quote:
Dit is echt fantastisch.quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:34 schreef laxus13 het volgende:
Ben niet zo'n Clash fan zoals zovele hier
Count me in. Vote for Ich Bin Wie Du van Marianne Rosenberg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Die gaan we volgend jaar massaal pushen.Van de week hier besloten.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:35 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Count me in. Vote for Ich Bin Wie Du van Marianne Rosenberg.
Bon Joviquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:35 schreef Mani89 het volgende:
Dit is kutmuziek verder. Bon Jovi gaat het allemaal goed maken.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:35 schreef Mani89 het volgende:
Dit is kutmuziek verder. Bon Jovi gaat het allemaal goed maken.
Haha, inderdaad. Die heb ik echt 1000 keer gezien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:36 schreef Chiappucci het volgende:
Jeugdsentiment dit, zeker in combinatie met de clip. Die kwam toen vaak langs op TMF.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:35 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Count me in. Vote for Ich Bin Wie Du van Marianne Rosenberg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vertelquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:37 schreef Evertjan het volgende:
ken je dat verhaal van Gerard Ekdom over Bon Jovi
Zo noemde Jon Bon Jovi hem stupid fuck, omdat Ekdom hem aansprak als Bon Jovi, en niet als Jon Bon Joviquote:
Doe mij dan maar No Doubt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:37 schreef peaceman het volgende:
ik vind die cover van Talk Talk toch leuker..
No Doubt is nog vele malen beter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:37 schreef peaceman het volgende:
ik vind die cover van Talk Talk toch leuker..
Dan toch maar The Animals hierquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe mij dan maar No Doubt.
En had je ook iets over Meat Loaf?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zo noemde Jon Bon Jovi hem stupid fuck, omdat Ekdom hem aansprak als Bon Jovi, en niet als Jon Bon Jovi
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik vind die cover van Talk Talk toch beter
kut, garp al gemaakt
Ok, had een iets spannender verhaal verwacht maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zo noemde Jon Bon Jovi hem stupid fuck, omdat Ekdom hem aansprak als Bon Jovi, en niet als Jon Bon Jovi
ja, je scrollt even door de lijst en je ligt weer achterquote:
Dat was dan ook niet zo slim van onze Gerard.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Celine is al geweest hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef peaceman het volgende:
ik taai af..en zet de wekker voor het mooiste nummer ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |