Dat telt natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef jatochneetoch het volgende:
Elk weekend, maar ik ben dan ook nog student en als ik bij mijn ouders langs ga krijg ik eten mee naar huis
Open een topic zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:57 schreef Mika-Mika het volgende:
Had ik maar een papa en een mama om van te houden. En een klein broertje dat leek me ook wel tof hoor maar ja, ja dat is dus niet zo
Ja dus? Hoe is de relatie met je ouders?quote:Op maandag 29 december 2014 20:09 schreef mergbot het volgende:
Elk weekend. Wtf mensen met 2x per jaar ??
Ja wel goed anders ging ik idd wel minder vaak... maar 2x is wel heel zuinig vind ikquote:Op maandag 29 december 2014 20:11 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ja dus? Hoe is de relatie met je ouders?
Ja maar naast verjaardagen, waarom zou je langs gaan? Als je er al tijd voor hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 20:14 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ja wel goed anders ging ik idd wel minder vaak... maar 2x is wel heel zuinig vind ik
Omdat het mijn ouders en zus zijn, omdat het gezellig is, omdat ik me daar thuis voel.. geen tijd is een kutsmoesquote:Op maandag 29 december 2014 20:15 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ja maar naast verjaardagen, waarom zou je langs gaan? Als je er al tijd voor hebt.
Kan ook wel roepen dat ik ze niet mag, maar dat is ook niet zo. Kutsmoes? Je hebt toch ook gewoon verplichtingen?quote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Omdat het mijn ouders en zus zijn, omdat het gezellig is, omdat ik me daar thuis voel.. geen tijd is een kutsmoes
Ja maar kan nog net 2 uurtjes vrijmaken af en toequote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Kan ook wel roepen dat ik ze niet mag, maar dat is ook niet zo. Kutsmoes? Je hebt toch ook gewoon verplichtingen?
Ik heb amper tijd om de afwas te doen, dus nee.quote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar kan nog net 2 uurtjes vrijmaken af en toe
Dan doe je iets verkeerdquote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik heb amper tijd om de afwas te doen, dus nee.
Je kunt je niet voorstellen dat mensen slechte band hebben met family?quote:Op maandag 29 december 2014 20:14 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ja wel goed anders ging ik idd wel minder vaak... maar 2x is wel heel zuinig vind ik
niet met directe familie zoals ouders en broers en zussen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorstellen dat mensen slechte band hebben met family?
Dat is dan tamelijk naïef.quote:Op maandag 29 december 2014 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet met directe familie zoals ouders en broers en zussen.
ik kan je melden dat dat prima gaat, broers en zussen zijn net gewone mensen, sommige liggen je wat meer en andere kun je niet mee door 1 deurquote:Op maandag 29 december 2014 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet met directe familie zoals ouders en broers en zussen.
Jij woont nog thuis.quote:Op maandag 29 december 2014 21:06 schreef Robuustheid het volgende:
Zie als echte Fokker m'n moeder af en toe nog wel, als ze via zoldertrap bord met eten neerlegt.
M'n vader hoor ik wel eens beneden thuiskomen, de zolder is nogal gehorig. Maar heb hem al hele tijd niet gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |