Trustequote:
Die heb ik niet gezien. Ik heb eigenlijk geen idee van wat er te gebeuren staat met de ouderenzorg. Is het echt zo verontrustend dan?quote:Op maandag 29 december 2014 06:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe reclamaspotjes van het rijk gezien?
Mooi man, alles wordt voor gezorgd..
Niet dus, ik ben echt serieus bezorgd wat er dit jaar allemaal mis gaat
quote:Op maandag 29 december 2014 06:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb mijn lever en longen tegen die tijd toch al kapot gemaakt.
Trustequote:Op maandag 29 december 2014 06:20 schreef deadprez het volgende:
Oké ik ga nu ook echt maar eens, houdoe.
Ging je srs om 6:20 slapen..quote:Op maandag 29 december 2014 06:20 schreef deadprez het volgende:
Oké ik ga nu ook echt maar eens, houdoe.
Vakantieleef jeweetquote:
MTV dat muziek draait? Bel de krantquote:Op maandag 29 december 2014 06:40 schreef richolio het volgende:
Goede muziek op MTV, wow.
Giveitaway giveitaway giveitaway now.
eey voeder ouwe reus hoe is hetquote:
Beetje koud man en moet zo meteen croissantjes gaan kopen, jij alles onder controle?quote:
Zit je op een camping?quote:Op maandag 29 december 2014 09:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje koud man en moet zo meteen croissantjes gaan kopen, jij alles onder controle?
Tja, je hebt zo van die mensen he.quote:Op maandag 29 december 2014 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tering, om 6 uur eindelijk gaan slapen.. Ik zou het niet kunnen
Daar ben ik al te oud voorquote:Op maandag 29 december 2014 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tering, om 6 uur eindelijk gaan slapen.. Ik zou het niet kunnen
Dan mot je je ogen eens open doen.quote:Op maandag 29 december 2014 09:40 schreef terrastegel het volgende:
Wat kwam Yvonne hier eigenlijk doen? Ik heb haar hier nog nooit gezien
Ah daar ben je, heeft Fylax zijn kamer al opgeruimd?quote:Op maandag 29 december 2014 11:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan mot je je ogen eens open doen.
Inb4 madquote:Op maandag 29 december 2014 11:13 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ah daar ben je, heeft Fylax zijn kamer al opgeruimd?
Weetikveelquote:Op maandag 29 december 2014 11:13 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Is Fylax het werkjongetje voor de crew?quote:Op maandag 29 december 2014 11:13 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Het komt er vandaag aan.quote:Op maandag 29 december 2014 11:16 schreef madeliefff het volgende:
ja ik weet t niet...die hoink is een beetje traag. Ik zou t niet pikken
Ik ga kapot van anticipatie hierquote:Op maandag 29 december 2014 11:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik weet t niet...die hoink is een beetje traag. Ik zou t niet pikken
Je banaanvraag niet nee.quote:Op maandag 29 december 2014 11:16 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Had je eigenlijk mijn banaanvraag gekregen via mail om mijn 2 dagen ban op te heffen?
http://i.fokzine.net/usericons/359953/yvv.gifquote:Op maandag 29 december 2014 11:18 schreef Toto69 het volgende:
Jammer dat ik nu mijn Yvonne UI niet heb
Geband worden met kerstquote:Op maandag 29 december 2014 11:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je banaanvraag niet nee.
Je unbanaanvraag wel.
Maar Kerst bladiebla, ban was terecht etc etc.
quote:Op maandag 29 december 2014 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/usericons/359953/yvv.gif
quote:Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gelukkig ik kan slaapzak niet al te lang meer onder controle houden
quote:Op maandag 29 december 2014 11:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En tot maart dan maar he jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, ik ookquote:
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 29 december 2014 11:07 schreef terrastegel het volgende:
Wanneer stopt dit topic? dan kan ik me rustig gaan voorbereiden op dit grote verlies.
Goedemorgen Hoink! Je bent zo te zien met juiste been uit je bed gestaptquote:
Djedje is meer een slappequote:Op maandag 29 december 2014 11:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
De harde kern is weer van de partij
KARMAquote:Op maandag 29 december 2014 11:58 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme . Weer helemaal onder t bloedtyfusellende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 12:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
zo hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 12:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mwah ik wil wel foto's maken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het gebeuren jaquote:Op maandag 29 december 2014 12:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, moest het tegendeel bewijzen dat ík slap ben.
joquote:
Was een lemming ookquote:
Nooit als ze me gewoon weer laten stikken zoals nu.quote:Op maandag 29 december 2014 12:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet..
Wanneer is het ongeveer geheeld?
quote:Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nooit als ze me gewoon weer laten stikken zoals nu.
quote:Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nooit als ze me gewoon weer laten stikken zoals nu.
quote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef mapima het volgende:
Ik wil graag de Tatjana Simic award
[ afbeelding ]
Vraag KPD toegang en post daar naaktfoto's (en filmpjes, assplay etc.)quote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef mapima het volgende:
Ik wil graag de Tatjana Simic award
[ afbeelding ]
heb al toegang, zal vannacht ff wat maken oke?quote:Op maandag 29 december 2014 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag KPD toegang en post daar naaktfoto's (en filmpjes, assplay etc.)
Doe maarquote:Op maandag 29 december 2014 12:26 schreef mapima het volgende:
[..]
heb al toegang, zal vannacht ff wat maken oke?
Nope, ik heb wel toegang, maar kom er nooit... ik krijg een minderwaardigheidscomplex van die userfoto'squote:
Ja tuurlijk. Al kom ik er nauwelijksquote:
Waar kan ik mailen voor toegangquote:Op maandag 29 december 2014 12:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nope, ik heb wel toegang, maar kom er nooit... ik krijg een minderwaardigheidscomplex van die userfoto's
Hahahaquote:Op maandag 29 december 2014 12:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nope, ik heb wel toegang, maar kom er nooit... ik krijg een minderwaardigheidscomplex van die userfoto's
FB / Aanmeldtopic KPD editie #9/2014quote:Op maandag 29 december 2014 12:39 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Waar kan ik mailen voor toegang![]()
Leeftijdsgrens trouwens?
Hoeren.quote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FB / Aanmeldtopic KPD editie #9/2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |