Ik vind het vooral vervelend dat het einde van deze reeks nu echt in zicht begint te komen.quote:Op maandag 29 december 2014 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
haha bijna niemand die een neuk geeft om de uitslag
en zo is het maar net!quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het is en blijft een internetforum
We hebben nog tot nieuwjaarsdag.quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en zo is het maar net!
(en nu slotje want dat is wel een mooie afsluiter) ik doe wel ff een TR)
ja ach. iedereen weer verder met z'n eigen 'leven'quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat het einde van deze reeks nu echt in zicht begint te komen.
het kan mij niet snel genoeg voorbij zijn allemaal. 2 januari.quote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
We hebben nog tot nieuwjaarsdag.
Ach ja, we hebben altijd de nachtbaggers nog.quote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ach. iedereen weer verder met z'n eigen 'leven'
I cry everytimquote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat het einde van deze reeks nu echt in zicht begint te komen.
Zal 'm voorlopig ook niet worden denk ik. Lig max rond 10 in bedquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben altijd de nachtbaggers nog.
dat is ook weer waar, hoogtepunten hier waren meestal 's nachtsquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben altijd de nachtbaggers nog.
Oh ja.quote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal 'm voorlopig ook niet worden denk ik. Lig max rond 10 in bed
Mwah.quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
Speciaal voor Toto moet er dan maar een dagbagger komen.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah.
Vind het ook minder leuk worden.
Je hoeft niet te posten hoorquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het kan mij niet snel genoeg voorbij zijn allemaal. 2 januari.
Heel FOK! bedoel ik.quote:
Feestdagen idd.quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te posten hoorof bedoel je dat de feestdagen niet snel genoeg om kunnen zijn?
Hmja, het is vaak wel een beetje matig.quote:
Gelukkig is er nieuw bloed.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmja, het is vaak wel een beetje matig.
Het wordt steeds minder, ook qua drukte. Maar ook het aantal kwaliteitstopics gaat echt steeds bedroevender worden met al die nieuwe aidsusers.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmja, het is vaak wel een beetje matig.
Ik dacht trouwens dat jij niet meer terug zou komen.quote:
Wie weet wordt het in 2015 beter.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het wordt steeds minder, ook qua drukte. Maar ook het aantal kwaliteitstopics gaat echt steeds bedroevender worden met al die nieuwe aidsusers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |