Ohja. Is gemeente erger dan UWV? Kan dat?quote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijstand wordt geregeld door de gemeente, niet door het UWV. Dus feestje is groter
32 jaar inmiddels.
[..]
Ik enkel voor de exclusives
Is gemeente erger? Kan dat??quote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijstand wordt geregeld door de gemeente, niet door het UWV. Dus feestje is groter
32 jaar inmiddels.
[..]
Ja.quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ohja. Is gemeente erger dan UWV? Kan dat?
[..]
Is gemeente erger? Kan dat??
Zodra je WW stopt, kom je in aanmerking voor de bijstand. En die wordt geregeld door de gemeente. Daar staat het UWV verder buiten.quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ohja. Is gemeente erger dan UWV? Kan dat?
[..]
Is gemeente erger? Kan dat??
En dat ja. Inspanningsverplichting, wat inhoud 20 sollicitaties in 4 weken tijd. Dan moet je een heleboel gegevens meenemen als je na die periode nog geen werk hebt gevonden. En die kunnen ook best privé zijn, zoals bankgegevens en wat erop staat bijvoorbeeld.quote:
[..]quote:
Jammer dat de PS4 nog zo godsvergeten duur is..quote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
32 jaar inmiddels.
[..]
Kost die tegenwoordig?quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer dat de PS4 nog zo godsvergeten duur is..
I knowquote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dat ja. Inspanningsverplichting, wat inhoud 20 sollicitaties in 4 weken tijd. Dan moet je een heleboel gegevens meenemen als je na die periode nog geen werk hebt gevonden. En die kunnen ook best privé zijn, zoals bankgegevens en wat erop staat bijvoorbeeld.
UWV valt eigenlijk reuze mee. Hier althans.quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Haha oei. Das mooi kut, vind het UWV al een zooi ongeregeldheid met rare regels
Ik vind het eigenlijk best meevallen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zoek een GTA V of AC Unity pack eigenlijk, maar die zijn er niet..quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best meevallen.
Zijn best wel goede deals te vinden.
True. Maar zoveel leuks is er nog niet voor uit.quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Steam is wel leukquote:
Nou hier niet. Ben soms echt stijl achterover geslagen van fouten en onbeschofte mensenquote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
UWV valt eigenlijk reuze mee. Hier althans.
Die gta V packs wel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zoek een GTA V of AC Unity pack eigenlijk, maar die zijn er niet..
Mjah, ik kan het net niet opbrengen helaas.. Misschien als ik m'n PS3 + games zou kunnen inruilen..quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, valt me best mee eigenlijk
Tuurlijk, wie niet.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand nog iets uitgespookt met kerst?
Voor een spelcomputer.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, valt me best mee eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |