deadprez is het enige belangrijke in m'n levenquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
deadprez is het enige belangrijke in m'n leven
FUCK YOU KAPOT MOET JE KWAAKBOLquote:Op maandag 29 december 2014 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
deadprez is het enige belangrijke in m'n leven
HOU JE BEK BLINGBLINGMANquote:Op maandag 29 december 2014 18:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
FUCK YOU KAPOT MOET JE KWAAKBOL
Ja, mijn moeder moest huilen en ome Ronnie komt terug uit New-York om het te vierenquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Roces18 het volgende:
woo 66 stemmen, moet zo te lezen dus wel heel wat betekenen mocht je hier iets ´winnen´
owwww nou gefelicitert heurquote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder moest huilen en ome Ronnie komt terug uit New-York om het te vieren
Ome Ronniequote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ja, mijn moeder moest huilen en ome Ronnie komt terug uit New-York om het te vieren
Empathisch van je.quote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ja ik hoop dat ze hem niet oppakken bij Schiphol
ey opaquote:
We mogen van Frank tot nieuwjaarsdag doorgaan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu kan die verkiezingsreeks op slot.
Opa staat boven Frank.quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
We mogen van Frank tot nieuwjaarsdag doorgaan.
Opa gunt het ons vast wel.quote:
Als jullie nou het volgende deel "Voorbespreking Userverkiezingen 2015" noemen dan kan het nog wel even durenquote:
Goed plan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als jullie nou het volgende deel "Voorbespreking Userverkiezingen 2015" noemen dan kan het nog wel even duren
Dat laat ik met een gerust hart over aan de KLB mods.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
SNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHquote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zou ik wel gewoon een TR doen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
SNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |