quote:Op maandag 29 december 2014 18:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Was jij dat maar. Of mag ik dat ook niet zeggen?
hij is al verstuurd, ik ga geen 2 TR's machenquote:Op maandag 29 december 2014 18:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Klik maar op invoeren Hermann, ipv screenshots te maken.
Oei nu word ik een maand geband.quote:Op maandag 29 december 2014 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is al verstuurd, ik ga geen 2 TR's machen
ik hoop het van hartequote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oei nu word ik een maand geband.
Als dit werkelijk een doodsverwensing was.
Ik doe niet aan TR's, dacht dat je dat wel wist.quote:Op maandag 29 december 2014 18:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ocharm nu heeft de wannabe mod mij ook nog eens een TR gegeven
Jij bent gewoon veul te goed.quote:
Of allebei.quote:
Ik zou jullie weleens 1 vs 1 willen zien spelenquote:Op maandag 29 december 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgens GGMM - de echte - ben ik maar matig.
5-0 voor mij meestal.quote:Op maandag 29 december 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou jullie weleens 1 vs 1 willen zien spelen
Ik geloof er niks van.quote:
Ik vind jou beter dan GGMM.quote:Op maandag 29 december 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgens GGMM - de echte - ben ik maar matig.
Video uitgelekt van jouquote:Op maandag 29 december 2014 18:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kan ik hier iemand verstikken met mijn empathie?
het is en blijft een internetforumquote:Op maandag 29 december 2014 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
haha bijna niemand die een neuk geeft om de uitslag
Ik vind het vooral vervelend dat het einde van deze reeks nu echt in zicht begint te komen.quote:Op maandag 29 december 2014 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
haha bijna niemand die een neuk geeft om de uitslag
en zo is het maar net!quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het is en blijft een internetforum
We hebben nog tot nieuwjaarsdag.quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en zo is het maar net!
(en nu slotje want dat is wel een mooie afsluiter) ik doe wel ff een TR)
ja ach. iedereen weer verder met z'n eigen 'leven'quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat het einde van deze reeks nu echt in zicht begint te komen.
het kan mij niet snel genoeg voorbij zijn allemaal. 2 januari.quote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
We hebben nog tot nieuwjaarsdag.
Ach ja, we hebben altijd de nachtbaggers nog.quote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ach. iedereen weer verder met z'n eigen 'leven'
I cry everytimquote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat het einde van deze reeks nu echt in zicht begint te komen.
Zal 'm voorlopig ook niet worden denk ik. Lig max rond 10 in bedquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben altijd de nachtbaggers nog.
dat is ook weer waar, hoogtepunten hier waren meestal 's nachtsquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben altijd de nachtbaggers nog.
Oh ja.quote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal 'm voorlopig ook niet worden denk ik. Lig max rond 10 in bed
Mwah.quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
Speciaal voor Toto moet er dan maar een dagbagger komen.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah.
Vind het ook minder leuk worden.
Je hoeft niet te posten hoorquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het kan mij niet snel genoeg voorbij zijn allemaal. 2 januari.
Heel FOK! bedoel ik.quote:
Feestdagen idd.quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te posten hoorof bedoel je dat de feestdagen niet snel genoeg om kunnen zijn?
Hmja, het is vaak wel een beetje matig.quote:
Gelukkig is er nieuw bloed.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmja, het is vaak wel een beetje matig.
Het wordt steeds minder, ook qua drukte. Maar ook het aantal kwaliteitstopics gaat echt steeds bedroevender worden met al die nieuwe aidsusers.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmja, het is vaak wel een beetje matig.
Ik dacht trouwens dat jij niet meer terug zou komen.quote:
Wie weet wordt het in 2015 beter.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het wordt steeds minder, ook qua drukte. Maar ook het aantal kwaliteitstopics gaat echt steeds bedroevender worden met al die nieuwe aidsusers.
Dat is natuurlijk hopen tegen beter weten in, en dat weet je best.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie weet wordt het in 2015 beter.
dit is wel een depressieve stemming inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Remqo het volgende:
Kom op we hebben nog even, 't is een leuke reeks.
Jij hebt wel vaker wat over mij gedacht.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij niet meer terug zou komen.
Ja.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk hopen tegen beter weten in, en dat weet je best.
Dat klopt.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker wat over mij gedacht.
Hoi retryquote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker wat over mij gedacht.
Gamen op de pcquote:Op maandag 29 december 2014 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
deadprez koop GTA V voor pc, gaan we dat doen in plaats van deze reeks
Is dat er al dan?quote:Op maandag 29 december 2014 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
deadprez koop GTA V voor pc, gaan we dat doen in plaats van deze reeks
heb je een console dan?quote:
nee komt eind januariquote:
Ja.quote:
welkequote:
ps3 en hopelijk snel een ps4quote:
ik ook ps3. misschien later ook ps4. of game pc, moet ff over nadenken nog.quote:
Gewoon console jonge veel beterquote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ook ps3. misschien later ook ps4. of game pc, moet ff over nadenken nog.
Ja alleen om te gamen, updaten enzo kan wel gewoon.quote:Op maandag 29 december 2014 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Dan moet je toch maandelijks betalen om online te kunnen?
wel modderfokking duur (qua spellen)quote:
Jup dat wel idd.quote:Op maandag 29 december 2014 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wel modderfokking duur (qua spellen)
Koop je zo'n ding mag je nog 60 euro per jaar gaan betalen ookquote:Op maandag 29 december 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja alleen om te gamen, updaten enzo kan wel gewoon.
Tsja, beetje gaar wel iddquote:Op maandag 29 december 2014 18:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Koop je zo'n ding mag je nog 60 euro per jaar gaan betalen ook.
Gratis is altijd beter.quote:Op maandag 29 december 2014 18:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh 40 zie ik net. Is nog wel te doen op zich.
Wat, gratis?quote:Op maandag 29 december 2014 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is de PS4 ook niet direct trouwens.
Oké ik stuur je zo een berichtje.quote:Op maandag 29 december 2014 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je PS4 hebt stuur mij berichtje ofzo, kunnen we samen in de wereld van Los Santos rollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké ik stuur je zo een berichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oké ik stuur je zo een berichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Went vrij snel, had eerste dag wel beetje last van kramp enzo.quote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef zeer het volgende:
Is die PS4 controller een beetje te hanteren? Vind hem er altijd wat klein uitzien.
hij is groter dan de PS3 controller. vind het de perfecte grootte eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef zeer het volgende:
Is die PS4 controller een beetje te hanteren? Vind hem er altijd wat klein uitzien.
Oh, valt mee dan.quote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is groter dan de PS3 controller. vind het de perfecte grootte eigenlijk
zonder psplus kan je ook geen online spelen tochquote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
Oh wacht, kun je me überhaupt toevoegen zonder dat ik een abo heb?
Nee, maar vanaf volgende maand heb ik dat als het goed is wel.quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zonder psplus kan je ook geen online spelen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |