Thuisbezorgd nationaliseren.quote:Op maandag 29 december 2014 05:13 schreef richolio het volgende:
We hebben sinds 02:30 gewacht op een bedrijf van Thuisbezorgd
De syriers die naar Europa komen kunnen makkelijk in Turkije terecht. Ruimte zat.quote:
teveel leffe gedronkenquote:Op maandag 29 december 2014 05:15 schreef yvonne het volgende:
Ik kom even melden dsat ik misselijk ben.
Ben je een drinker?quote:Op maandag 29 december 2014 05:15 schreef yvonne het volgende:
Turkije heeft al enorm veel Syriërs opgevangen, eens houdt het op.quote:Op maandag 29 december 2014 05:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De syriers die naar Europa komen kunnen makkelijk in Turkije terecht. Ruimte zat.
Sowieso is turkije medeverantwoordelijk voor de situatie daar
Ik werk=geen drankquote:
Ik werkquote:
Eens houdt het op. Waarom mag je dit niet over Nederland zeggen?quote:Op maandag 29 december 2014 05:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Turkije heeft al enorm veel Syriërs opgevangen, eens houdt het op.
blegh, die multidrankjes word ik sws altijd misselijk vanquote:Op maandag 29 december 2014 05:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik werk=geen drank
Water, en van die multivruchtenzoetemeuk.
In verhouding heeft Nederland amper mensen opgevangen. Tweede zin alinea weet je zelf ook van dat het een bullshit argument is.quote:Op maandag 29 december 2014 05:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens houdt het op. Waarom mag je dit niet over Nederland zeggen?
Turkije heeft een veel lagere bevolkingsdichtheid!
YVONNEEEEEquote:Op maandag 29 december 2014 05:15 schreef yvonne het volgende:
Pim fortuyn is omgelegd on wat jij net zeiquote:Op maandag 29 december 2014 05:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
In verhouding heeft Nederland amper mensen opgevangen. Tweede zin alinea weet je zelf ook van dat het een bullshit argument is.
Pls.quote:Op maandag 29 december 2014 05:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pim fortuyn is omgelegd on wat jij net zei
Dit is best creepy.quote:
Ik meen dat in verhouding duitslabnd de meeste opgenomen heeft en nederland toch zeker in de top 3 zit.quote:Op maandag 29 december 2014 05:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
In verhouding heeft Nederland amper mensen opgevangen. Tweede zin alinea weet je zelf ook van dat het een bullshit argument is.
Oké, leuk, maar we hadden het over de buurlanden van Syrië.quote:Op maandag 29 december 2014 05:21 schreef yvonne het volgende:
Ik meen dat in verhouding duitslabnd de meeste opgenomen heeft en nederland toch zeker in de top 3 zit.
quote:Heren, we zijn een bananenrepubliek geworden.
Bij ons zitten meer lui in voorlopige hechtenis dan in welk europees land dan ook.
http://cleerdin-hamer.nl/(...)chtenis-Advoblad.pdf
Ik change de subjectquote:Op maandag 29 december 2014 05:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, leuk, maar we hadden het over de buurlanden van Syrië.
[..]
Doe nou niet, is veel te laat om me weer in te gaan lezen enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |