Heel hard iddquote:Op maandag 29 december 2014 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een toeslag ontvangen. Heb altijd hard gewerkt en belasting betaald.
quote:Op maandag 29 december 2014 03:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik mijn eigen club niet ken.
quote:
Lachwekkend.quote:Op maandag 29 december 2014 03:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, heb net al gezegd dat ik 1x in de Veste ben geweest en verder alleen in De Koel
Sommigen zijn niet kkdom en leren gewoon om later die money te maken g.quote:Op maandag 29 december 2014 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Ja. Ik kon m'n huur betalen op m'n 17e. En jij kan geen SCC betalen.
Ondertussen je VWO afmaken en universiteit starten.quote:Op maandag 29 december 2014 03:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sommigen zijn niet kkdom en leren gewoon om later die money te maken g.
Daarvoor hoef je geen huur te betalen anders.quote:Op maandag 29 december 2014 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ondertussen je VWO afmaken en universiteit starten.
Helemaal niets mis mee.
Als ik later in de buurt van Eindhoven woon neem ik wel SCC, don't worry.quote:Op maandag 29 december 2014 03:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben vaker bij random clubs geweest dan Guus bij "zijn" club
Jawel hoor. Beetje emigreren, beetje reizen. Helemaal niets mis mee vergeleken met thuis zitten.quote:Op maandag 29 december 2014 03:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je geen huur te betalen anders.
quote:
eyquote:
quote:
Jij was keeper denk ikquote:Op maandag 29 december 2014 03:08 schreef deadprez het volgende:
De enige wedstrijd waar ik bij was was een wedstrijd waar ik aan meedeed toen ik 7 was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |