Oh gelukkigquote:Op maandag 29 december 2014 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd hoor
wel de goede knop?quote:Op maandag 29 december 2014 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn vinger glijd over de mute knop
Dat is dus echt geen temperatuur voor ons. Twan zit al te zuchten bij 27/28 graden, die is het liefst de hele dag aan het voetballen/pingpongen; Lennon vindt zwemmen wel leuk, maar kan nog niet alleen en wij hebben niet altijd zin om mee te gaan.quote:Op maandag 29 december 2014 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt, het wordt er vaak dik 40 gradenWij zijn ook wel gebonden aan vakanties, maar zijn na VS dit jaar ook wel wat gewend qua hitte
Ik word er nog steeds warm van als ik eraan denkquote:Op maandag 29 december 2014 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan iemand die .gif voor me vinden van Winston die de taart uit z'n handen laat vallen?
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb op One Day Like This gestemd
Iemand had een neukpartij op dit liedje en ging heel hard stoten als ie build a rocket boys hoordequote:
blijf ik extra langer voor zitten bij de radioquote:Op maandag 29 december 2014 21:43 schreef DeJori het volgende:
Ik zie dat we dadelijk Little Green Bag krijgen
Stop.quote:Op maandag 29 december 2014 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word er nog steeds warm van als ik eraan denk![]()
quote:
Ik kan er eigenlijk ook niet tegen (mijn huid) maar soms is het niet anders. Gewoon overdag niet al te veel doenquote:Op maandag 29 december 2014 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is dus echt geen temperatuur voor ons. Twan zit al te zuchten bij 27/28 graden, die is het liefst de hele dag aan het voetballen/pingpongen; Lennon vindt zwemmen wel leuk, maar kan nog niet alleen en wij hebben niet altijd zin om mee te gaan.Dus zoeken meestal iets rond 25/26 graden.
gelukkig schiet Barbara te hulpquote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef peaceman het volgende:
Hmm begint te soppen bij bepaalde dames..
Ik zal de foto opzoekenquote:
Dat is best lastig met kinderen om je heen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk ook niet tegen (mijn huid) maar soms is het niet anders. Gewoon overdag niet al te veel doen
Jessica Streisand?quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de echte naam van Barbra Streisand?
Yengl.quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stelletje bakvissen hierquote:Op maandag 29 december 2014 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal de foto opzoeken
Hij was heel zacht en rook heerlijk![]()
je vergeet green dayquote:Op maandag 29 december 2014 21:46 schreef DeJori het volgende:
Op Little Green Bag en de laatste twee nummers na is het volgende uur kut zeg
Bette Midlerquote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pak je dweil maar even... het topic is nat.quote:
Nee hoor, dat was bewust. Vind die twee nummer van ze niks.quote:
Daar valt niet tegenop te dweilen ben ik bangquote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pak je dweil maar even... het topic is nat.
Barbra Mikmakquote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey ik loop niet te bakvissen hoorquote:
Misschien wel dweilen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Daar valt niet tegenop te dweilen ben ik bang
quote:Op maandag 29 december 2014 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal de foto opzoeken
Hij was heel zacht en rook heerlijk![]()
Smokers Outside The Hospital Doors is wel mooi.quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef Wave103 het volgende:
Volgende uur heeft een matig middenstuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |