Zentorno is ietsje pietsje sneller, maar glibbert enorm. Voltic heeft een super wegligging.quote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tnxs. Is die beter dan de Zentorno?
Hoeveel kost zo'n voltic eigenlijk, misschien dat ik die dan nog toe kan voegen aan mijn collectiequote:Op maandag 29 december 2014 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zentorno is ietsje pietsje sneller, maar glibbert enorm. Voltic heeft een super wegligging.
Dankje, Dan ga ik voor de Voltic sparen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zentorno is ietsje pietsje sneller, maar glibbert enorm. Voltic heeft een super wegligging.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n voltic eigenlijk, misschien dat ik die dan nog toe kan voegen aan mijn collectie
Maar aan de andere kant wil ik nog wel wat overhouden voor nieuwe vehicles
De Voltic kost 150Kquote:Op maandag 29 december 2014 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dankje, Dan ga ik voor de Voltic sparen.
Oh dat is heel goed te doen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
De Voltic kost 150K
Dus je hebt zo'n 300K nodig, inclusief upgrades
Dat valt nog wel meequote:Op maandag 29 december 2014 15:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
De Voltic kost 150K
Dus je hebt zo'n 300K nodig, inclusief upgrades
quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh dat is heel goed te doen.Die Zentorno is 750k of zo geloof ik. Dan is dit wel een betere keus. Ik heb wel al een vacca maar dat vind ik maar een kut ding.
Duur is niet altijd beter.quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee
Dan heb ik nog maar 1 mil over tho [ afbeelding ]
Die nieuwe muscle truck is ook wel aardig, die Rat Truck.. Beste in de muscle class nu denk ik..quote:Op maandag 29 december 2014 15:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De Dinka Jester (Race) is ook wel een kek wagentje
Dat klopt. Goede tip!quote:Op maandag 29 december 2014 15:40 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Die nieuwe muscle truck is ook wel aardig, die Rat Truck.. Beste in de muscle class nu denk ik..
Sowieso wel handig om in iedere class een auto te hebben!
Jester is de beste maar vanwege nostalgie gedoe en wegligging heb ik toch altijd liever de Elegy. En die jester is 350k en de elegy gratisquote:Op maandag 29 december 2014 15:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De Dinka Jester (Race) is ook wel een kek wagentje
Een LTS is vaak al na 3 minuten voorbij..quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
voorstel voor tdm :
- Skyscraper LTS , midden in de stad bij het grote gebouw met kraan ernaast
- del perro pier LTS, bij het strand onder de pier
jaquote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Een LTS is vaak al na 3 minuten voorbij..
Dus jij regelt het TDM event?
Seks met je moeder is vaak al na 3 minuten voorbijquote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Een LTS is vaak al na 3 minuten voorbij..
Hi ha hoquote:Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Seks met je moeder is vaak al na 3 minuten voorbij
Ich bin dabei!quote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hierbij jullie uitnodiging om mee te doen aan de TDM tegen tweakers![]()
-aanmelden via het lijstje
-zaterdag 3 januari kwalificatieronde
-zet je RSC op zichtbaar zodat we je stats kunnen zien
Zonder upgrades is het verschil wel groot. Zentorno 213 mph tegen 120 van die jij zei.quote:Op maandag 29 december 2014 15:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Duur is niet altijd beter.
De beste motor is bijvoorbeeld de Akuma (9K), terwijl die Thrust iets van 75K is. En dat is echt een kutding.
Niks gezienquote:Op maandag 29 december 2014 21:58 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een application voor de crew ingediend - is die over het hoofd gezien of moedwillig genegeerd omdat Painore zo salty is?
Waar blijft de poll zodat we de maps kunnen kiezen? Dan wordt het gegarandeerd een succes net zoals het raceeventquote:
dat deed jij heel goed (in tegenstelling tot het organiseren van de crewbattle) dus dat mag jij doenquote:Op maandag 29 december 2014 22:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Waar blijft de poll zodat we de maps kunnen kiezen? Dan wordt het gegarandeerd een succes net zoals het raceevent
quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
Zondag 4 januari 2015, 21:00 uur. Crewbattle tegen Tweakers
Deelnemers:
1. kami
2. baszert (reserve)
3. panini
4. jokertje
5. mpad
6. dennis
7. luuk
8. raze
9. kkbal