Gaat goed i.c.m. de leerplicht idd.quote:Op maandag 29 december 2014 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor. Beetje emigreren, beetje reizen. Helemaal niets mis mee vergeleken met thuis zitten.
weet niet eens meer, volgens mij waren er op dat niveau niet echt vaste positiesquote:
Achillesquote:
Is te regelen.quote:Op maandag 29 december 2014 03:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat goed i.c.m. de leerplicht idd.
Dit is toch geen fittie joh.quote:Op maandag 29 december 2014 03:10 schreef deadprez het volgende:
Was redelijk vermakelijke fittie met inso
Het was een van de betere in deze reeks.quote:
Gelukkig maar, ik heb er echt behoefte aan te emigreren namelijkquote:
Emigerenquote:Op maandag 29 december 2014 03:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb er echt behoefte aan te emigreren namelijk
Het liefst lekker ver van huis zodat ik later op een forum stoer kan doen dat ik op mijn 17e al mijn eigen huur betaalde.
Hoe kan deze reeks dan zoveel toppas hebben bereikt.quote:Op maandag 29 december 2014 03:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het was een van de betere in deze reeks.
Ga dan.quote:Op maandag 29 december 2014 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Emigeren
Weg uit Nederland
Lekker kotsen om zwakke Nederlanders
dat is mij ook nog steeds onduidelijkquote:Op maandag 29 december 2014 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kan deze reeks dan zoveel toppas hebben bereikt.
Met liefde bereik je meer.quote:Op maandag 29 december 2014 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kan deze reeks dan zoveel toppas hebben bereikt.
Niet eens.quote:Op maandag 29 december 2014 03:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat je nog alleen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |