Mwah... ik vind het niet zo hoor..quote:
Daar woonde ik vroeger zowat, ik had weken dat ik er 3 keer per week bij een concert wasquote:Op maandag 29 december 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is Mikky Ekko trouwens?
Ik ken alleen dat poppodium in Utrecht
Bekend van hits als Pull Me Down, Kids en Smile. One hit wonder zullen we dus maar zeggenquote:Op maandag 29 december 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is Mikky Ekko trouwens?
Ik ken alleen dat poppodium in Utrecht
Gijs en Radio2 blijf ik een vreemde combinatie vinden.quote:
Als die Anne van jou nu 4 kinderen heeft zou het best kunnen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Toch niet dezelfde he!? Zou me niks verbazen
Echt?quote:Op maandag 29 december 2014 12:54 schreef essnhills het volgende:
Dit deuntje zit overigens in de intro van Dr. House
Ik had toen niks geen drugs gebruikt ofzo hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 12:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat kwam vast niet door chocola![]()
Gelukkig dat het goedgekomen is
Nu begint wel iets te dagen jaquote:Op maandag 29 december 2014 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
I want you to stayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
quote:
niks geen= dubbele ontkenning en dus jaquote:Op maandag 29 december 2014 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had toen niks geen drugs gebruikt ofzo hoor.
Hoewel ik dat met kerst ook fijn vond zie ik nu geen noodzaak om in de garage te gaan zittenquote:Op maandag 29 december 2014 12:52 schreef Szura het volgende:
Twee uur in de auto zitten met de top 2000, dat ga ik jaarlijks herhalen
Was me nooit opgevallen...quote:
Ow gelukkigquote:Op maandag 29 december 2014 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had toen niks geen drugs gebruikt ofzo hoor.
U bent in de war met de tv-psychiaterquote:Op maandag 29 december 2014 12:55 schreef Gehenna het volgende:
Elisabeth frasier van de Cocteau Twins, hemelse stem
Op chocola kan ik ook aardig stuiteren, maar dan moet ik wel heel veel etenquote:
Hehe -i uiteraardquote:Op maandag 29 december 2014 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
U bent in de war met de tv-psychiater
Ik ben er wel eens in twee weken tijd 8 kilo van aangekomen. Gelukkig is dat ook weer goed gekomenquote:Op maandag 29 december 2014 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op chocola kan ik ook aardig stuiteren, maar dan moet ik wel heel veel eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |