Is dat er inmiddels? Mijn familie-deskundige op dit gebied is ook zeer benieuwd!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:47 schreef mignonne het volgende:
plaatje van de stethoscoop? ik ben wel benieuwd
Dat je dat durftquote:Op zondag 4 januari 2015 08:12 schreef Krisvc het volgende:
En vandaag gaan we op geheime missie. Of nouja, man gaat op zijn werk een echo bij me doen. Voordeel van een man die met echoapparatuur werkt. Gewoon even spieken.
Ik heb er absoluut geen probleem mee. Heb ongegeneerd liggen staren en me liggen verwonderen over dat bewegende wezentje. Enige wat ik spannend vond was of collega's er niet over zouden vallen mochten die spontaan binnen komen lopen.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat je dat durft![]()
Ik durf me al niet te laten echo-en door mijn zusje
Bijzonder is dat he?quote:Op zondag 4 januari 2015 10:10 schreef Selvaria het volgende:
Hier heeft vriend vandaag voor het eerst de baby gevoeld, zo'n mooi moment!![]()
Ik heb zelf alleen pijnstilling gehad met tabletten na 2x ks, maar het infuus moeten ze hoe dan ook aanprikken. Vermoed dat ze je die sowieso een tijdje laten zitten, want altijd handig bij een operatie (mocht er iets toegediend moeten worden bijvoorbeeld). Mgoed, leek hier, dit is puur wat ik denkquote:Op zondag 4 januari 2015 11:56 schreef NotTheSame het volgende:
Spiek ze Krisvc!
Selvaria lekker geshopt!
Melliemuis ook lekker aan de shop geweest!
Risu, goed van dat weekschema. Dan hou je er ook een beetje inzicht in.
En dat rustig blijven zitten terwijl de rest aan de gang is, herkenbaar, ik kan het eigenlijk ook niet. Heb ze nu al regelmatig op m'n falie gehad van iedereen dat ik nog veel te veel doe.
Net de oven, magnetron, en vaatwasser schoongemaakt, en de wasmachine ontkalkt. Gisteren de Senseo en waterkoker ontkalkt. Kan het er weer een maandje (of 2) vooruit.
Ik las gisteravond ineens dat ze na de ks je de optie geven om via een infuus of via tabletten pijnstillers te geven. Vorige keer was ik binnen een paar uur van het vochtinfuus af, maar moest de naald blijven zitten zodat ik misschien nog morfine kon spuiten, maar daf heb ik nooit gedaan ivm bv. Ik had alleen paracetamol (en naproxen, maar ook die pakte ik niet) voor de naweeën.
Dus ik ga nu aankaarten dat ik bij voorbaat al geen morfinepomp aangesloten wil hebben, des te eerder ben ik ook weer van die stomme naald af.
17-weken-boks!quote:Op zondag 4 januari 2015 13:09 schreef Minarosa het volgende:
Welkom stoel!
Vandaag 17 weken! En Lijnloos ook!
Ik heb hem nog niet gevoeld, ik probeer het elke avond, maar volgens mij voel ik andere dingen die niet de baby zijn. Ik heb wel de indruk dat ik hem aan de buitenkant kan voelen, als ik op mijn rug lig dan voel ik soms wat hardere bobbels links onderin mijn buik, soms rechts en soms hoger of lager. Is dat de baby..?
Komende maand wordt een drukke maand, ik denk dat ik na twintig weken eens concreet aan het kamertje ga werken (oftewel we moeten eerst heel veel eruit halen...). Mijn SEO is trouwens met 18+5, stelde ziekenhuis zelf voor, lijkt mij behoorlijk vroeg..? Maar dat is dus al volgende week![]()
Ik heb gelukkig nog steeds bijna nergens last van, alleen met hardlopen heb ik enorme druk op mijn blaas, bij elke stap. Plassen van tevoren helpt niet echt, hoeveelheid drinken maakt niet uit. Zo jammer, want hardlopen gaat verder sinds de misselijkheid weg is weer prima, maar aandrang bij elke stap is vervelend. Ik kan iets anders gaan doen, I know, maar rennen maakt zo goed mijn hoofd leeg... en een half jaar is wel heel lang om te stoppen. Misschien moet ik variëren met het tijdstip, gaat het 's avonds beter.
Ik ben op zich niet bang voor die naalden, en onder de operatie mogen ze ook echt wel erin zitten, maar na de operatie zat die rommel me alleen maar in de weg.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen pijnstilling gehad met tabletten na 2x ks, maar het infuus moeten ze hoe dan ook aanprikken. Vermoed dat ze je die sowieso een tijdje laten zitten, want altijd handig bij een operatie (mocht er iets toegediend moeten worden bijvoorbeeld). Mgoed, leek hier, dit is puur wat ik denkBenieuwd wat ze gaan zeggen.
Wel veel ervaring met infusen, en je merkt overigens bijna niks van zo'n naald, mocht je je daar zorgen over maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan is het infuus volgens mij echt niet goed geprikt idd (wat Kyara ook al zegt). Ik krijg iedere 6 weken een infuus, en voel er eigenlijk nooit iets van. Behalve soms, dan zit 't ding me echt in de weg en is het pijnlijk etc, maar dan is het 'gewoon' niet goed gezet. En dat is irritant idd!!quote:Op zondag 4 januari 2015 15:13 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet bang voor die naalden, en onder de operatie mogen ze ook echt wel erin zitten, maar na de operatie zat die rommel me alleen maar in de weg.
Het vochtinfuus was ik al snel kwijt en morfinepomp die aan dezelfde naald hing, heb ik nooit gebruikt. Maar ik kon gewoon niet bewegen en slapen met die naald in m'n hand, dus ik vroeg 's avonds aan de verpleging of hij eruit mocht want ik gebruikte hem toch niet.
En dat mocht dus niet want 'stel dat ik toch nog morfine wilde spuiten.'.
Met als gevolg dat de eerste slapeloze nacht door het infuus kwam ipv door Draak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |