Er is nieuws:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:22 schreef schommelstoel het volgende:
Wat is het stil geworden in deze reeks...
Niet 'leuk' genoeg meer?
Passen de complotten niet meer op de huidige situatie?
Ebola in de doofpot?
Tijd geleden plaatste ik hier nog het bericht dat Ebola muteerde, niks nakkes tot bijna nada response.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is nieuws:
'Nog steeds veel nieuwe ebola-besmettingen'
Hoewel de ebola-epidemie in West-Afrika op haar retour lijkt, is er nog geen enkele reden om achterover te leunen. Sterker nog, het aantal nieuwe gevallen van ebola loopt weer op. Vooral in Guinee is de situatie gevaarlijk en moet het roer om.
Deze waarschuwing uit de Nederlandse ebola-gezant Hans Docter vrijdag vanuit Ghana
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
Er lijkt een succes te zijn geboekt met een experimenteel ebolavaccin: de overlevingskans van patiënten lijkt door het middel vooralsnog te groeien.
Dat hebben artsen gesteld op de conferentie The Retrovirus in Seattle, meldt NU.nl. De dokters durfden de positieve bevindingen te melden op basis van onderzoek onder 69 ebolapatiënten in West-Arfrika.
Het vaccin moet wel snel na de besmetting worden toegediend om effect te hebben. De artsen houden wel een slag om de arm: ze benadrukken dat het gaat om voorlopige resultaten.
http://www.powned.tv/nieu(...)bolavaccins_wer.html
Ze kwamen laatst collecteren voor ebola aan huisquote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef Tingo het volgende:
Ik zie helemaal geen goeie reden om dit soort gasten te geloven.
Maar jij trapte er vast niet in en hebt niks gegeven?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze kwamen laatst collecteren voor ebola aan huis
Je kan beter je geld uitgeven aan 'n leuke boekje van de Jehovahs.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze kwamen laatst collecteren voor ebola aan huis
Hij heeft het woord shit gebruikt, dat is genoeg.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:31 schreef ems. het volgende:
Vertel over je intensieve ervaring met ebola-revalidatie.
preciesquote:Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij trapte er vast niet in en hebt niks gegeven?
Dat je geen geld geeft, snap ik en ben ik met je eens, maar denk jij dat Ebola een hoax is?quote:
Ebola in de media is hetzelfde niveau als isis , nummer 1 nieuws alsof het het ergste op aarde is , de main stream wilt overduidelijk onze focus er op hebben en angst ermee aanjagen , liefst elke dag .quote:Op zondag 1 maart 2015 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat je geen geld geeft, snap ik en ben ik met je eens, maar denk jij dat Ebola een hoax is?
Wat is het ergste nieuws op aarde?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Ebola in de media is hetzelfde niveau als isis , nummer 1 nieuws alsof het het ergste op aarde is
Ben jij bang? Ligt jouw focus compleet op isis?quote:, de main stream wilt overduidelijk onze focus er op hebben en angst ermee aanjagen , liefst elke dag .
Welk deel?quote:Ik heb gespeelde stukjes gezien dus er is zeker een deel dat men wilt dat we geloven
Echt laat je nakijken. Ebola is zo echt als het maar kan.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Ebola in de media is hetzelfde niveau als isis , nummer 1 nieuws alsof het het ergste op aarde is , de main stream wilt overduidelijk onze focus er op hebben en angst ermee aanjagen , liefst elke dag .
Ik heb gespeelde stukjes gezien dus er is zeker een deel dat men wilt dat we geloven net als met isis dus alles kan . Ik geloof niet dat alles nep is maar ik sluit het niet uit .
Net als die leugens over de Mongolen en de pest tijdens de Middeleeuwen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Ebola in de media is hetzelfde niveau als isis , nummer 1 nieuws alsof het het ergste op aarde is , de main stream wilt overduidelijk onze focus er op hebben en angst ermee aanjagen , liefst elke dag .
Ik heb gespeelde stukjes gezien dus er is zeker een deel dat men wilt dat we geloven net als met isis dus alles kan . Ik geloof niet dat alles nep is maar ik sluit het niet uit .
Tja we leven in een wereld waar hyping via massamedia het ook nog niet echt maakt , zie sandy hook en boston , massavernietigingswapens enzquote:Op zondag 1 maart 2015 20:52 schreef El_Matador het volgende:
Hmm ISIS heeft een duidelijk doel (PNAC).
In Afrika komen wel meer (bizarre) virussen voor.
Hyping via massamedia maakt het nog niet nep.
Dat zijn individuele duidelijke complotten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja we leven in een wereld waar hyping via massamedia het ook nog niet echt maakt , zie sandy hook en boston , massavernietigingswapens enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |