De meeste mensen hebben een een vader en een moeder, dus ook twee opa's en oma's...quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:15 schreef Flexvloer het volgende:
[..]
Heb je 2 partners?
Zelf heb ik het contact met mijn broertje en moeder sinds kort verbroken vanwege persoonlijke problemen. Ik heb geen zin om iedere keer alle negativiteit die ik heb op hun te projecteren. Maar voorheen zag ik ze iedere week en daar wil ik graag weer zo snel mogelijk naar terug, als ik echt weer lekker in mijn vel zit wil ik ook nog vaker af en toe langswippen. En ik heb er ook zelf voor gekozen om op ongeveer 20min. rijden van ze vandaan te gaan wonen, dichterbij was niet mogelijk helaas. Als je goed contact hebt met familie hoor je in mijn ogen toch echt wel minstens 1 keer per maand af te spreken met elkaar. Als de reistijd onder de 2 uur blijft moet dat toch wel te doen zijn lijkt me.
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:05 schreef thats_meh het volgende:
met mijn zusje heb ik geen contact meer
Mijn zusje heeft een aantal ernstige leugens de wereld in geholpen wat onze familie helemaal heeft ontwricht.quote:
Eeuh ja dat is niet netjes en neem aan dat er meerdere familieleden hetzelfde over jouw zusje denken als jij.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:32 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een aantal ernstige leugens de wereld in geholpen wat onze familie helemaal heeft ontwricht.
Heb een prima relatie met ouders en broers/zussen:quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef wiskundenoob het volgende:
Onder veronderstelling dat jullie normale of goede relaties hebben met jullie ouders:
Wat vinden jullie vaak? Elke week een keer of per 2 weken vind ik vaak.
Wat ik weinig vind: alleen bij speciale gelegenheden.
Wat ik opmaak is dat er gemiddeld 1x per maand de ouders bezocht worden.
Mensen die hun familie vaak zien: wonen jullie in dezelfde stad? Stel niet, zullen je dan nog steeds even vaak jullie directe familie opzoeken?
Mensen die hun familie niet zo vaak zien: bellen jullie ze vaak op? En waarom hebben jullie geen behoefte aan familiaire contact ? Met het antwoord druk neem ik geen genoegen mee.
Bijna hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:17 schreef Questular het volgende:
Mn moeder minimaal 1x per week (de ene week gaan we bij haar eten de andere week komt ze bij ons). Mn broer meestal 1x per week. Mn vader is overleden en mn schoonouders zijn mn buren dus die zie ik wat vaker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |