Hoequote:
Ik ben onbekend met deze uitdrukking.quote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is beter. Zolang je maar beseft dat ik nog een dartel in mijn pas heb.
quote:
Bijna bijna. Ik had al wat, maar dat was te pauper.quote:
quote:
Ruikt het ook naar anus?quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik word al bijna gay als ik in dit topic mee lees. De atmosfeer is tastbaar. En vochtig.
Pretty fly for a wifiquote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe
[..]
Ik ben onbekend met deze uitdrukking.
Het is dan ook geen uitdrukking, het betekent wat er staat. Ik huppel, als een lammetje in de weide.quote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben onbekend met deze uitdrukking.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bijna bijna. Ik had al wat, maar dat was te pauper.
[..]
[ link | afbeelding ]
Ah. Op die fiets.quote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is dan ook geen uitdrukking, het betekent wat er staat. Ik huppel, als een lammetje in de weide.
verwend nestquote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bijna bijna. Ik had al wat, maar dat was te pauper.
[..]
[ link | afbeelding ]
[..]
Ruikt het ook naar anus?
quote:
ik mot niksquote:
Laten we een twinkensemble vormen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hè, het twinktrio is nu compleet.
GVDquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar dat is mijn fout, ik heb gisteren Mexicaans gegeten. Sorry.
quote:
ik heb nu 5Ghzquote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
3 is beneden, 4 is boven, en 5 was voor het 5 Ghz-netwerk dat we hadden.
quote:
Rare gang van zaken dit. Is dit nou hip onder de jongeren? #opadurfttevragenquote:
Met ik als toezichthouder.quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Laten we een twinkensemble vormen.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Rare gang van zaken dit. Is dit nou hip onder de jongeren? #opadurfttevragen
Hihi jaquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hè, het twinktrio is nu compleet.
Het studentenleven is als een verpauperde en verlepte snackbar, get used to it.quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
Alsof je in een verpauperde en verlepte snackbar woont._!
Bedankt voor uw sollicitatie. Helaas moeten wij u melden dat wij momenteel niet op zoek zijn naar personeel.quote:
TP Link AC750, ideaal voor mn kamerquote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan nu naar de WC zonder opzet po?
Niet als ik er wat aan kan doen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het studentenleven is als een verpauperde en verlepte snackbar, get used to it.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
GVD_!
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je in een verpauperde en verlepte snackbar woont._!
Nice. Ik heb een TP-Link WR1034 ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
TP Link AC750, ideaal voor mn kamer
IK MOT NIKS.quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik feliciteerde jou ook. Ik heb je zelfs een hele lieve kaart gestuurd.
Ik zal je eens laten inzien dat mijn leiding hard nodig is.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bedankt voor uw sollicitatie. Helaas moeten wij u melden dat wij momenteel niet op zoek zijn naar personeel.
Geef toe, het is nog erger dan jouw ziekenhuissfeertje.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je vader, je hebt met je zus gezoend.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten inzien dat mijn leiding hard nodig is.
Niets is minder waar.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik hem wel. Ik doe alleen net alsof van niet, want hij is onaardig.
Zwab niet waarderenquote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik hem wel. Ik doe alleen net alsof van niet, want hij is onaardig.
Wie ben jij? Lucht?quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nonsens, ik was hier voordat je moeder drachtig was.
Ga nou eerst eens daarbinnen kijkenquote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geef toe, het is nog erger dan jouw ziekenhuissfeertje.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij doet altijd heel onaardig, helaas mag ik niet openbaren wat hij over mij zegt.
De waarheid is hard mien jong.quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij doet altijd heel onaardig, helaas mag ik niet openbaren wat hij over mij zegt.
Aandachtshoer much?quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
Maar dit valt me van je tegen Pax, dat zelfs JIJ mij niet feliciteert.
Deed ik, het zat onder de witte poeder! COCAÏNE!quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga nou eerst eens daarbinnen kijken
omgquote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deed ik, het zat onder de witte poeder! COCAÏNE!
Ze haten omdat ik famous ben.quote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
kan iemand me uitleggen waar dit over gaat
Gaysex, twinks, iets met een zusje en fyfy zijn verjaardag. Oh ja, en jouw cokevoorraad.quote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Fyfy be madquote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Er is een andere reden waarom je mij moet feliciteren. Ik vind het alleen erg jammer dat je dit niet onthouden hebt.quote:
Maar waarom? Want ik zit er niet mee, en slimmer lijk je er niet door.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een dun matras voor Rezni. Paxgod straft meteen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeikerd ook altijd
speciaal voor jou gekocht godverdomme
Je lijkt wel een wijf met je omslachtige gedoequote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er is een andere reden waarom je mij moet feliciteren. Ik vind het alleen erg jammer dat je dit niet onthouden hebt.
Waarom quote jij mij?quote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar waarom? Want ik zit er niet mee, en slimmer lijk je er niet door.
Pfff, deed enkel een observatie ja.quote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeikerd ook altijd
speciaal voor jou gekocht godverdomme
Pas jij eens op je taal.quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf met je omslachtige gedoe
Ik lag er zelf ook op en het slaapt heeeeeeerlijkquote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Een dun matras voor Rezni. Paxgod straft meteen.
Het is nog geen mei hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er is een andere reden waarom je mij moet feliciteren. Ik vind het alleen erg jammer dat je dit niet onthouden hebt.
Gelukkig doe jij dat nooit hè.quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf met je omslachtige gedoe
Zal hem ook eens uittesten en een recensie schrijven in REV.quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lag er zelf ook op en het slaapt heeeeeeerlijk
Rezni is gewoon een verwende flikker
Schatje.quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Fylax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK HEB EEN BOOT!quote:
Gast, je lag de helft van de tijd op mij.quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lag er zelf ook op en het slaapt heeeeeeerlijk
Rezni is gewoon een verwende flikker
/care.quote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En met zo'n instelling, blijf je zwakzinnig. En blijven mensen haten trouwens.
"Dit is mijn oordeel, en daar zult u het mee moeten doen."quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zal hem ook eens uittesten en een recensie schrijven in REV.
Die kan ik me er niet van herinneren. Wel dat M&M nu gay is.quote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
The Interview niet gezien hebben.
They hate us cuz they anus.
Aannames.quote:Op maandag 29 december 2014 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
Fylax zijn appelsap is gaan gisten en hij is nu dronken van een appelsientje.
Ain't us.quote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
The Interview niet gezien hebben.
They hate us cuz they anus.
Geen zorgen, je smaak verandert als je groot wordt.quote:Op maandag 29 december 2014 00:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aannames.
Ik lust helemaal geen appelsap.
leugensquote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je lag de helft van de tijd op mij._!
Te laat, dat was al opgeheven voordat je balletjes waren ingedaald.quote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zal hem ook eens uittesten en een recensie schrijven in REV.
Ik dacht vroeger serieus dat ze, toen ze "Eminem" zeiden, M&M bedoeldenquote:Op maandag 29 december 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die kan ik me er niet van herinneren. Wel dat M&M nu gay is.
Ik heb het nog meegemaakt hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Te laat, dat was al opgeheven voordat je balletjes waren ingedaald.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger serieus dat ze, toen ze "Eminem" zeiden, M&M bedoelden
Jongen, daar zorgde ik toch voor, was lekker warm en zo.quote:
hou je van tomatensap?quote:Op maandag 29 december 2014 00:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aannames.
Ik lust helemaal geen appelsap.
Dat was wel een leuk moment.quote:Op maandag 29 december 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die kan ik me er niet van herinneren. Wel dat M&M nu gay is.
ohja, omdat ik geen sokken aan hadquote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, daar zorgde ik toch voor, was lekker warm en zo.
Je bent ook allang bewust voordat je balletjes zijn ingedaald.quote:
Waarom blijf je mij quoten?quote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen, je smaak verandert als je groot wordt.
Jij hebt het sowieso koud, wijf dat je er bent.quote:Op maandag 29 december 2014 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja, omdat ik geen sokken aan had
Ja maar dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 29 december 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent ook allang bewust voordat je balletjes zijn ingedaald.
Hoezo?quote:Op maandag 29 december 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
Nick, ik hoop dat je warm bent, anders wordt het een lange nacht voor pax.
quote:
ben gwn ecto :squote:Op maandag 29 december 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt het sowieso koud, wijf dat je er bent.
Hij heeft het altijd koud.quote:Op maandag 29 december 2014 00:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo?
Ben wel redelijk warm geloof ik.
Even leuk als een zak zout dit, jmmr.quote:
Helemaal niet, ik heb walvissen gezien die dunner waren.quote:
Vertel vertel, wat is er gebeurdquote:
wowquote:Op maandag 29 december 2014 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik heb walvissen gezien die dunner waren.
Gewoon meer neuken, verbrand je je babyvet.quote:
Niets, maar dat gebrabbel van fifi raakt kant noch wal en ik heb geen idee wat hij hoopt te bereiken. Dus het was grappig, maar ik blijf bezig zo.quote:Op maandag 29 december 2014 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vertel vertel, wat is er gebeurd
quote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo ben ik
Eerst romantisch diner bij kaarslicht, beetje knuffelen alles
Je bent abuis, die is elders.quote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef Fylax het volgende:
Maar dit is dus blijkbaar de GAY SC...
Ik ben weg.
ohquote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets, maar dat gebrabbel van fifi raakt kant noch wal en ik heb geen idee wat hij hoopt te bereiken. Dus het was grappig, maar ik blijf bezig zo.
En dan als de verdoving begint te werken de handboeien los. Want gentleman.quote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo ben ik
Eerst romantisch diner bij kaarslicht, beetje knuffelen alles
Neem wel wat ghb mee.quote:Op maandag 29 december 2014 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan als de verdoving begint te werken de handboeien los. Want gentleman.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan als de verdoving begint te werken de handboeien los. Want gentleman.
u thirsty?quote:
Hey Tyron schatjequote:Op maandag 29 december 2014 00:19 schreef Tyron het volgende:
hello everyone
tyron here
(engels voor hallo allemaal tyron hier)
hallonquote:Op maandag 29 december 2014 00:19 schreef Tyron het volgende:
hello everyone
tyron here
Tyrongodquote:Op maandag 29 december 2014 00:19 schreef Tyron het volgende:
hello everyone
tyron here
Jongen, laat eerst maar eens je ballen indalen voordat je gaat roepen dat iets gay is.quote:
Hoe is hij met jou? Al een tijdje geen blog gelezen!quote:
sup?quote:
Jij gaat nu ook in de Gay SC op verzoek van Pax.quote:Op maandag 29 december 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, laat eerst maar eens je ballen indalen voordat je gaat roepen dat iets gay is.
ja wel goed, woensdag weer vlogquote:Op maandag 29 december 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe is hij met jou? Al een tijdje geen blog gelezen!
Lichaamswarme toch.quote:
u mad?quote:
Interessant wel.quote:Op maandag 29 december 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zes ballgags aan elkaar knopen -> anal beads voor gevorderden.
ja soort vanquote:
Is dit een Fringe referentie?quote:Op maandag 29 december 2014 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Like a monkey fucking a football, het ziet er hilarisch uit maar er komt niets uit voort.
Ik ben meer mad om het feit dat je niet praat in de GAY SC.quote:Op maandag 29 december 2014 00:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lichaamswarme toch.
[..]
u mad?
[..]
Interessant wel.
Oh haiquote:Op maandag 29 december 2014 00:19 schreef Tyron het volgende:
hello everyone
tyron here
hey eriksenquote:Op maandag 29 december 2014 00:19 schreef Tyron het volgende:
hello everyone
tyron here
HOMO SC is drie deuren verderop hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 00:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij gaat nu ook in de Gay SC op verzoek van Pax.
Ah, dikke party met hoeren en coke?quote:Op maandag 29 december 2014 00:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja wel goed, woensdag weer vlog
want tijdens oud en nieuw is er een feestje bij mij dus daar moet ik natuurlijk een vlog over maken
In een gagball?quote:
Waarom zou ik? Dat dat nu jouw thuishonk is, wil niet zeggen dat ik gelijk ga verhuizen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben meer mad om het feit dat je niet praat in de GAY SC.
prima prima, beetje chillen thuisquote:Op maandag 29 december 2014 00:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja soort van
crystal clear citroen, smaakt een beetje zoals 7up maar niet zo dik
en hoe is het met jou?
Nee, maar iets anders welquote:Op maandag 29 december 2014 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je weekend is plotseling gevuld?
Ik heb het over de Gay SC, niet de HOMO SC.quote:Op maandag 29 december 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
HOMO SC is drie deuren verderop hoor.
[..]
Ah, dikke party met hoeren en coke?
[..]
In een gagball?
Je hebt niks te willen. Pax wil het.quote:Op maandag 29 december 2014 00:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Dat dat nu jouw thuishonk is, wil niet zeggen dat ik gelijk ga verhuizen.
Geen TT beste TTquote:
Ik had het niet eens over homo's.quote:Op maandag 29 december 2014 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb het over de Gay SC, niet de HOMO SC.
Jammer dat je niet wil komen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over homo's.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een gagball klinkt leuk, maar je danspartner zegt zo weinig.
quote:
Meh, liever gelijk iets warms en zouts.quote:Op maandag 29 december 2014 00:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die warmen wel op hoor, als ze even in je mond zitten.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iewlquote:Op maandag 29 december 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, liever gelijk iets warms en zouts.
Wat?quote:Op maandag 29 december 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jongenquote:Op maandag 29 december 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]Zou ik doen mist er nog.
[..]
Meh, liever gelijk iets warms en zouts.
y u change TTquote:
Nee man, meer neuken, hoef je geen TV te kijken.quote:Op maandag 29 december 2014 00:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat niet snappen
Meer Fringe kijken, snap je de referenties.
quote:
Ik kies nooit een kantquote:Op maandag 29 december 2014 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo is DrNick.
Daarom moet je aan mijn kant staan.
Plas in zijn kont en drink het op.quote:Op maandag 29 december 2014 00:25 schreef Tyron het volgende:
en een vriend van me zou morgen twee kratten bier langs brengen
MAAR HIJ REAGEERT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaga of morgen?quote:Op maandag 29 december 2014 00:25 schreef Tyron het volgende:
en een vriend van me zou morgen twee kratten bier langs brengen
MAAR HIJ REAGEERT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat lijkt me nou echt viez rezzy!quote:Op maandag 29 december 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plas in zijn kont en drink het op.
rip als je denkt in beeldenquote:Op maandag 29 december 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plas in zijn kont en drink het op.
Rule 34quote:Op maandag 29 december 2014 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
rip als je denkt in beelden
Mij ook, echt ranzig in het kwadraat.quote:
RIP als je het pas bedacht toen je het zag.quote:Op maandag 29 december 2014 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
rip als je denkt in beelden
Ohja, Eriksen speelde vandaagquote:Op maandag 29 december 2014 00:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ook heb alleen al de hele dag last van mijn rechterarm
Gij zeit dik ze, amai jong.quote:Op maandag 29 december 2014 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof hij die nodig heeft als ik naast hem lig.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
Gaat iedereen nou Pax doen? Wat een slet zeg.
haha madquote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
Ik snap er geen kut meer van, maar PAX is van MIJ, back off.
doe maar die van mij staat al 16 jaar droog ofzoquote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
OF IK NEUK JULLIE ALLEMAAL DE MOEDER!
Kom vechten dan.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
doe maar die van mij staat al 16 jaar droog ofzo
kan ze wel gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |