kom je in de whatsappgroep?quote:Op maandag 29 december 2014 13:53 schreef Leonos het volgende:
Denken dat ik mee ga doen via een reservelijst
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hierbij jullie uitnodiging om mee te doen aan de TDM tegen tweakersquote:
hierbij je uitnodiging om mee te doen aan de TDM tegen tweakersquote:
die zit ook in fokquote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef Leonos het volgende:
Waarom staat mijn broeder steeds op dat lijstje?
Zet me maar op het reserve lijstje, mocht het nodig zijn. Anders niet.quote:Op maandag 29 december 2014 15:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hierbij je uitnodiging om mee te doen aan de TDM tegen tweakers![]()
-aanmelden via het lijstje
-zaterdag 3 januari kwalificatieronde
-zet je RSC op zichtbaar zodat we je stats kunnen zien
sadler is vrij snel en niet zo heel duurquote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef over_hedge het volgende:
HoI! Vraagje. Wat is de beste/snelste auto. En wat is een makkelijke manier om aan geld te komen? (op geld kopen na) Ik speelde het op de ps3, toen had je van die races waar het best snel mee ging. Is dat nog steeds zo? Die bij die gevangenis oid?
waarschijnlijk komen we toch wel man te kortquote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zet me maar op het reserve lijstje, mocht het nodig zijn. Anders niet.
Pigalle classic sportwagenquote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef over_hedge het volgende:
HoI! Vraagje. Wat is de beste/snelste auto. En wat is een makkelijke manier om aan geld te komen? (op geld kopen na) Ik speelde het op de ps3, toen had je van die races waar het best snel mee ging. Is dat nog steeds zo? Die bij die gevangenis oid?
Duur maakt me niet zoveel uit. Kan wel gaan sparen voor een duren wagen. wapens heb ik al best veel.quote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
sadler is vrij snel en niet zo heel duur
dan zou ik de sadler kopen en full upgradenquote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Duur maakt me niet zoveel uit. Kan wel gaan sparen voor een duren wagen. wapens heb ik al best veel.
TMD is kutquote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
waarschijnlijk komen we toch wel man te kort
maar waarom alleen als het nodig is?
ja bijna grappig.quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dan zou ik de sadler kopen en full upgradenkost ook nog veel geld dat upgraden
Die is nog best tofquote:
hoezo grappig?quote:Op maandag 29 december 2014 15:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja bijna grappig.
[..]
Die is nog best tofMaar bedoel van die Super wagens. Eerst was de adler de beste. Maar zag dat er inmiddels best veel nieuwe zijn.
adler?quote:Op maandag 29 december 2014 15:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja bijna grappig.
[..]
Die is nog best tofMaar bedoel van die Super wagens. Eerst was de adler de beste. Maar zag dat er inmiddels best veel nieuwe zijn.
Voltic, full upgraden.quote:Op maandag 29 december 2014 15:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja bijna grappig.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |