quote:Op maandag 21 december 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
je bent zelf een rotjoch soms. Kutje
Deze quote komt in mijn foboquote:Op maandag 21 december 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
je bent zelf een rotjoch soms. Kutje
Gordon is altijd open geweest over zijn gebruik.quote:Op maandag 21 december 2015 23:59 schreef _Kronk het volgende:
Maar nu ben ik toch benieuwd op wat voor manier de Toppertjes de bal terugkaatsen. Iets met coke misschien?![]()
* Doet Boulevard alvast als reminder instellen *
Hee Renequote:Op dinsdag 22 december 2015 01:14 schreef golfer het volgende:
Net terug bekeken.
Ik zag een aandachtsgeile relnicht met manisch-depressieve en bipolaire klachten proberen om een aantal mensen uit z'n omgeving neer te halen.
Jaloers op anderen en klagend dat ie bekend is en in een villa woont, terwijl ie zelf zou kunnen kiezen anoniem ergens in een flatje te gaan wonen?
Wat een loser!
/disclaimer: ik ken Gordon van naam, maar geen idee wat ie verder zoal doet en met wie. En ik wil het ook eigenlijk niet weten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihi.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:07 schreef Ringo het volgende:
Oooooh komt golfer weer van het Concertgebouw ofzo en zet ie nét, héél toevallig, toch even de televisie aan en komt daar dan weer ene Gordon voorbij, die hij he-le-maal niet kent, nou ja alleen van naam dan, dat is toch die singende sokkenverkoper, tuurlijk, nee, vinnet niks, weet níet wie het is, zou zijn naam nog niet kunnen spellen, gordon gordon gordon goh ja ergens begint een belletje te rinkelen, heus, héél zachtjes, maar wát een griezel zeg, poeh!golfer de cultuurpaus van het film- en televisieforum
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:18 schreef Specularium het volgende:
Dat is in 5 jaar ook niet veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |