SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
(she/her)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
...
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
...
inb4 toto69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
ik ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom het niet mag tho.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ja ... is de eindstand nu al bekend van alle categorieën?
Omdat TV Forum best forumquote:Op maandag 29 december 2014 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
Fylax waarom zou je in godsnaam TV willen modden,
Ik hou van spoilers. Maakt mij namelijk nog nieuwsgieriger.quote:Op maandag 29 december 2014 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
als je niet up to date bent met alle series wordt alles gespoiled
Kan wel, gr.quote:Op maandag 29 december 2014 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
je hebt godverdomme nog niet eens breaking bad gezien, dan kan je daar natuurlijk geen modje zijn
Ach, zolang je het zelf maar gelooft.quote:Op maandag 29 december 2014 17:16 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als er nou stond TerrasTegel4mod zou iedereen hier willen posten.
dat komt niet overeen met wat je zei over breaking badquote:Op maandag 29 december 2014 17:17 schreef Fylax het volgende:
Ik hou van spoilers. Maakt mij namelijk nog nieuwsgieriger.
Omdat de spoiler van breaking bad het einde is. Dat is niet leuk.quote:Op maandag 29 december 2014 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat komt niet overeen met wat je zei over breaking bad
Terrastegel4modquote:Op maandag 29 december 2014 17:16 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als er nou stond TerrasTegel4mod zou iedereen hier willen posten.
er waren veel interessantere momenten dan het einde in breaking bad GA GEWOON KIJKEN IK WORD HEULMAAL KOEKOE HIER NIE NORMAAL BAMquote:Op maandag 29 december 2014 17:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat de spoiler van breaking bad het einde is. Dat is niet leuk.
Ik weet nu bijvoorbeeld al wat er in het nieuwe seizoen van GoT komt, en nu ben ik extra benieuwd en kan ik niet wachten.
deadprez4banquote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
Ik vond Breaking Bad maar matig. Inb4 shitstorm.
Ik kijk überhaupt nooit tv/series/etcquote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
Ja hoor. Linkje?quote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef Fylax het volgende:
Willen jullie trouwens stemmen in het ONZ verkiezingstopic op mij voor de Frans Timmermans en Zwarte Piet award?
Nee ik ook niet echt.quote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kijk überhaupt nooit tv/series/etc
inb4 haat
Oitnb is meer wat voor jou.quote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
quote:
*kijkt lief*quote:Op maandag 29 december 2014 17:21 schreef Toto69 het volgende:
0 stemmen in ONZ verkiezingen terwijl ik daar een van de weinige was die met kwaliteit kwam
als je überhaupt nooit series kijkt vind het het niet erg, als je wel series kijkt maar geen breaking bad hebt gezien moet je nekschot krijgenquote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kijk überhaupt nooit tv/series/etc
inb4 haat
Crewbash grgrquote:Op maandag 29 december 2014 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je überhaupt nooit series kijkt vind het het niet erg, als je wel series kijkt maar geen breaking bad hebt gezien moet je nekschot krijgen
ik kijk nooit ook maar ietsquote:Op maandag 29 december 2014 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je überhaupt nooit series kijkt vind het het niet erg, als je wel series kijkt maar geen breaking bad hebt gezien moet je nekschot krijgen
ja ik ook ONZ / Vis een optie?quote:Op maandag 29 december 2014 17:21 schreef Toto69 het volgende:
0 stemmen in ONZ verkiezingen terwijl ik daar een van de weinige was die met kwaliteit kwam
Komopppp totoquote:Op maandag 29 december 2014 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik neem ONZ niet serieus meer dus ik ga ook niet stemmen
ik las optyfen HAHAHAHAHAquote:
hoogst gerate serie ooit mattiequote:Op maandag 29 december 2014 17:22 schreef terrastegel het volgende:
Wat is Breaking bad? Nooit naar gekeken, wel al van gehoord.
schaam je diepquote:Op maandag 29 december 2014 17:22 schreef terrastegel het volgende:
Wat is Breaking bad? Nooit naar gekeken, wel al van gehoord.
Eensquote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
ik heb een los pollos hermanos shirtquote:Op maandag 29 december 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
schaam je diep
mijn liefde voor Breaking Bad gaat zo ver dat ik een Heisenberg shirt heb. <3
Met Winter is Coming eropquote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Met Khaleesi die door drago word geneukt?
Ik weet man, en ik schaam me niet, kutverhaallijn zie ik nu alquote:Op maandag 29 december 2014 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoogst gerate serie ooit mattie
vent krijgt kanker, gaat drugs met een oud student maken/verkopen, en dan begint de ellende je weet
quote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik weet man, en ik schaam me niet, kutverhaallijn zie ik nu al
Doe maar Terrastegelquote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
Help ik weet niemand voor de monstertruck award
5 hele fokkin seizoenen gezien... Alleen einde was aardigquote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
iedereen hier die breaking bad matig vindt heeft alleen maar eerste 20 minuten gezien ofzo, gekke mensen
Weet niet of je daar blij mee moet zijn, maar oké.quote:
Die moet ik ook nog halen, was aan het twijfelen tussen die en deesquote:Op maandag 29 december 2014 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een los pollos hermanos shirt
is dit een grapquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5 hele fokkin seizoenen gezien... Alleen einde was aardig
toen werd het juist leukerquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Begon GoT echt niet meer leuk te vinden nadat hij dood was gegaan. Ben nu gestopt met GoT.
GoT ook nog nooit naar gekekenquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Begon GoT echt niet meer leuk te vinden nadat hij dood was gegaan. Ben nu gestopt met GoT.
maakt niet uitquote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef deadprez het volgende:
Sorry fylax, maar ik heb Toto genomineerd voor de Frans Timmermans award.
Labiele junk die zijn partner heeft gesnitcht als main man hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet Jesse Pinkman als main man hebben
WAS SARCASTISCH HAHAHAHAHAquote:
wat voor series kijk jij wel dan? GTST ofzo?quote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef terrastegel het volgende:
[..]
GoT ook nog nooit naar gekeken
Mikequote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Labiele junk die zijn partner heeft gesnitcht als main man hebben
Voor de rest is Jesse wel cool tho
Band of brothers en Family guyquote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor series kijk jij wel dan? GTST ofzo?
family guy is al jaren poepquote:Op maandag 29 december 2014 17:27 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Band of brothers en Family guy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Iddquote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
laatste seizoen south park was wel weer veel beter
ditquote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
Nee dan Walt die het geen reet boeit hoeveel mensen hij vermoordtquote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Labiele junk die zijn partner heeft gesnitcht als main man hebben
Voor de rest is Jesse wel cool tho
GTSTquote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor series kijk jij wel dan? GTST ofzo?
Dat is het drugs spelletje, kill or get killed. Dan kun je net zo goed iedereen gaan haten die in de drugs zit en voor Skyler juichen.quote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dan Walt die het geen reet boeit hoeveel mensen hij vermoordt
haten op Walt zou verboden moeten zijnquote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dan Walt die het geen reet boeit hoeveel mensen hij vermoordt
Alleen die laatste aflevering was echt kutquote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
Eenschquote:Op maandag 29 december 2014 17:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Alleen die laatste aflevering was echt kut
quote:Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef deadprez het volgende:
Ik heb van ze allebei nog nooit een filmpje gezien.
Houden zo, hoewel ik Pewdiepie nog nooit gezien heb is die EnzoKnol een slap excuus voor een mens.quote:Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef deadprez het volgende:
Dan mis je niks in je levenquote:Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef deadprez het volgende:
Houden zo, heb het van beide een keer gekeken en wat een aidsquote:Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef deadprez het volgende:
Aight. Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 29 december 2014 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Houden zo, hoewel ik Pewdiepie nog nooit gezien heb is die EnzoKnol een slap excuus voor een mens.
retry zekerquote:Op maandag 29 december 2014 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight. Van wie ben jij een kloon?
Braddie.quote:Op maandag 29 december 2014 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight. Van wie ben jij een kloon?
Ik hoop retry, ik mis die boi.quote:
quote:
watquote:Op maandag 29 december 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
http://www.gefs-online.com/gefs.php#
eindelijk autopilot ontdekt
Of je maakt ff op Fylax Forum een acc en verteld het mij daar via PM?quote:Op maandag 29 december 2014 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DM je over 7 dagen en 6 posts wel hoe en wat.
link?quote:Op maandag 29 december 2014 17:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Of je maakt ff op Fylax Forum een acc en verteld het mij daar via PM?
verteltquote:Op maandag 29 december 2014 17:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 17:38 schreef zeer het volgende:
Fylax Forum
Dit forum is momenteel gesloten. De beheerder heeft de reden hieronder opgegeven.
Het is mooi geweest.
Gwn in roddelhoekje.quote:Op maandag 29 december 2014 17:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
ff refreshenquote:Op maandag 29 december 2014 17:38 schreef zeer het volgende:
Fylax Forum
Dit forum is momenteel gesloten. De beheerder heeft de reden hieronder opgegeven.
Het is mooi geweest.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:38 schreef zeer het volgende:
Fylax Forum
Het is mooi geweest.
FylaXforum deed een braddie'tjequote:Op maandag 29 december 2014 17:39 schreef Fylax het volgende:
Je moet ff refreshen, forum is weer open
geen ideequote:Op maandag 29 december 2014 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
wie is trouwens Paardenmeisje+30cm op FF
np retryquote:Op maandag 29 december 2014 17:43 schreef zeer het volgende:
Fylax je kan het vergeten jongen, net allemaal moeite gedaan om deze account aan te maken is wel even genoeg geweest voor vandaag.
retry zeg ff tegen de rest dat ze moeten stoppen met hermannquote:Op maandag 29 december 2014 17:43 schreef zeer het volgende:
Fylax je kan het vergeten jongen, net allemaal moeite gedaan om deze account aan te maken is wel even genoeg geweest voor vandaag.
ohquote:Op maandag 29 december 2014 17:43 schreef zeer het volgende:
Hoi retryquote:Op maandag 29 december 2014 17:43 schreef zeer het volgende:
Awh Hermannquote:Op maandag 29 december 2014 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
retry zeg ff tegen de rest dat ze moeten stoppen met hermann
aightquote:Op maandag 29 december 2014 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DM je over 7 dagen en 6 posts wel hoe en wat.
/carequote:Op maandag 29 december 2014 17:50 schreef terrastegel het volgende:
En we zijn weer stilgevallen. Komop jongens
je kunt in die stiltes mooi breaking bad gaan kijkenquote:Op maandag 29 december 2014 17:50 schreef terrastegel het volgende:
En we zijn weer stilgevallen. Komop jongens
welke film?quote:Op maandag 29 december 2014 17:53 schreef terrastegel het volgende:
Tering, ik ga straks gewoon naar de bioscoop. Is dat normaal als fok!er?
Ik maak me ernstig zorgen hierom
dat is niet normaal neequote:Op maandag 29 december 2014 17:53 schreef terrastegel het volgende:
Tering, ik ga straks gewoon naar de bioscoop. Is dat normaal als fok!er?
Ik maak me ernstig zorgen hierom
Nou enquote:Op maandag 29 december 2014 17:55 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook naar het ziekenhuis voor je kont?
Ik vind er ook niks aan.quote:Op maandag 29 december 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mij krijg je er niet vrijwillig heen.
Echt niet.
Ga je met een chimeid?quote:Op maandag 29 december 2014 17:56 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Idd, ik zag het ook net![]()
Tering waarom heb ik ook ja gezegd?
ik heb er trouwens echt nog nooit van gehoordquote:Op maandag 29 december 2014 17:56 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Idd, ik zag het ook net![]()
Tering waarom heb ik ook ja gezegd?
Nee maar dan heeft ie misschien nog iets te doen als de film echt kut blijkt te zijn.quote:
Stiekem in haar broekje?quote:Op maandag 29 december 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar dan heeft ie misschien nog iets te doen als de film echt kut blijkt te zijn.
Ja.quote:
Of Interstellar nu.quote:Op maandag 29 december 2014 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
ik zou voor star wars of jurassic world volgend jaar wel naar de bios willen
watquote:Op maandag 29 december 2014 17:58 schreef hoink581 het volgende:
Meest empathische KLB-er: een innerlijk zo lief en zacht als een pluizig konijntje die zich in eenieders leed kan inleven, een user die heeft bewezen dat je beter LSD het beter doet als oestrogeen om een medelevend wezen te kunnen zijn: le douce sac dormant, oftewel Slaap_Zak!
Thanks.quote:
Bijna ja.quote:Op maandag 29 december 2014 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die is toch 3 uur lang ofzo? ik wacht wel op de piratebay versie
gat in de popcorn doos lekker bietje vingeren in het donker.quote:Op maandag 29 december 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar dan heeft ie misschien nog iets te doen als de film echt kut blijkt te zijn.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
gat in de popcorn doos lekker bietje vingeren in het donker.
Profileer jezelf nog beter als een kkdebieltje en jij wint de "besodeflikkeren" award gegarandeerd.quote:Op maandag 29 december 2014 18:03 schreef GhpH het volgende:
Ik heb niks gewonnen. Mijn leven is voorbij
Zozo, beetje getemperd?quote:Op maandag 29 december 2014 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Profileer jezelf nog beter als een kkdebieltje en jij wint de "besodeflikkeren" award gegarandeerd.
heb je trouwens Gone Girl gezien? vond ik de beste film dit jaarquote:Op maandag 29 december 2014 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Bijna ja.
Als ik dat van tevoren had geweten was ik niet gegaan.Maar heb het wel volgehouden (met pauze). Gewoon thuis had ik hem veel minder gevonden. Veel leuker om in de bios te zien deze.
Was jij dat maar. Of mag ik dat ook niet zeggen?quote:Op maandag 29 december 2014 18:07 schreef hoink581 het volgende:
En niemand post voor de rest in dat topic.![]()
KLB IS STERVENDE.
het is ook etenstijd togquote:Op maandag 29 december 2014 18:07 schreef hoink581 het volgende:
KLB IS STERVENDE.
Ga eens weg ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 18:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Was jij dat maar. Of mag ik dat ook niet zeggen?
Nee Hermann, sorrie.quote:Op maandag 29 december 2014 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je trouwens Gone Girl gezien? vond ik de beste film dit jaar
Komt nog wel.quote:Op maandag 29 december 2014 18:07 schreef hoink581 het volgende:
KLB IS STERVENDE.
Met je doodsverwensing.quote:
Nog niet.quote:Op maandag 29 december 2014 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je trouwens Gone Girl gezien? vond ik de beste film dit jaar
Wat heeft iedereen met dat spelquote:Op maandag 29 december 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)2130a9b2a5891cf062f1
quote:Op maandag 29 december 2014 18:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Was jij dat maar. Of mag ik dat ook niet zeggen?
hij is al verstuurd, ik ga geen 2 TR's machenquote:Op maandag 29 december 2014 18:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Klik maar op invoeren Hermann, ipv screenshots te maken.
Oei nu word ik een maand geband.quote:Op maandag 29 december 2014 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is al verstuurd, ik ga geen 2 TR's machen
ik hoop het van hartequote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oei nu word ik een maand geband.
Als dit werkelijk een doodsverwensing was.
Ik doe niet aan TR's, dacht dat je dat wel wist.quote:Op maandag 29 december 2014 18:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ocharm nu heeft de wannabe mod mij ook nog eens een TR gegeven
Jij bent gewoon veul te goed.quote:
Of allebei.quote:
Ik zou jullie weleens 1 vs 1 willen zien spelenquote:Op maandag 29 december 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgens GGMM - de echte - ben ik maar matig.
5-0 voor mij meestal.quote:Op maandag 29 december 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou jullie weleens 1 vs 1 willen zien spelen
Ik geloof er niks van.quote:
Ik vind jou beter dan GGMM.quote:Op maandag 29 december 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgens GGMM - de echte - ben ik maar matig.
Video uitgelekt van jouquote:Op maandag 29 december 2014 18:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kan ik hier iemand verstikken met mijn empathie?
het is en blijft een internetforumquote:Op maandag 29 december 2014 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
haha bijna niemand die een neuk geeft om de uitslag
Ik vind het vooral vervelend dat het einde van deze reeks nu echt in zicht begint te komen.quote:Op maandag 29 december 2014 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
haha bijna niemand die een neuk geeft om de uitslag
en zo is het maar net!quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het is en blijft een internetforum
We hebben nog tot nieuwjaarsdag.quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en zo is het maar net!
(en nu slotje want dat is wel een mooie afsluiter) ik doe wel ff een TR)
ja ach. iedereen weer verder met z'n eigen 'leven'quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat het einde van deze reeks nu echt in zicht begint te komen.
het kan mij niet snel genoeg voorbij zijn allemaal. 2 januari.quote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
We hebben nog tot nieuwjaarsdag.
Ach ja, we hebben altijd de nachtbaggers nog.quote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ach. iedereen weer verder met z'n eigen 'leven'
I cry everytimquote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat het einde van deze reeks nu echt in zicht begint te komen.
Zal 'm voorlopig ook niet worden denk ik. Lig max rond 10 in bedquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben altijd de nachtbaggers nog.
dat is ook weer waar, hoogtepunten hier waren meestal 's nachtsquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben altijd de nachtbaggers nog.
Oh ja.quote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal 'm voorlopig ook niet worden denk ik. Lig max rond 10 in bed
Mwah.quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
Speciaal voor Toto moet er dan maar een dagbagger komen.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah.
Vind het ook minder leuk worden.
Je hoeft niet te posten hoorquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het kan mij niet snel genoeg voorbij zijn allemaal. 2 januari.
Heel FOK! bedoel ik.quote:
Feestdagen idd.quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te posten hoorof bedoel je dat de feestdagen niet snel genoeg om kunnen zijn?
Hmja, het is vaak wel een beetje matig.quote:
Gelukkig is er nieuw bloed.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmja, het is vaak wel een beetje matig.
Het wordt steeds minder, ook qua drukte. Maar ook het aantal kwaliteitstopics gaat echt steeds bedroevender worden met al die nieuwe aidsusers.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmja, het is vaak wel een beetje matig.
Ik dacht trouwens dat jij niet meer terug zou komen.quote:
Wie weet wordt het in 2015 beter.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het wordt steeds minder, ook qua drukte. Maar ook het aantal kwaliteitstopics gaat echt steeds bedroevender worden met al die nieuwe aidsusers.
Dat is natuurlijk hopen tegen beter weten in, en dat weet je best.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie weet wordt het in 2015 beter.
dit is wel een depressieve stemming inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Remqo het volgende:
Kom op we hebben nog even, 't is een leuke reeks.
Jij hebt wel vaker wat over mij gedacht.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij niet meer terug zou komen.
Ja.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk hopen tegen beter weten in, en dat weet je best.
Dat klopt.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker wat over mij gedacht.
Hoi retryquote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker wat over mij gedacht.
Gamen op de pcquote:Op maandag 29 december 2014 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
deadprez koop GTA V voor pc, gaan we dat doen in plaats van deze reeks
Is dat er al dan?quote:Op maandag 29 december 2014 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
deadprez koop GTA V voor pc, gaan we dat doen in plaats van deze reeks
heb je een console dan?quote:
nee komt eind januariquote:
Ja.quote:
welkequote:
ps3 en hopelijk snel een ps4quote:
ik ook ps3. misschien later ook ps4. of game pc, moet ff over nadenken nog.quote:
Gewoon console jonge veel beterquote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ook ps3. misschien later ook ps4. of game pc, moet ff over nadenken nog.
Ja alleen om te gamen, updaten enzo kan wel gewoon.quote:Op maandag 29 december 2014 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Dan moet je toch maandelijks betalen om online te kunnen?
wel modderfokking duur (qua spellen)quote:
Jup dat wel idd.quote:Op maandag 29 december 2014 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wel modderfokking duur (qua spellen)
Koop je zo'n ding mag je nog 60 euro per jaar gaan betalen ookquote:Op maandag 29 december 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja alleen om te gamen, updaten enzo kan wel gewoon.
Tsja, beetje gaar wel iddquote:Op maandag 29 december 2014 18:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Koop je zo'n ding mag je nog 60 euro per jaar gaan betalen ook.
Gratis is altijd beter.quote:Op maandag 29 december 2014 18:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh 40 zie ik net. Is nog wel te doen op zich.
Wat, gratis?quote:Op maandag 29 december 2014 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is de PS4 ook niet direct trouwens.
Oké ik stuur je zo een berichtje.quote:Op maandag 29 december 2014 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je PS4 hebt stuur mij berichtje ofzo, kunnen we samen in de wereld van Los Santos rollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké ik stuur je zo een berichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oké ik stuur je zo een berichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Went vrij snel, had eerste dag wel beetje last van kramp enzo.quote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef zeer het volgende:
Is die PS4 controller een beetje te hanteren? Vind hem er altijd wat klein uitzien.
hij is groter dan de PS3 controller. vind het de perfecte grootte eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef zeer het volgende:
Is die PS4 controller een beetje te hanteren? Vind hem er altijd wat klein uitzien.
Oh, valt mee dan.quote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is groter dan de PS3 controller. vind het de perfecte grootte eigenlijk
zonder psplus kan je ook geen online spelen tochquote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
Oh wacht, kun je me überhaupt toevoegen zonder dat ik een abo heb?
Nee, maar vanaf volgende maand heb ik dat als het goed is wel.quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zonder psplus kan je ook geen online spelen toch
Gepatchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |