Dat telt natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef jatochneetoch het volgende:
Elk weekend, maar ik ben dan ook nog student en als ik bij mijn ouders langs ga krijg ik eten mee naar huis
Open een topic zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:57 schreef Mika-Mika het volgende:
Had ik maar een papa en een mama om van te houden. En een klein broertje dat leek me ook wel tof hoor maar ja, ja dat is dus niet zo
Ja dus? Hoe is de relatie met je ouders?quote:Op maandag 29 december 2014 20:09 schreef mergbot het volgende:
Elk weekend. Wtf mensen met 2x per jaar ??
Ja wel goed anders ging ik idd wel minder vaak... maar 2x is wel heel zuinig vind ikquote:Op maandag 29 december 2014 20:11 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ja dus? Hoe is de relatie met je ouders?
Ja maar naast verjaardagen, waarom zou je langs gaan? Als je er al tijd voor hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 20:14 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ja wel goed anders ging ik idd wel minder vaak... maar 2x is wel heel zuinig vind ik
Omdat het mijn ouders en zus zijn, omdat het gezellig is, omdat ik me daar thuis voel.. geen tijd is een kutsmoesquote:Op maandag 29 december 2014 20:15 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ja maar naast verjaardagen, waarom zou je langs gaan? Als je er al tijd voor hebt.
Kan ook wel roepen dat ik ze niet mag, maar dat is ook niet zo. Kutsmoes? Je hebt toch ook gewoon verplichtingen?quote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Omdat het mijn ouders en zus zijn, omdat het gezellig is, omdat ik me daar thuis voel.. geen tijd is een kutsmoes
Ja maar kan nog net 2 uurtjes vrijmaken af en toequote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Kan ook wel roepen dat ik ze niet mag, maar dat is ook niet zo. Kutsmoes? Je hebt toch ook gewoon verplichtingen?
Ik heb amper tijd om de afwas te doen, dus nee.quote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar kan nog net 2 uurtjes vrijmaken af en toe
Dan doe je iets verkeerdquote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik heb amper tijd om de afwas te doen, dus nee.
Je kunt je niet voorstellen dat mensen slechte band hebben met family?quote:Op maandag 29 december 2014 20:14 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ja wel goed anders ging ik idd wel minder vaak... maar 2x is wel heel zuinig vind ik
niet met directe familie zoals ouders en broers en zussen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorstellen dat mensen slechte band hebben met family?
Dat is dan tamelijk naïef.quote:Op maandag 29 december 2014 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet met directe familie zoals ouders en broers en zussen.
ik kan je melden dat dat prima gaat, broers en zussen zijn net gewone mensen, sommige liggen je wat meer en andere kun je niet mee door 1 deurquote:Op maandag 29 december 2014 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet met directe familie zoals ouders en broers en zussen.
Jij woont nog thuis.quote:Op maandag 29 december 2014 21:06 schreef Robuustheid het volgende:
Zie als echte Fokker m'n moeder af en toe nog wel, als ze via zoldertrap bord met eten neerlegt.
M'n vader hoor ik wel eens beneden thuiskomen, de zolder is nogal gehorig. Maar heb hem al hele tijd niet gezien.
Mn pa dus wel, mn ma niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef wiskundenoob het volgende:
Mensen die hun familie niet zo vaak zien: bellen jullie ze vaak op? En waarom hebben jullie geen behoefte aan familiaire contact ? Met het antwoord druk neem ik geen genoegen mee.
Er is zoiets als een keuze maken om in dezelfde stad te gaan wonenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef wiskundenoob het volgende:
Mensen die hun familie vaak zien: wonen jullie in dezelfde stad? Stel niet, zullen je dan nog steeds even vaak jullie directe familie opzoeken?
Dan nog kun je ze prima maar zeer sporadisch zien.quote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Dit hele topic is verzonnen, Fok!kers zijn autisten die nog bij hun ouders wonen.
Omdat we in ander landen wonen, maar we skypen minstens 2x in de week.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef wiskundenoob het volgende:
Mensen die hun familie niet zo vaak zien: bellen jullie ze vaak op? En waarom hebben jullie geen behoefte aan familiaire contact ? Met het antwoord druk neem ik geen genoegen mee.
Heb je 2 partners?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:50 schreef madam-april het volgende:
-Opa en oma van partner 1x per week
-Oma van partner 1x per maand
De meeste mensen hebben een een vader en een moeder, dus ook twee opa's en oma's...quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:15 schreef Flexvloer het volgende:
[..]
Heb je 2 partners?
Zelf heb ik het contact met mijn broertje en moeder sinds kort verbroken vanwege persoonlijke problemen. Ik heb geen zin om iedere keer alle negativiteit die ik heb op hun te projecteren. Maar voorheen zag ik ze iedere week en daar wil ik graag weer zo snel mogelijk naar terug, als ik echt weer lekker in mijn vel zit wil ik ook nog vaker af en toe langswippen. En ik heb er ook zelf voor gekozen om op ongeveer 20min. rijden van ze vandaan te gaan wonen, dichterbij was niet mogelijk helaas. Als je goed contact hebt met familie hoor je in mijn ogen toch echt wel minstens 1 keer per maand af te spreken met elkaar. Als de reistijd onder de 2 uur blijft moet dat toch wel te doen zijn lijkt me.
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:05 schreef thats_meh het volgende:
met mijn zusje heb ik geen contact meer
Mijn zusje heeft een aantal ernstige leugens de wereld in geholpen wat onze familie helemaal heeft ontwricht.quote:
Eeuh ja dat is niet netjes en neem aan dat er meerdere familieleden hetzelfde over jouw zusje denken als jij.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:32 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een aantal ernstige leugens de wereld in geholpen wat onze familie helemaal heeft ontwricht.
Heb een prima relatie met ouders en broers/zussen:quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef wiskundenoob het volgende:
Onder veronderstelling dat jullie normale of goede relaties hebben met jullie ouders:
Wat vinden jullie vaak? Elke week een keer of per 2 weken vind ik vaak.
Wat ik weinig vind: alleen bij speciale gelegenheden.
Wat ik opmaak is dat er gemiddeld 1x per maand de ouders bezocht worden.
Mensen die hun familie vaak zien: wonen jullie in dezelfde stad? Stel niet, zullen je dan nog steeds even vaak jullie directe familie opzoeken?
Bijna hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:17 schreef Questular het volgende:
Mn moeder minimaal 1x per week (de ene week gaan we bij haar eten de andere week komt ze bij ons). Mn broer meestal 1x per week. Mn vader is overleden en mn schoonouders zijn mn buren dus die zie ik wat vaker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |