Gewoon 3 paspoorten come at mequote:Op maandag 29 december 2014 05:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon terecht. Waarom zouden deadprez en ik moet lijden onder het wangedrag van Polen. De misbruiker betaalt inso
Google maar.quote:
In Nederland ook met o.a. De betuwelijn. De metrolijn in amsterdam.quote:Op maandag 29 december 2014 05:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de VS werkt dat ook echt fantastisch inderdaad.
[..]
Zoals ik al zei; word een soeverein mens.
quote:Op maandag 29 december 2014 05:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen zin is altijd te moeilijk
hier op fok snap ik wel als iemand wat zegt
Zijn we het toch nog ergens over eens.quote:Op maandag 29 december 2014 05:06 schreef Insomnia_ het volgende:
En nee. Dan moet je je debiel gedragen
Zolang je ergens woont dien je je aan wetten te houden. In west europa zijn alleen pakweg 90% van de wetten debielquote:Op maandag 29 december 2014 05:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens.
Waarvoor uitschrijven? Nederlands indentiteit?quote:Op maandag 29 december 2014 05:06 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Mensen die zich uitschrijven en dan denken dat de wetten niet meer gelden voor hen.
Mweh, vind het wel meevallen allemaal.quote:Op maandag 29 december 2014 05:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang je ergens woont dien je je aan wetten te houden. In west europa zijn alleen pakweg 90% van de wetten debiel
Geen zin in om nu serieus te doenquote:Op maandag 29 december 2014 05:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een reactie van jou.
Die geef ik op als roemer of wilders premier wordtquote:Op maandag 29 december 2014 05:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarvoor uitschrijven? Nederlands indentiteit?
Ja, zoiets.quote:Op maandag 29 december 2014 05:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarvoor uitschrijven? Nederlands indentiteit?
Je moet niet vergeten dat het vaak niet mogelijk is of blijft om mensen daar op te vangen. Zie Syrië bijvoorbeeld, de buurlanden hebben al meer mensen opgevangen dan eigenlijk mogelijk is.quote:Op maandag 29 december 2014 05:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen zin in om nu serieus te doen
Ik meen wel oprecht dat opvang in de regio voor iedereen beter is. Neem bijvoorbeeld dat Nederland ieder jaar naar vluchtelingenkampen gaat om een x aantal van de meest zielige gevallen me te nemen. Totaal verkeerde aanpak. Die mensen komen hier. Hebben geen enkel toekomstperspectief. Maar hey wij hebben ze gered hoor!
Niets, maar je kunt kekke youtubefilmpjes maken als er een ambtenaar voor je deur staat.quote:
hoezo danquote:Op maandag 29 december 2014 05:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niets, maar je kunt kekke youtubefilmpjes maken als er een ambtenaar voor je deur staat.
Is alleen maar goed, anders eindig je zoals ik.quote:Op maandag 29 december 2014 05:09 schreef Fylax het volgende:
Ik vind vooral de wet over alcoholleeftijd kut en debiel
Gr gr een 15 jarige vmbo'er
Natuurlijk wel. Die landen zijn gigantischquote:Op maandag 29 december 2014 05:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat het vaak niet mogelijk is of blijft om mensen daar op te vangen. Zie Syrië bijvoorbeeld, de buurlanden hebben al meer mensen opgevangen dan eigenlijk mogelijk is.
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 05:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Die landen zijn gigantisch
Daarnaast vechten voor je vaderland
Oké duidelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |