abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2015 @ 16:47:00 #251
58560 Oksel
Gezellig.
pi_148283905
Pics or it didn't happen. :P
pi_148284854
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je snapt het concept verboden wapens?
Iets zegt mij dat de Americanen ook het concept Geneefse Conventie snappen. Het heeft weinig geholpen. ;)
Bij oorlogen doen verdragen er niet altijd toe.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 3 januari 2015 @ 17:24:14 #253
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148285245
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Bij mijn weten wisselen de schilderen de ganse tijd zodat toch uiteindelijk alles getoond wordt.
Dat valt wel mee, een groot deel van het openbare kunstbezit is te kwetsbaar om langere tijd tentoongesteld te worden. Papier kan je bijvoorbeeld maar een maand in de zoveel jaar laten zien. Ook ligt veel werk dat te weinig kwaliteit heeft om op zaal te hangen of domweg niet in de mode is opgeslagen in depots.
quote:
En anders richt je toch meer publieke musea op? In London willen ze vast wel allerlei schilderwerken van ons stallen. Gratis toegang voor iedereen. ;)
Ja, dat is goed voor de conservering van die werken. Waarom zou Londen Nederlands kunstbezit moeten stallen?
quote:
Nu weer ontopic?
Akkoord.
pi_148285464
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat de Americanen ook het concept Geneefse Conventie snappen. Het heeft weinig geholpen. ;)
Bij oorlogen doen verdragen er niet altijd toe.
Valt erg mee hoor, overigens zijn de Amerikanen volgens mij nooit zo van het tekenen, 1 van weinige landen die nog doodstraf heeft voor kinderen, en ik geloof dat ze ook nooit het gifgas verdrag hebben getekend.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 3 januari 2015 @ 17:35:09 #255
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148285546
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Omdat ik het zonde vind als het bij een particulier in een huiskamer hangt waar niemand het kan zien.
In depots (waar nu al 90%) van de kunst hangt ziet ook niemand het, en jij wil dat nog vergroten door particulieren hun privebezit af te pakken. En zoals ik al zei, als je privekunstbezit afschaft, aan wie gaan kunstenaars dan hun kunst verkopen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148285559
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Valt erg mee hoor
Slechts op vele manieren martelen, mensen zonder proces langdurig opsluiten onder erbarmelijke omstandigheden (in strijd met het verdrag) en nog wat van die zaken. Peanuts allemaal. :?
Ik ben niet anti-USA (verre van) maar kom op, de USA heeft zo'n beetje alle elementaire verdragen die zij heeft ondertekend in dit kader geschonden bij de laatste 'oorlog' (het was niet eens een oorlog maar een eenzijdige aanval).
Dat ze veel verdragen niet hebben getekend klopt maar nu net wel een belangrijk verdrag wat een slechte behandeling van POW's, martelen en het ontzeggen van een normale rechtsgang verbiedt. Die Americanen komen met dergelijke streken weg en dat weten ze. Zo heeft het altijd gewerkt met wereldmachten en zo zal het altijd werken.
#NoDAPL
pi_148285605
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In depots (waar nu al 90%) van de kunst hangt ziet ook niemand het, en jij wil dat nog vergroten door particulieren hun privebezit af te pakken. En zoals ik al zei, als je privekunstbezit afschaft, aan wie gaan kunstenaars dan hun kunst verkopen?
Nogmaals, dat heb ik al een tijdje afgesloten wegens te offopic, een andere keer zullen we het hier over hebben.
#NoDAPL
  maandag 5 september 2016 @ 14:45:47 #258
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_165103925
Oud topic, i know maar niet minder interessant aangezien het een bijzonder onderwerp betreft. Inmiddels is er ook wat meer bekend over B8 Bergkristall

Tour door B8 Bergkristall:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')