abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2015 @ 18:28:26 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154305690
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:14 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nee, geen zin en tijd voor, je weet toch zelf wat je post?
maar wel deze post er neer plempen!
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:19 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik vind het wel best zo
heb ook helemaal geen zin om in dit topic te posten, allemaal nep en bangmakerij
straks laait die soap weer op en hebben ze pfff gelukkig een vaccin gevonden, en jij bent een van de eerste die deze vaccin wilt hebben schat ik zo in
wat zou jij doen?
Er is nog geen vaccin, althans niet echt..
http://www.nu.nl/gezondhe(...)nt-vaccin-ebola.html
allemaal nog eperimenteel, en ik denk dat de mensen die Ebola hebben er ook wel om staan te springen! ( al denk ik niet dat ze dat nog kunnen)

Het zelfde geld voor alle zogenoemde mediceinen die in bigpharma naar voren komen voor bijvoorbeeld kanker.
Ebola is gewoon een ernstige ziekte, momenteel schrijven ze simpele antibiotica voor bij ebola, maar als andere middelen beschikbaar zijn en je bent ziek, denk ik niet dat ze het niet zouden willen uitproberen.

maar goed veel hier twijfelen over ebola zelf..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 13 juli 2015 @ 18:49:20 #202
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154306390
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

We weten niet precies 'waarom' 't gefaked is, dus daarom moeten de beelden echt zijn.Ja hoor!
Nu ja, dat vind ik wel een groot bezwaar tegen deze denkwijze: we komen er nooit achter wat de bedoeling is, of zelfs maar waarom het in deze vorm gegoten moest worden. Je kunt natuurlijk best bepaalde conclusies trekken zonder de volledige waarheid te kennen, maar wij komen er nooit achter waarom jij die beelden niet vertrouwt. Zou jij van tevoren een aantal vereisten kunnen noemen waaraan een reportage over ebola moet voldoen, wil jij die vertrouwen? Ik niet: ik heb geen verstand van ebola.

En waarom moeten wij bang worden gemaakt met een paar besmettingen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_154308999
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:49 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nu ja, dat vind ik wel een groot bezwaar tegen deze denkwijze: we komen er nooit achter wat de bedoeling is, of zelfs maar waarom het in deze vorm gegoten moest worden. Je kunt natuurlijk best bepaalde conclusies trekken zonder de volledige waarheid te kennen, maar wij komen er nooit achter waarom jij die beelden niet vertrouwt. Zou jij van tevoren een aantal vereisten kunnen noemen waaraan een reportage over ebola moet voldoen, wil jij die vertrouwen? Ik niet: ik heb geen verstand van ebola.

En waarom moeten wij bang worden gemaakt met een paar besmettingen?
ik heb nooit gezegd dat we zullen nooit achter komen.
Als je tevreden dat de msm beelden echt zijn waarom moet ik keer op keer uitleggen?
Om 'n argument te winnen kom ik hier niet voor.Je ben toch 'n beetje over media fakery geinformeerd...misschien dat over 'n tijdje ga je 't anders zien.
Over ebola:
Ik heb meer van MSM beelden/info dan van 'conspiracy' sites gelezen/gezien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 13 juli 2015 @ 20:40:30 #204
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154310359
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 19:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

ik heb nooit gezegd dat we zullen nooit achter komen.

Als je tevreden dat de msm beelden echt zijn waarom moet ik keer op keer uitleggen?
Om 'n argument te winnen kom ik hier niet voor.Je ben toch 'n beetje over media fakery geinformeerd...misschien dat over 'n tijdje ga je 't anders zien.
Over ebola:
Ik heb meer van MSM beelden/info dan van 'conspiracy' sites gelezen/gezien.
Nee, we komen er in jouw verklaring nooit achter waarom het gebeurt. Wat opschudding hier, wat opschudding hier, alleen maar om ons ongerust te maken.

Als je niet kunt uitleggen waarom je iets niet vertrouwt, dan ben je niet in staat om mensen te informeren: dat is een misvatting. Zoals ik al zei: ik heb geen verstand van ebola. Als jij me kunt uitleggen waarop ik zou moeten letten, dan wil ik dat wel doen. Maar jij wekt nooit de indruk over dat soort kennis te beschikken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_154311935
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:40 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, we komen er in jouw verklaring nooit achter waarom het gebeurt. Wat opschudding hier, wat opschudding hier, alleen maar om ons ongerust te maken.

Als je niet kunt uitleggen waarom je iets niet vertrouwt, dan ben je niet in staat om mensen te informeren: dat is een misvatting. Zoals ik al zei: ik heb geen verstand van ebola. Als jij me kunt uitleggen waarop ik zou moeten letten, dan wil ik dat wel doen. Maar jij wekt nooit de indruk over dat soort kennis te beschikken.
Hoe wat gebeurt ? Fakery? Hoe kan ik 'n vaste/solide 'verklaring' over?
Wat wil je horen? BS over de illoominazia,joden enz. ?
Misschien kan ik wel op 'n paar media eventementen speculeren,maar waarom zou ik dat hier doen? Voor 'discussie' ? Ha!

Wij zijn allemaal hier in staat om mensen om anderen te informeren - wat mensen van de informatie vinden moeten ze zelf weten.

Wat voor overtuigende ebola beelden heb jij gezien?
Ik heb heel veel MSM beelden gezien,maar geen ene waar ik denk:How terrible! Thats ebola.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 juli 2015 @ 08:55:51 #206
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154321586
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 21:27 schreef Tingo het volgende:
Ik heb heel veel MSM beelden gezien,maar geen ene waar ik denk:How terrible! Thats ebola.
Waar haal je die benchmark vandaan? :) Je hebt er een bepaald beeld bij, iets wat je zou verwachten. Hoe kom je aan die verwachting en hoe toets je of jouw verwachting realistisch is?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154321705
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 21:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe wat gebeurt ? Fakery? Hoe kan ik 'n vaste/solide 'verklaring' over?
Wat wil je horen? BS over de illoominazia,joden enz. ?
Misschien kan ik wel op 'n paar media eventementen speculeren,maar waarom zou ik dat hier doen? Voor 'discussie' ? Ha!

Wij zijn allemaal hier in staat om mensen om anderen te informeren - wat mensen van de informatie vinden moeten ze zelf weten.

Wat voor overtuigende ebola beelden heb jij gezien?
Ik snap de redenatie "fake until proven otherwise" niet. Ik ga er eerst vanuit dat iets echt is, en als daarna blijkt dat dat niet zo is; prima. Een verdachte is ook pas schuldig als het bewezen is. Waarom werkt dat bij jou niet zo Tingo?
pi_154326473
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 09:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik snap de redenatie "fake until proven otherwise" niet. Ik ga er eerst vanuit dat iets echt is, en als daarna blijkt dat dat niet zo is; prima. Een verdachte is ook pas schuldig als het bewezen is. Waarom werkt dat bij jou niet zo Tingo?
Als je van mening bent dat de meeste msm verhalen leugens zijn is 't heel makkelijk te snappen.
pi_154326741
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als je van mening bent dat de meeste msm verhalen leugens zijn is 't heel makkelijk te snappen.
Maar hoe kom je tot die mening? Zomaar? Of zit er wat achter?
pi_154333141
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar hoe kom je tot die mening? Zomaar? Of zit er wat achter?
Daar is er al genoeg over denk ik.
pi_154333296
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Daar is er al genoeg over denk ik.
Serieus, ga je elke vraag die ik stel hiermee beantwoorden?
  dinsdag 14 juli 2015 @ 16:51:04 #212
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154333766
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, zelfs hoogstwaarschijnlijk is elk nieuwsbericht wel gekleurd door het land waar het gebracht wordt en de provider die het brengt. Eens. Maar ook daar zijn de welbekende grijswaardes van belang. Helemaal aan het eind van het spectrum heb je de Sandy Hook achtige zaken, helemaal aan het begin heb je de voetbaluitslagen en daar tussen heb je misschien ergens de 'ebolacrisis' die er wel is maar minder spectaculair is dan men het brengt. Imo de pimo dan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_154335964
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Serieus, ga je elke vraag die ik stel hiermee beantwoorden?
Waarschijnlijk....als je blijven vragen waarom 'ik' persoonlijk dat of dit denk.
Tis niet belangrijk wat ik persoonlijk denk en/of waarom.
Ik vind 't ook niet belangrijk waarom jij de officiele verhalen blijven geloven.
pi_154336460
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 17:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk....als je blijven vragen waarom 'ik' persoonlijk dat of dit denk.
Tis niet belangrijk wat ik persoonlijk denk en/of waarom.
Ik vind 't ook niet belangrijk waarom jij de officiele verhalen blijven geloven.
Maar ik vind dat wel belangrijk, ik wil best weten waarom jij denkt zoals jij denkt. Misschien kan ik het dan beter begrijpen.

En ik wil niet officiële verhalen geloven, ik geloof wat het meest aannemelijk is.
pi_154338011
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar ik vind dat wel belangrijk, ik wil best weten waarom jij denkt zoals jij denkt. Misschien kan ik het dan beter begrijpen.

En ik wil niet officiële verhalen geloven, ik geloof wat het meest aannemelijk is.
Dat jij 't belangrijk vind boeit me niet.
Misschien wil ik niet persoonlijke vragen over m'n denkwijs op deze forum beantwoorden.
Ik kan en heb ook 'n heleboel over geschreven. Ik ga 't zeker niet hier op bnw plaatsen dan jij en je cohorts kunnen over wat-dan-ook blijven schofferen.
Je hebt meestal 't zelfde soort beelden over wat-dan-ook als mij gezien.Jij gelooft 't allemaal,ik niet.
Je gelooft wat is meeste aannemelijk ondanks dat 't klopt toch niet?
Success ermee dan.
pi_154339086
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 19:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat jij 't belangrijk vind boeit me niet.
Misschien wil ik niet persoonlijke vragen over m'n denkwijs op deze forum beantwoorden.
Ik kan en heb ook 'n heleboel over geschreven. Ik ga 't zeker niet hier op bnw plaatsen dan jij en je cohorts kunnen over wat-dan-ook blijven schofferen.
Je hebt meestal 't zelfde soort beelden over wat-dan-ook als mij gezien.Jij gelooft 't allemaal,ik niet.
Je gelooft wat is meeste aannemelijk ondanks dat 't klopt toch niet?
Success ermee dan.
Prima, maar waarom laat je je hier dan zien? Om eens in de zoveel tijd te roepen dat het allemaal nep is en vervolgens weer te vertrekken? Wat vind jij dat jij bijdraagt aan dit forum?

Ik toon oprecht interesse in je denkwijze maar dan wil je dat weer niet prijs geven, ik snap er echt helemaal niets van. Wil je alleen maar dat ik met je mee lul dat alles nep is? Wil je dat iedereen dat doet? Wat wil jij?
pi_155319396
NWO en Illuminatie en whatever falen toch weer ernstig.

http://www.bbc.co.uk/news/health-33961010
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:32:52 #218
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155327067
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:18 schreef .SP. het volgende:
NWO en Illuminatie en whatever falen toch weer ernstig.

http://www.bbc.co.uk/news/health-33961010
Het artikel is op zich goed nieuws, hopelijk verdwijnt het en hebben ze daar echt iets te vieren.
Om nu te stellen dat NWO en Illuminatie en whatever falen vind ik wat te kort door de bocht.
Ik denk dat ebola nog wel een keer terugkomt over een paar jaar , met een hogere sterf-rating en een vaccin met een prijskaartje.
Ik blijf het een enge ontwikkeling vinden dat de USA het virus gepantenteerd heeft en er vrolijk op los kan gaan knutselen om het om te vormen tot biologisch wapen.
De tijd zal ons het leren.
There is only one religion
pi_155327153
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:32 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het artikel is op zich goed nieuws, hopelijk verdwijnt het en hebben ze daar echt iets te vieren.
Om nu te stellen dat NWO en Illuminatie en whatever falen vind ik wat te kort door de bocht.
Ik denk dat ebola nog wel een keer terugkomt over een paar jaar , met een hogere sterf-rating en een vaccin met een prijskaartje.
Ik blijf het een enge ontwikkeling vinden dat de USA het virus gepantenteerd heeft en er vrolijk op los kan gaan knutselen om het om te vormen tot biologisch wapen.
Het virus is niet gepatenteerd en in arme afrikaanse landen krijgen dat soort vaccins geen hoog prijskaartje.

Iedereen met een beetje lab kan aan het virus knutselen als ze willen, enige nadeel is dat het inherent een buitengewoon slecht virus is om de wereldbevolking om zeep te helpen.

Dus nog steeds een faal.
pi_155327365
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:32 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar dan een ander vaccin dan wat nu al op grote schaal getest wordt en uiterst effectief lijkt te zijn dan: http://www.volkskrant.nl/(...)-effectief~a4111369/

Het zal heus wel weer de kop op steken, maar als 'populatie-verdunner' is het geen goed virus.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_156685359
11.000 doden, maar toch goed nieuws: http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-34471234
  maandag 12 oktober 2015 @ 12:07:13 #222
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156778307
Ik blijf het fascinerend vinden;
ten tijde van de outbreak en van MSM coverage draait de conspiracy machine op volle toeren mee, maar als de mainstream aandacht verslapt verslapt de conspiracy aandacht meteen mee.

Is Ebola nou nog steeds een man-made-population-control?
Is Ebola een NWO design om quarantaines, reisverboden en krijgswetten in te stellen?

Blijven mensen erbij dat het verzonnen is? En waarom dan?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 12 oktober 2015 @ 15:01:17 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156781499
quote:
6s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:07 schreef SicSicSics het volgende:
Ik blijf het fascinerend vinden;
ten tijde van de outbreak en van MSM coverage draait de conspiracy machine op volle toeren mee, maar als de mainstream aandacht verslapt verslapt de conspiracy aandacht meteen mee.

Is Ebola nou nog steeds een man-made-population-control?
Is Ebola een NWO design om quarantaines, reisverboden en krijgswetten in te stellen?

Blijven mensen erbij dat het verzonnen is? En waarom dan?
Er zijn nog een steeds een behoorlijk aantal complotten die het m er nog steeds toe doen, Waaronder 9/11 en maanlanding, de anderen blijven gemiddeld 2 a 3 jaar bekend en daarna verdwijnt het langzaam, omdat er dan weer een nieuwe false flag of hoax is..
Zeker het afgelopen jaar waar echt alles word bestempeld als hoax!

Ik denk persoonlijk wel dat de VS probeerd een killer virus te maken van Ebola, maar ook op zoek is naar een cure er voor.
In plaats van Napalm :D
pi_159093192
Goed nieuws!

Ebola-uitbraak lijkt definitief voorbij in West-Afrika

Gepubliceerd: 14 januari 2016 10:21

De ebola-uitbraak in West-Afrika lijkt definitief voorbij nadat de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) donderdag Liberia ebola-vrij heeft verklaard.
De afgelopen 42 dagen zijn er geen nieuwe gevallen geregistreerd en zijn alle ''kettingen van besmetting'' gestopt., meldt de organisatie.

Sierra Leone en Guinee waren eind vorig jaar al ebola-vrij verklaard. Omdat Liberia dat inmiddels ook is, betekent dat dat het virus niet meer wordt verspreid in West-Afrika.

Volgens de WHO is het nog wel mogelijk dat het virus nog ergens kan gaan opduiken en waarschuwt dat het gevaar dus nog niet helemaal geweken is. De drie landen blijven kampen met een ''hoog risico'' op kleinere nieuwe uitbraken.

hele artikel hier: http://www.nu.nl/ebola/41(...)n-west-afrika--.html
pi_159095075
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
Goed nieuws!

Ebola-uitbraak lijkt definitief voorbij in West-Afrika

Gepubliceerd: 14 januari 2016 10:21

De ebola-uitbraak in West-Afrika lijkt definitief voorbij nadat de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) donderdag Liberia ebola-vrij heeft verklaard.
De afgelopen 42 dagen zijn er geen nieuwe gevallen geregistreerd en zijn alle ''kettingen van besmetting'' gestopt., meldt de organisatie.

Sierra Leone en Guinee waren eind vorig jaar al ebola-vrij verklaard. Omdat Liberia dat inmiddels ook is, betekent dat dat het virus niet meer wordt verspreid in West-Afrika.

Volgens de WHO is het nog wel mogelijk dat het virus nog ergens kan gaan opduiken en waarschuwt dat het gevaar dus nog niet helemaal geweken is. De drie landen blijven kampen met een ''hoog risico'' op kleinere nieuwe uitbraken.

hele artikel hier: http://www.nu.nl/ebola/41(...)n-west-afrika--.html
Yep.

Ook al vraag ik me af hoe echt die ebola-uitbraak was... elk jaar hebben we weer een nieuw virus op het journaal.

Dan weer Sars, dan weer H1N1, dan weer varkensgriep, dan weer ebola... tis elk jaar wat.

Ben benieuwd waar ze dit jaar mee op de proppen komen.
-
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:43:25 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159096669
Ebola is nou niet bepaald nieuw...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 14 januari 2016 @ 14:18:55 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159097614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:43 schreef ATuin-hek het volgende:
Ebola is nou niet bepaald nieuw...
We krijgen straks hyperEbola en superAids.
pi_159099276
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

We krijgen straks hyperEbola en superAids.
Gelet op de berichtgeving kunnen ze dat dan misschien Hyperbola noemen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')