Heb aandelen in creatine, hopelijk wordt er nu meer verkocht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:29 schreef Champy het volgende:
[..]
10 gram per kg? Dus dat is voor Ray zo'n 1,2 (?) kg creatine per dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Er zitten toch niet echt spieren in je vingers? Ik heb gisteren KB walks gedaan waarbij je de KB handgrepen goed vast moet knijpen om ze vast te houden. Ik werd vanmorgen wakker met spierpijn in mijn vingers.(?)quote:
keertje gaan klimmen, dan voel je ze ook welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zitten toch niet echt spieren in je vingers? Ik heb gisteren KB walks gedaan waarbij je de KB handgrepen goed vast moet knijpen om ze vast te houden. Ik werd vanmorgen wakker met spierpijn in mijn vingers.(?)
Bijwerkingen van anabolen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:41 schreef Snakey het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met spierpijn in mijn vingers.(?)
Nee, alleen pezen die ernaartoe lopen. De dichtstbijzijnde spieren zijn die van de handpalm zoals de Mm. Interossei, Lumbricales etc. Verder lopen er nog spieren van de onderarm via pezen naar de vingers.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zitten toch niet echt spieren in je vingers? Ik heb gisteren KB walks gedaan waarbij je de KB handgrepen goed vast moet knijpen om ze vast te houden. Ik werd vanmorgen wakker met spierpijn in mijn vingers.(?)
Maak je nog steeds gains.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat zou er eig gebeuren al zit je aan een test kuur en je trained niet? Maximale agressie?
Okee. Denk dat ik dan wat stijfheid met spierpijn verwarde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, alleen pezen die ernaartoe lopen. De dichtstbijzijnde spieren zijn die van de handpalm zoals de Mm. Interossei, Lumbricales etc. Verder lopen er nog spieren van de onderarm via pezen naar de vingers.
Meer dan wel trainen en niet spuiten toch? Onderzoek is hier wel eens langsgekomen.quote:
Yea, trainen>spuiten>trainen+spuitenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Meer dan wel trainen en niet spuiten toch? Onderzoek is hier wel eens langsgekomen.
Als je van papa en mama niet geleerd hebt om ergens geduld voor op te brengen en jezelf ergens voor in te zetten wel ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Best kut als je natty wil blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |