Hofstraquote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste speler die Bunting op een WK (BDO/PDC) versloeg...
• Darryl Fitton
• Tony O'Shea
• Rick Hofstra
Zeg het maar.
James Wadequote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste speler die Bunting op een WK (BDO/PDC) versloeg...
• Darryl Fitton
• Tony O'Shea
• Rick Hofstra
Zeg het maar.
quote:
Het antwoord is..................................quote:
Sigaret in de ene hand, pot bier in de andere hand...o wacht dat gaat niet als je ook nog pijltjes moet gooien.quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef raptorix het volgende:
Mooie oude beelden, ik herinner me deze tijd nog wel:
[ afbeelding ]
Oh nee, sorry, mijn fout. Bedoelde van Lewis en vdVoort.quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Inderdaad, denk dat het een zwetsverhaal is.
Ik wade het niet zeker!quote:Op maandag 29 december 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Het antwoord is..................................
Nog even wachten............
WE GAAN NAAR DE RECLAME
Ach, er kunnen allerlei redenen zijn. Maar benoem het dan wat meer of zeg niks... Of prober toch iets meer als een sporter te leven, ondanks heb je er geen aanleg voor...quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Inderdaad, denk dat het een zwetsverhaal is.
Lakeside ja, maar steeds minder.quote:Op maandag 29 december 2014 21:32 schreef raptorix het volgende:
Zend de BBC eigenlijk ook het dartsen uit?
BDO straks in januari.quote:Op maandag 29 december 2014 21:32 schreef raptorix het volgende:
Zend de BBC eigenlijk ook het dartsen uit?
Ik weet ook nog wel in de begin perdiode van Barney dat die ook altijd colaatje tik op het tafeltje had staan.quote:Op maandag 29 december 2014 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sigaret in de ene hand, pot bier in de andere hand...o wacht dat gaat niet als je ook nog pijltjes moet gooien.
En opkwam met een sjaal vanquote:Op maandag 29 december 2014 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel in de begin perdiode van Barney dat die ook altijd colaatje tik op het tafeltje had staan.
Jepquote:Op maandag 29 december 2014 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel in de begin perdiode van Barney dat die ook altijd colaatje tik op het tafeltje had staan.
Fordham had een krat per set...quote:Op maandag 29 december 2014 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Fordham nog in top speelde had hij vast en zeker een pul bier geëistquote:Op maandag 29 december 2014 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sigaret in de ene hand, pot bier in de andere hand...o wacht dat gaat niet als je ook nog pijltjes moet gooien.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En ze wijf gewoon voor de wedstrijd in elkaar sloeg!quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef Jovatov het volgende:
[..]
En opkwam met een sjaal vanADO DEN HAAG
Vooral MVG moet zich doodschamen voor die partij.quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Lakeside 2007
MVG 2-3 Robson
Voort 1-3 Richardson
Klaasen 0-3 Stompe
niet haten op Robboquote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Lakeside 2007
MVG 2-3 Robson
Voort 1-3 Richardson
Klaasen 0-3 Stompe
Zelfs nu iedereen is opgetyft bij de BDO kan er hij nog geen reet van. Met zijn achterlijke worp.quote:
Maar vroeger stuntte die nog weleensquote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verloor van Niels de Ruiter joh in de QF die Lakeside, kan er niks van
Je hebt wat gemist.quote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben weer wakkerHALLOOOOOOO
ff paar uurtjes getukt
Ga maar weer slapen, uitzending word zo onderbroken voor pop2000.quote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben weer wakkerHALLOOOOOOO
ff paar uurtjes getukt
Nein, ik blijf wakker tot 01.00 en ga dan naar mijn werkquote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ga maar weer slapen, uitzending word zo onderbroken voor pop2000.
Geen dopingcontrole hier na afloop?quote:Op maandag 29 december 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij zit Michael wel vol stuitertroep
Die gaat Jenkins dus vegen.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij zit Michael wel vol stuitertroep
Die gaat Jenkins dus vegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |