Hoequote:
Ik ben onbekend met deze uitdrukking.quote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is beter. Zolang je maar beseft dat ik nog een dartel in mijn pas heb.
quote:
Bijna bijna. Ik had al wat, maar dat was te pauper.quote:
quote:
Ruikt het ook naar anus?quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik word al bijna gay als ik in dit topic mee lees. De atmosfeer is tastbaar. En vochtig.
Pretty fly for a wifiquote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe
[..]
Ik ben onbekend met deze uitdrukking.
Het is dan ook geen uitdrukking, het betekent wat er staat. Ik huppel, als een lammetje in de weide.quote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben onbekend met deze uitdrukking.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bijna bijna. Ik had al wat, maar dat was te pauper.
[..]
[ link | afbeelding ]
Ah. Op die fiets.quote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is dan ook geen uitdrukking, het betekent wat er staat. Ik huppel, als een lammetje in de weide.
verwend nestquote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bijna bijna. Ik had al wat, maar dat was te pauper.
[..]
[ link | afbeelding ]
[..]
Ruikt het ook naar anus?
quote:
ik mot niksquote:
Laten we een twinkensemble vormen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hè, het twinktrio is nu compleet.
GVDquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar dat is mijn fout, ik heb gisteren Mexicaans gegeten. Sorry.
quote:
ik heb nu 5Ghzquote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
3 is beneden, 4 is boven, en 5 was voor het 5 Ghz-netwerk dat we hadden.
quote:
Rare gang van zaken dit. Is dit nou hip onder de jongeren? #opadurfttevragenquote:
Met ik als toezichthouder.quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Laten we een twinkensemble vormen.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Rare gang van zaken dit. Is dit nou hip onder de jongeren? #opadurfttevragen
Hihi jaquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hè, het twinktrio is nu compleet.
Het studentenleven is als een verpauperde en verlepte snackbar, get used to it.quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
Alsof je in een verpauperde en verlepte snackbar woont._!
Bedankt voor uw sollicitatie. Helaas moeten wij u melden dat wij momenteel niet op zoek zijn naar personeel.quote:
TP Link AC750, ideaal voor mn kamerquote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan nu naar de WC zonder opzet po?
Niet als ik er wat aan kan doen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het studentenleven is als een verpauperde en verlepte snackbar, get used to it.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
GVD_!
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je in een verpauperde en verlepte snackbar woont._!
Nice. Ik heb een TP-Link WR1034 ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
TP Link AC750, ideaal voor mn kamer
IK MOT NIKS.quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik feliciteerde jou ook. Ik heb je zelfs een hele lieve kaart gestuurd.
Ik zal je eens laten inzien dat mijn leiding hard nodig is.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bedankt voor uw sollicitatie. Helaas moeten wij u melden dat wij momenteel niet op zoek zijn naar personeel.
Geef toe, het is nog erger dan jouw ziekenhuissfeertje.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je vader, je hebt met je zus gezoend.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten inzien dat mijn leiding hard nodig is.
Niets is minder waar.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik hem wel. Ik doe alleen net alsof van niet, want hij is onaardig.
Zwab niet waarderenquote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik hem wel. Ik doe alleen net alsof van niet, want hij is onaardig.
Wie ben jij? Lucht?quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nonsens, ik was hier voordat je moeder drachtig was.
Ga nou eerst eens daarbinnen kijkenquote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geef toe, het is nog erger dan jouw ziekenhuissfeertje.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij doet altijd heel onaardig, helaas mag ik niet openbaren wat hij over mij zegt.
De waarheid is hard mien jong.quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij doet altijd heel onaardig, helaas mag ik niet openbaren wat hij over mij zegt.
Aandachtshoer much?quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
Maar dit valt me van je tegen Pax, dat zelfs JIJ mij niet feliciteert.
Deed ik, het zat onder de witte poeder! COCAÏNE!quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga nou eerst eens daarbinnen kijken
omgquote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deed ik, het zat onder de witte poeder! COCAÏNE!
Ze haten omdat ik famous ben.quote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
kan iemand me uitleggen waar dit over gaat
Gaysex, twinks, iets met een zusje en fyfy zijn verjaardag. Oh ja, en jouw cokevoorraad.quote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Fyfy be madquote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Er is een andere reden waarom je mij moet feliciteren. Ik vind het alleen erg jammer dat je dit niet onthouden hebt.quote:
Maar waarom? Want ik zit er niet mee, en slimmer lijk je er niet door.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een dun matras voor Rezni. Paxgod straft meteen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeikerd ook altijd
speciaal voor jou gekocht godverdomme
Je lijkt wel een wijf met je omslachtige gedoequote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er is een andere reden waarom je mij moet feliciteren. Ik vind het alleen erg jammer dat je dit niet onthouden hebt.
Waarom quote jij mij?quote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar waarom? Want ik zit er niet mee, en slimmer lijk je er niet door.
Pfff, deed enkel een observatie ja.quote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeikerd ook altijd
speciaal voor jou gekocht godverdomme
Pas jij eens op je taal.quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf met je omslachtige gedoe
Ik lag er zelf ook op en het slaapt heeeeeeerlijkquote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Een dun matras voor Rezni. Paxgod straft meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |