Buildquote:Op maandag 29 december 2014 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dan toch liever met happy hour.
Ik heb op One Day Like This gestemdquote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu vind ik Elbow best leuk, maar dit mist dan toch wel iets.
Dat doe ik ook altijd hoorquote:Op maandag 29 december 2014 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Staan alle drie al op mijn lijstjeBen zo'n nerd die alles gaat checken, heb al een word documentje met een pagina of 6
We willen ook stukken Bosnië, Albanië, Kosovo en Kroatië mee gaan pakken
London Callingquote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]Astral Weeks strijdt altijd met London Calling van The Clash om de nummer 1 in mijn lijstjes.
Ik heb laatst met hem geknuffeldquote:
Ik ook.quote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb op One Day Like This gestemd
Orthodontie niet, helaas. Alleen als het medische noodzaak is. Bijv. bij "hazelip".quote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tandheelkunde wordt bij kinderen toch sowieso altijd vergoed?
Echt...die 1e twee waren slechts voorspel. Hij heeft zijn stijl gewijzigd en zijn stem komt nu veel beter uit.quote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nooit geluisterd, zal het ook eens checken
[..]
De eerste is zeker ook tof, met twee "hitjes" erop. Met Jenny Don't be Hasty brak hij zelfs door
Klopt, het wordt er vaak dik 40 gradenquote:Op maandag 29 december 2014 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat scheelt.Met kinderen is dat altijd wat lastiger. En we zijn gebonden aan bouwvak. Veel te warm dan daar.
Ook wel eens gedaan, dit jaar niet denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zal je er niet op afrekenen als ie tegenvaltquote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb echt de hele cd zitten genieten.
Vertel.quote:Op maandag 29 december 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat build a rocket boys kan ik echt niet meer horen door die uitspraak over die sekspartij
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik glij mee.quote:Op maandag 29 december 2014 21:42 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Mooi hoe zijn stem lijkt te glijden over de muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |