentation', volgens Linkedin. Haar kan ik niet vinden.
Ze heeft nog wel werk, maar ze hebben ook een gastouder.quote:Op donderdag 17 december 2015 07:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik gok dat zij is gestopt met werken tijdens de zwangerschap van de vierling. Je kunt moeilijk zes kinderen naar opa en oma brengen en kdv wordt onbetaalbaar...
Verder vind ik dat een enorm leuk gezin!
Huh, dacht dat ik een verhaal had getypt. Niet dus, nieuwe poging. Ik heb ergens gelezen dat een vrouw schreef dat Marcel haar een tijdje heeft gestalkt. Ook schreef Ingridt ook ooit op fb dat "hij" (en ik neem aan dat ze daarme Marcel bedoelt) een wachtwoord op de computer heeft gezet en haar kinderen daardoor niet meer op de computer kondenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:20 schreef Mula het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ging die ruzie erover dat zijn vader geen moeite voor hem (en zn kleinzoon) doet. Marcel zette vervolgens een heel stuk op fb dat hij nachtdiensten werkt en dat zijn gezin bestaat uit de leden die in purmerend wonen en dat niemand kan verwachten dat hij helemaal naar zn oudste zoon toegaat terwijl hij nachtdiensten draait. Niet lang daarna zette marcel iets op fb over fans door heel nl bezoeken.
Dat ze goed met geld omgaan hebben we wel al kunnen zien in dat programma op sbs6.... Ik vraag me dan alleen wel af waarom ze met de familie Deijs zijn gestopt en niet met de familie Baumgard. Heb het bij beide eigenlijk wel gezien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:51 schreef iamwhoiam het volgende:
Op facebook zit ik in de groep van Marcel Deijs. Wat een irritante man!!! Volgens mij is het hun keuze niet om te stoppen met het programma maar hij zegt dat hij het genoeg vind. Daar geloof nik niets van want hij doet graag popi jopi. Een tijd terug zei iemand dat ze zo goed met hun geld omgaan en hoe ze dat dan doen met vakanties, etentjes enzo. In plaats van dat Marcel zei, dat werd gesponsord door de ncrv had hij een heel verhaal over sparen en juiste keuzes maken....Toch wel leuk om sommige berichten te lezen en de onnozelheid te zien van sommige mensen in die groep. Toch ook wel jammer dat de Quadackers er niet meer bij zijn. Een beetje een tokkie familie is ook wel leuk om te zien in het programma hahaha
Bij de fam Baumgard woont iedereen nog thuis maar bij de fam Deijs niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:14 schreef ann3 het volgende:
[..]
Dat ze goed met geld omgaan hebben we wel al kunnen zien in dat programma op sbs6.... Ik vraag me dan alleen wel af waarom ze met de familie Deijs zijn gestopt en niet met de familie Baumgard. Heb het bij beide eigenlijk wel gezien.
Zou graag lid worden van de groep om het te volgen maar durf t niet zo haha. Er zijn iig wel dingen gebeurd na het programma die een beetje apart zijn (zie mijn post hierboven)quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:51 schreef iamwhoiam het volgende:
Op facebook zit ik in de groep van Marcel Deijs. Wat een irritante man!!! Volgens mij is het hun keuze niet om te stoppen met het programma maar hij zegt dat hij het genoeg vind. Daar geloof nik niets van want hij doet graag popi jopi. Een tijd terug zei iemand dat ze zo goed met hun geld omgaan en hoe ze dat dan doen met vakanties, etentjes enzo. In plaats van dat Marcel zei, dat werd gesponsord door de ncrv had hij een heel verhaal over sparen en juiste keuzes maken....Toch wel leuk om sommige berichten te lezen en de onnozelheid te zien van sommige mensen in die groep. Toch ook wel jammer dat de Quadackers er niet meer bij zijn. Een beetje een tokkie familie is ook wel leuk om te zien in het programma hahaha
Als je dit intypt op facebook kom je op hun geheime groep en kun je je aanmelden, ik hoop dat je wordt geaccepteer!! *Fansite Fam Deijs - Een Huis Vol - De leukste vriendengroep van nederland*quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:49 schreef Allyo het volgende:
[..]
Zou graag lid worden van de groep om het te volgen maar durf t niet zo haha. Er zijn iig wel dingen gebeurd na het programma die een beetje apart zijn (zie mijn post hierboven)
Werkt niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef iamwhoiam het volgende:
[..]
Als je dit intypt op facebook kom je op hun geheime groep en kun je je aanmelden, ik hoop dat je wordt geaccepteer!! *Fansite Fam Deijs - Een Huis Vol - De leukste vriendengroep van nederland*
Hij werkte bij een transportbedrijf volgens mij. Is in een vorig seizoen eens naar voren gekomen. Ik verbaasde me ook over die auto, eerst hadden ze er geen toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat doen die Baumgaards qua werk? Rijden ze nou gewoon in een BMW?
volgens mij is dat een huurauto. Voor hun uitje.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat doen die Baumgaards qua werk? Rijden ze nou gewoon in een BMW?
Oh wauw.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:17 schreef Alieda-R het volgende:
Nadine Quaedackers is zwanger, 17 november uitgerekend. Dus nummer 12 is op komst.
Is pa al gestopt met roken?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:17 schreef Alieda-R het volgende:
Nadine Quaedackers is zwanger, 17 november uitgerekend. Dus nummer 12 is op komst.
Was wel op komst, ze heeft laatst weer een miskraam gehad, in november had ze ook al een miskraam gehad.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:40 schreef maily het volgende:
OUD / Nadine van 37 heeft elf kinderen en gaat voor de twaalfde.....
Dus nummer 12 is nog niet op komst .....
Ja!!!quote:
de Baumgards weer?quote:Op woensdag 16 november 2016 14:30 schreef Alieda-R het volgende:
Eind december nieuw seizoen, met de Baumgards, Adema's en een nieuw gezin Vink uit Den Haag.
Ja, maar het is allang niet meer zoals het programma bedoeld was. Namelijk een kijkje in de keuken van zo'n groot gezin. Nu krijgen ze zoveel dingen gesponsord dat het niet meer "authentiek" is. Maar goed, zij blij, kijkers blij dus wat zeur ikquote:Op woensdag 16 november 2016 19:14 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze zo populair dat kijkers ze willen blijven volgen.
Nog precies hetzelfde als een jaar geleden. Laatste keer dat ik keek was hij nog steeds bezig om zijn facebookgroepje happening te maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
hoe gaat t eigenlijk met de familie deijs en kroonprins jordy?
quote:Op woensdag 16 november 2016 14:30 schreef Alieda-R het volgende:
Eind december nieuw seizoen, met de Baumgards, Adema's en een nieuw gezin Vink uit Den Haag.
Zullen Samantha's koekjes wel weer te zien krijgen. Maat 't is altijd wel vermakelijke tv in december, ff wat anders dan al die kerstfilms, all you need is love e.d.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar het is allang niet meer zoals het programma bedoeld was. Namelijk een kijkje in de keuken van zo'n groot gezin. Nu krijgen ze zoveel dingen gesponsord dat het niet meer "authentiek" is. Maar goed, zij blij, kijkers blij dus wat zeur ik
Anders is het helemaal saai om naar ze te kijken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Inca het volgende:
Leuke aflevering
Alleen snap ik niet waarom die hele familie mee moet naar een tuincentrum![]()
Nee, dacht ik ook meteen! Wel een leuk nieuw gezin geloof ik. Ik vind familie Adema nog steeds het leukst.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:35 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ben ik de enige die de haagse moeder op een oudere Anouk vind lijken en klinken?
Ergens vind ik dat een fijne gedachte, haha, dacht al dat het aan mij lag. En ja, die familie met die vierling, helemaal prima! Wat een lieve familie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee, dacht ik ook meteen! Wel een leuk nieuw gezin geloof ik. Ik vind familie Adema nog steeds het leukst.
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
Dat Brabantse gezin is irritant
Zitten om alles schaapachtig te lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |