Jij zweet niet bij je voeten en liezen?quote:Op maandag 29 december 2014 00:57 schreef RingBewoner het volgende:
3 paar sokken en onderbroeken? Waar veeg jij je reet mee af dan?
Jij hebt echt een probleem. Na het skiën direct douchen en dan switchen. Is op 7 dagen toch mooi 7 sokken en onderbroeken.quote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Jij zweet niet bij je voeten en liezen?
Tijdens her skiën een paar, nadat je sokken stinken en je onderbroek nat is een schone om even te chillen en te eten. En daarna douchen en klaarmaken voor het uitgaan.
Ik ga liever 1x per 2 jaar op wintersport dan ieder jaar op zomervakantie.quote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef emptiness het volgende:
Ik begrijp niet waarom sommige mensen de behoefte hebben om te gaan skiën.
En dit dus. Maar Roadtrip is nogal een dramaqueentje..quote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef jelfrikandel het volgende:
Op wintersport heb je juist absurd weinig bagage nodig. Je loopt de hele dag in je skipak en gaat r daarna in apres skiën. Alleen 2nette broeken en paar over hemdjes voor eten en stappen enzo.
Geen skivakantie kunnen betalenquote:Op maandag 29 december 2014 01:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
WintersportEen beetje vrijwillig in de kou zitten. Doe mij maar een strandvakantie.
Man wtf? Dat komt omdat je veel te veel kleren aan hebt. Met je thermozooi. En je vijftig paar onderbroeken.quote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Jij zweet niet bij je voeten en liezen?
Tijdens her skiën een paar, nadat je sokken stinken en je onderbroek nat is een schone om even te chillen en te eten. En daarna douchen en klaarmaken voor het uitgaan.
Wanneer is het kut dan? Vanaf de piste loop je zo naar de auto.quote:Op maandag 29 december 2014 10:51 schreef Roces18 het volgende:
maar die 2 skies meenemen vind ik altijd wel kut
snowboarders hebben wel een voordeel wat dat bterft
nou niet meenemen maar op de piste meenemen, 2 van die losse klote dingen ipv snowboard makkelijk 1tjequote:Op maandag 29 december 2014 11:45 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Wanneer is het kut dan? Vanaf de piste loop je zo naar de auto.
Waarom heeft NieuweNier trouwens elke dag andere skisokken nodig?
quote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef emptiness het volgende:
Ik begrijp niet waarom sommige mensen de behoefte hebben om te gaan skiën.
Huurski's zijn niet van topkwaliteit. Als je gevorderd bent, dan kun je beter eigen ski's kopen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:08 schreef niels0 het volgende:
Ski-spullen niet gewoon ter plaatse kunnen lenen.
Ik ondervind er geen problemen mee. Je klikt ze toch gewoon in elkaar en legt ze op je schouder?quote:Op maandag 29 december 2014 11:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nou niet meenemen maar op de piste meenemen, 2 van die losse klote dingen ipv snowboard makkelijk 1tje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |