Komt vast goed, Net5 heeft eerder 'De Vierling' uitgezonden, ieder heeft toch zo vanzelfsprekend haar karakter.quote:Op maandag 14 december 2015 21:38 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Vraag me alleen wel af hoe ze die 4ling gaan onderscheiden bij naam.
Echt schattig.quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:55 schreef Stansfield het volgende:
Vond die nieuwe familie ook erg leuk. Keer geen tokkies. Maar gewoon goed georganiseerd allemaal.
Die 2 grote zussen zijn ook super lief voor hun kleine zusjes.
Leek wel erg oprecht, lijkt me sterk dat dat geacteerd was. En ze kwamen nooit over als groot lichten dus het verbaast me niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:52 schreef kuolema het volgende:
Eugene die vergeten was dat hij de stroom eraf had gehaald![]()
Ik vraag me alleen af of dat echt was.
Ik denk ook niet hij dat acteerde, maar misschien dat de commentator deed alsof Eugene de stroom nog niet had aangesloten terwijl hij dat wel al had gedaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leek wel erg oprecht, lijkt me sterk dat dat geacteerd was. En ze kwamen nooit over als groot lichten dus het verbaast me niet echt
Oh op die manier. Zou wel gemene montage zijnquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:43 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik denk ook niet hij dat acteerde, maar misschien dat de commentator deed alsof Eugene de stroom nog niet had aangesloten terwijl hij dat wel al had gedaan.
Ik heb de vorige seizoenen niet gevolgd, maar die Samantha had een soort van koekjeswinkel? Is die er nog?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:47 schreef alors het volgende:
Die streberige Baumgards met hun drang om beroemd te worden vind ik echt steeds vervelender worden
ja vreselijkquote:Op woensdag 16 december 2015 19:47 schreef alors het volgende:
Die streberige Baumgards met hun drang om beroemd te worden vind ik echt steeds vervelender worden
geen idee is nog niet voorbij gekomenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb de vorige seizoenen niet gevolgd, maar die Samantha had een soort van koekjeswinkel? Is die er nog?
1000 hoorde ik zelfs.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef iamwhoiam het volgende:
Wil samantha nu 500 gasten hebben tijdens hun ''optredens''?
Ik weet dat ze redelijk veel gesponsord/geschonken hebben gekregen van bedrijven als Zwitsal en de MaxiCosi's ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:31 schreef danos het volgende:
Waar staat de geldboom van de familie met vierling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |