SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest empathische KLB-er: een innerlijk zo lief en zacht als een pluizig konijntje die zich in eenieders leed kan inleven, een user die heeft bewezen dat je beter LSD kan hebben als oestrogeen om een medelevend wezen te kunnen zijn: le douce sac dormant, oftewel Slaap_Zak!
Ze proberen me te besodeflikkeren!: alhoewel ik persoonlijk graag de beruchte dm-schelder deze had zien winnen, verliest hij toch met een kinlengte van zijn vrouwelijke tegenhanger: mapima!
De Tatjana Simic: Schuif je slipje maar op je enkels, haal die memmen maar uit je topje en buig je maar voorover op de auto, want alle buur-Fok!kers staan klaar om de achterhoede te dekken: Kees! -supergirl- !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: ja hier ga ik geen aandacht meer aan besteden, het is elk jaar het zelfde gekanker met jou godgodverdomme bloedkankerjong, zo gaat dat toch echt nie da zie je zelf toch ook wel Dimachaerus!
Ik mis je: De blauwe die met de Noorderzon vertrok wordt door het merendeel van KLB aangespoord om weer een grande rentree te maken. De vrouw met haar maffe doch rake uitspraken en no-nonsens mentaliteit, de topless spekbakster: HaywoodJablome!
Room 101:
Dit jaar blijft de saffraan duur, bijna 450 euro want dat is toch zo fantastisch evenals dat het friet is in plaats van patat en conformeer je hier niet aan dan moet je of pics van je zusje posten of wordt je zonder mededogen flink in je kont geplast.
Wat echter niet meer kan volgend jaar want het groene boekje had altijd al gelijk dat het "hond" en "kat" was, dus alle volhardende Fok!kers met gespeelde dyslexie worden vanaf 2015 netjes gevraagd op te hoeren naar ONZ zodra ze de niet-onderdrukbare drang voelen toch "hont" en "kad" te typen.
De winnaars van 3 niet nader te noemen categorien zullen worden voorzien van mooie tagjes zodra yvonne de tijd heeft gevonden ze daadwerkelijk te plaatsen.
Bedankt voor alle 66 stemmen dit jaar en alvast een fijne jaarwisseling en hastelapasta tot de volgende verkiezing!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2014 18:05:05 ]
Daar mag ik geen uitspraken over doen.quote:Op maandag 29 december 2014 18:03 schreef Der_Mann het volgende:
gefeliciteerd deadprez. ik heb toch het gevoel dat het een nek-aan-nek race was tussen ons voor meest geliefde user
Jij hebt in de eerste editie gewonnen, mattie.quote:Op maandag 29 december 2014 18:03 schreef Der_Mann het volgende:
gefeliciteerd deadprez. ik heb toch het gevoel dat het een nek-aan-nek race was tussen ons voor meest geliefde user
dat is ook weer zo natuurlijk, ik hoef niet met alle eer te strijkenquote:Op maandag 29 december 2014 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij hebt in de eerste editie gewonnen, mattie.
Zou Arianne ook niet doen.quote:Op maandag 29 december 2014 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
dat is ook weer zo natuurlijk, ik hoef niet met alle eer te strijken
quote:
Dit is de mooiste dag in mijn levenquote:Op maandag 29 december 2014 18:21 schreef vera166 het volgende:
gefeliciteerd iedereen ik hoop dat jullie blij zijn met een fokaward
quote:
En de rest dan?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 18:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach ik kan me wel inleven in zijn reactie hoor
Oh god. We hebben een monster gecreëerd.quote:Op maandag 29 december 2014 18:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]je snapt dat ik zo een jaar ga doen he
Ja dat snap ik DP, ik voel jequote:Op maandag 29 december 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh god. We hebben een monster gecreëerd.
Een empathisch monster, dat dan weer wel.
deadprez is het enige belangrijke in m'n levenquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
deadprez is het enige belangrijke in m'n leven
FUCK YOU KAPOT MOET JE KWAAKBOLquote:Op maandag 29 december 2014 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
deadprez is het enige belangrijke in m'n leven
HOU JE BEK BLINGBLINGMANquote:Op maandag 29 december 2014 18:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
FUCK YOU KAPOT MOET JE KWAAKBOL
Ja, mijn moeder moest huilen en ome Ronnie komt terug uit New-York om het te vierenquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Roces18 het volgende:
woo 66 stemmen, moet zo te lezen dus wel heel wat betekenen mocht je hier iets ´winnen´
owwww nou gefelicitert heurquote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder moest huilen en ome Ronnie komt terug uit New-York om het te vieren
Ome Ronniequote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ja, mijn moeder moest huilen en ome Ronnie komt terug uit New-York om het te vieren
Empathisch van je.quote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ja ik hoop dat ze hem niet oppakken bij Schiphol
ey opaquote:
We mogen van Frank tot nieuwjaarsdag doorgaan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu kan die verkiezingsreeks op slot.
Opa staat boven Frank.quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
We mogen van Frank tot nieuwjaarsdag doorgaan.
Opa gunt het ons vast wel.quote:
Als jullie nou het volgende deel "Voorbespreking Userverkiezingen 2015" noemen dan kan het nog wel even durenquote:
Goed plan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als jullie nou het volgende deel "Voorbespreking Userverkiezingen 2015" noemen dan kan het nog wel even duren
Dat laat ik met een gerust hart over aan de KLB mods.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
SNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHquote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zou ik wel gewoon een TR doen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
SNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCHSNITCH
Ik heb een paar keer geprobeerd mee te posten daar, maar dat werkt niet...quote:Op maandag 29 december 2014 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan gewoon in de SC als hoink zijn autisme kan bedwingen hoor.
Klopt, er zijn te actieve weinig mensen, dus een samenvoeging zou helpen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer geprobeerd mee te posten daar, maar dat werkt niet...
Nou nee, meer compleet negeren van mensen wat me een beetje tegenviel daarquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, er zijn te actieve weinig mensen, dus een samenvoeging zou helpen.
voor wat dan?quote:
Awh ik leef me erg in in jouw gevoel dat jij mijn titel had moeten hebben, maar ik ben nu eenmaal net iets vrouwelijkerquote:
Wat vind jij van empathische mannen, poebeliewoepsie?quote:Op maandag 29 december 2014 19:58 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die app, madeliefff
Wat vind je van mijn titel voor madeliefff danquote:Op maandag 29 december 2014 20:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Awh ik leef me erg in in jouw gevoel dat jij mijn titel had moeten hebben, maar ik ben nu eenmaal net iets vrouwelijker
Masala?quote:Op maandag 29 december 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn titel voor madeliefff dan
Het wordt nu tijd om Annabel van zolder te halen, verdiende ook wel een prijsje.quote:Op maandag 29 december 2014 20:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Awh ik leef me erg in in jouw gevoel dat jij mijn titel had moeten hebben, maar ik ben nu eenmaal net iets vrouwelijker
Ja die zou jij haar wel willen geven hequote:Op maandag 29 december 2014 20:09 schreef Gelser het volgende:
[..]
Het wordt nu tijd om Annabel van zoldertje halen, verdiende ook wel een prijsje.
Zal haar nooit meer vergeten.quote:Op maandag 29 december 2014 20:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja die zou jij haar wel willen geven he
Ik ook nietquote:
Vond het ook wel terecht dat VD een ereplekje heeft gekregen maar wie is Hoink nu weer?quote:Op maandag 29 december 2014 20:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ook nietde mooiste vrouw van KLB ever
Dit is de uitslag fylaxquote:
Nee verkeerde topppa bedoel ikquote:
ja is gezellig toch zo met zijn drieën of wou jij meer erbij?quote:Op maandag 29 december 2014 19:58 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die app, madeliefff
Hoort Fylax ook bij jou? Ik begrijp het niet meer.quote:Op maandag 29 december 2014 20:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hoink?
Nooit van gehoord..
Is die nieuw?
oh fuckquote:Op maandag 29 december 2014 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee verkeerde topppa bedoel ik
Ik kan me heel goed inleven in jouw gevoel van onrecht Gelser, ik leef echt met je mee, en een eventuele hertelling ondersteun ik ook van hartequote:Op maandag 29 december 2014 21:04 schreef Gelser het volgende:
[..]
Deze verkiezingen zijn vast niet eerlijk verlopen, tel al die stemmen nog maar eens
Het is ook wat een onderbuikgevoel, ik kan het niet zo goed uitleggen maar ergens deugt iets niet.quote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed inleven in jouw gevoel van onrecht Gelser, ik leef echt met je mee, en een eventuele hertelling ondersteun ik ook van harte
Nee, ik snap je helemaal, ik begrijp je gevoel van onbehagen echt volledig en deel het ook, ik deel het volledig, heel onbehagelijk... bahquote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef Gelser het volgende:
[..]
Het is ook wat een onderbuikgevoel, ik kan het niet zo goed uitleggen maar ergens deugt iets niet.
Ha Opa, alles goed?quote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat laat ik met een gerust hart over aan de KLB mods.
Ik begrijp dat ik je even moet feliciterenquote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hoi Boca, ik wilde even zeggen dat ik me heel goed kan inleven in je
Ja ik ben overmand door emoties, maar de sterkste emotie is wel de emotie die ik voel bij jouquote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik je even moet feliciteren![]()
Slaaaaaappppppp: gefeliciteerd jongen met je Award![]()
![]()
![]()
Jaja, tuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik ben overmand door emoties, maar de sterkste emotie is wel de emotie die ik voel bij jou
Mensen gaan al vloeken en om opa roepen. Dit vraagt om nader onderzoek.quote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik snap je helemaal, ik begrijp je gevoel van onbehagen echt volledig en deel het ook, ik deel het volledig, heel onbehagelijk... bah
Kan ik helemaal inkomen, ik deel je meningquote:Op maandag 29 december 2014 21:32 schreef Gelser het volgende:
[..]
Mensen gaan al vloeken en om opa roepen. Dit vraagt om nader onderzoek.
Mooi zo, wil je ook volstrekt belangeloos natuurlijk toedteden tot onze partij?quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kan ik helemaal inkomen, ik deel je mening
Neequote:Op maandag 29 december 2014 21:52 schreef Gelser het volgende:
[..]
Mooi zo, wil je ook volstrekt belangeloos natuurlijk toedteden tot onze partij?
Thanks.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gefeliciteerd Deadprez en Frank
Eens.quote:Jammer dat Roadtrip niet aan schandpaal wordt genageld net als onze ouwe BNW-rakker GhpH. Ik mis ook Toto69
En dit.quote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
En nogmaals last but not least
HAYWOOD KOM TERUG!!!
insert hier een lachende zionistquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 19:55 schreef Gelser het volgende:
[..]
Kan goed leven met deze uitslag, allemaal hartelijk gefeliciteerd!
Testquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:24 schreef hoink581 het volgende:
De tagjes voor deadprez, Slaap_Zak en Frank_Drebin zijn dankzij yvonne ondertussen ook uitgedeeld.
Zelfs deze tattoo.quote:
yvonne was er als de wiedeweerga bij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zelfs deze tattoo.
[ afbeelding ]
Wel snel geregeld.
jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:44 schreef Gelser het volgende:
[..]
Gelukkig, dan valt het mee. Morgen mag je een sterretje afsteken, denk je wel om je bril?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |