abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148841091
Heeft er iemand tips voor goedkoop parkeren bij Zaventem Brussel Airport?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148844755
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft er iemand tips voor goedkoop parkeren bij Zaventem Brussel Airport?
Ik vind de Park, Sleep, Fly optie ideaal. Je parkeert je auto bij een hotel in de buurt en zij brengen je de dag erna met een busje/taxi naar het vliegveld. Geen gehaast, niet ontzettend vroeg op, eventueel nog een ontbijtje etc. En niet veel duurder dan parkeren.
pi_148858734
Door dit topic ben ik er de vorige keer achtergekomen dat eten/entertainment niet op alle internationale vluchten inbegrepen is. Is dit ook het geval bij AA vluchten vanaf Heathrow(naar JFK) en BA vluchten vanaf JFK(Naar Heathrow)?

Ah op de AA site al ontdekt dat het eea. inbegrepen is! Nu alleen nog even controleren voor de retourvlucht.

[ Bericht 10% gewijzigd door tofastTG op 19-01-2015 22:19:14 ]
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_148865659
quote:
5s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:13 schreef tofastTG het volgende:
Door dit topic ben ik er de vorige keer achtergekomen dat eten/entertainment niet op alle internationale vluchten inbegrepen is. Is dit ook het geval bij AA vluchten vanaf Heathrow(naar JFK) en BA vluchten vanaf JFK(Naar Heathrow)?

Ah op de AA site al ontdekt dat het eea. inbegrepen is! Nu alleen nog even controleren voor de retourvlucht.
Bij BA en AA is dit op de lange vluchten sowieso inbegrepen. Of het eetbaar is is dan weer een ander verhaal, maargoed ;)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_148865704
Op de website van Avianca moet je eerst aangeven wat je "Country of Residence" is. Probleem is echter dat als je aangeeft in Europa te wonen, de ticketprijzen drie keer zo hoog liggen als wanneer je aangeeft in Colombia te wonen.

Als ik een ticket aanschaf voor de Colombiaanse prijzen, krijg ik dan problemen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_148867923
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 08:46 schreef Hallojo het volgende:
Op de website van Avianca moet je eerst aangeven wat je "Country of Residence" is. Probleem is echter dat als je aangeeft in Europa te wonen, de ticketprijzen drie keer zo hoog liggen als wanneer je aangeeft in Colombia te wonen.

Als ik een ticket aanschaf voor de Colombiaanse prijzen, krijg ik dan problemen?
Ja. En in Zuid-Amerika wordt je hard genaaid idd.
pi_148868412
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:53 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Ja. En in Zuid-Amerika wordt je hard genaaid idd.
Waarschijnlijk bijbetalen of een nieuw ticket kopen dan :{
Volg de pijlen.
pi_148868718
Volgens mij verschilt dat nog weleens, ook als ik hier de reacties zie: http://maphappy.org/2014/(...)ternational-tickets/

Sommige airlines/landen bieden echte 'resident fares' aan, alleen beschikbaar voor inwoners van dit land, en hier wordt dan ook streng op gecontroleerd. Krijg je dan meestal ook wel een waarschuwing voor te zien tijdens het boeken. Anderen doen dit minder en hier is alleen de talenversie van belang. Zou even de voorwaarden van je ticket goed doorlezen, maar de reacties in bovenstaande link doen voorkomen dat het bij Avianca wel meevalt.
pi_148870359
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:24 schreef Thetallguy het volgende:
Volgens mij verschilt dat nog weleens, ook als ik hier de reacties zie: http://maphappy.org/2014/(...)ternational-tickets/

Sommige airlines/landen bieden echte 'resident fares' aan, alleen beschikbaar voor inwoners van dit land, en hier wordt dan ook streng op gecontroleerd. Krijg je dan meestal ook wel een waarschuwing voor te zien tijdens het boeken. Anderen doen dit minder en hier is alleen de talenversie van belang. Zou even de voorwaarden van je ticket goed doorlezen, maar de reacties in bovenstaande link doen voorkomen dat het bij Avianca wel meevalt.
Hier lijkt het ook goed te gaan:

http://www.flyertalk.com/(...)er-lan-colombia.html
Volg de pijlen.
pi_148870565
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:14 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bijbetalen of een nieuw ticket kopen dan :{
Als het gewoon gekoppeld is aan een ip-adres zie ik niet in hoe ze het vast kunnen houden als je toch zo'n ticket koopt, maar ze willen daar nog wel eens aan prijs discriminatie doen op basis van residentie?

Iets anders: als je met KLM boekt in België gaan ze ook niet moeilijk doen op Schiphol? Dat scheelt namelijk minstens 10 euro.
pi_148870733
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:32 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Iets anders: als je met KLM boekt in België gaan ze ook niet moeilijk doen op Schiphol? Dat scheelt namelijk minstens 10 euro.
10 euro? Kan zo ¤ 300 schelen. En daar doen ze niet moeilijk over als je maar vanaf België vertrekt.
Volg de pijlen.
pi_148870867
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:37 schreef Hallojo het volgende:

[..]

10 euro? Kan zo ¤ 300 schelen. En daar doen ze niet moeilijk over als je maar vanaf België vertrekt.
Ja dat is nog triester, maar ik bedoelde letterlijk hetzelfde ticket.Scheelt minstens 10 euro in boekingskosten.

Als Nederlander in NL wordt je altijd afgezet met KLM. Je moet bijv. maar eens kijken als je in London begint. Scheelt vaak nog meer. 8)7
pi_148874196
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 08:42 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Bij BA en AA is dit op de lange vluchten sowieso inbegrepen. Of het eetbaar is is dan weer een ander verhaal, maargoed ;)
Haha bedankt.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_148884646
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Ja dat is nog triester, maar ik bedoelde letterlijk hetzelfde ticket.Scheelt minstens 10 euro in boekingskosten.

Als Nederlander in NL wordt je altijd afgezet met KLM. Je moet bijv. maar eens kijken als je in London begint. Scheelt vaak nog meer. 8)7
Logisch toch, in Nederland is een ticket vanaf Schiphol populairder dan in België. Hier kunnen ze er dus meer voor vragen.
Om toch nog klanten uit de Belgische markt te trekken bieden ze hetzelfde ticket daar goedkoper aan.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 20 januari 2015 @ 20:03:49 #165
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_148885148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar tegenwoordig heeft KLM een beveiliging ingebouwd dat als je vertrek Amsterdam selecteert dat je dan toch boekt via het ticketoffice van KLM in Nederland waardoor je die 10 euro boekingskosten wel betaalt. (Dat is anders dan een jaar geleden).
Hierdoor zitten op exact dezelfde routes dus geen verschil meer in kosten.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_148904617
Ik heb 2 vraagjes:

- Garuda biedt voor 50¤ enkeltje een vlucht met een 777 aan van AMS naar Londen, incl. alle dingen die bij een long haul toestel horen zoals entertainment, voedsel+drinken, wifi etc. Zijn er toevallig nog meer van dit soort 'speciale' lijnvluchten, d.w.z. long haul toestellen op korte afstandjes? Heb al zitten zoeken maar volgensmij moet je dr een beetje van af weten wil je het vinden...

- Ik vlieg over 2 weken vanaf BRU via AMS naar JFK, allemaal met KLM. Een vriend van me zei dat je dan bij inchecken op BRU gelijk je boarding pass krijgt voor het AMS-JFK stuk, maar dat als je online incheckt je je boarding pass op schiphol moet halen. Klopt dit?
  woensdag 21 januari 2015 @ 12:53:09 #167
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_148905773
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:13 schreef tobitronics het volgende:
zoals entertainment
Entertainment op een vlucht van een half uurtje ofzo? :?

Nou, veel plezier.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_148905789
quote:
Ik heb 2 vraagjes:

- Garuda biedt voor 50¤ enkeltje een vlucht met een 777 aan van AMS naar Londen, incl. alle dingen die bij een long haul toestel horen zoals entertainment, voedsel+drinken, wifi etc. Zijn er toevallig nog meer van dit soort 'speciale' lijnvluchten, d.w.z. long haul toestellen op korte afstandjes? Heb al zitten zoeken maar volgensmij moet je dr een beetje van af weten wil je het vinden...

- Ik vlieg over 2 weken vanaf BRU via AMS naar JFK, allemaal met KLM. Een vriend van me zei dat je dan bij inchecken op BRU gelijk je boarding pass krijgt voor het AMS-JFK stuk, maar dat als je online incheckt je je boarding pass op schiphol moet halen. Klopt dit?
1) welke vliegveld in Londen?

2) reis je per trein van BRU naar AMS?
pi_148905806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:53 schreef static het volgende:

[..]

Entertainment op een vlucht van een half uurtje ofzo? :?

Nou, veel plezier.
Als ze voor die prijs op City of zelfs Heathrow vliegen zou ik het nog wel overwegen. Maar als het gewoon Luton of Stansted is dan vind ik het de meerprijs niet waard.
pi_148905923
quote:
Ik heb 2 vraagjes:

Wifi staat niet aan op het stuk tussen Amsterdam en Londen, entertainment ook niet altijd (maar zoals gezegd, je kunt in dat halfuurtje toch niet veel). Verder wel prima deal als je naar Gatwick wilt.
pi_148906172
quote:
Vanaf Schiphol? Nee.
Garuda is de enige maatschappij die een dergelijke vlucht met een groot toestel uitvoert vanaf Schiphol.
Wel vliegt British Airways met een Boeing 767 op Schiphol.
Dit type toestel wordt ook ingezet op lange routes maar de 767's die BA op Schiphol inzet zijn speciaal bedoelt voor Europese vluchten.

En die vlucht die hij bedoelt is de vlucht van Garuda.
Die gaat namelijk Jakarta - Amsterdam - Gatwick - Amsterdam - Jakarta.

En ¤99 is inderdaad gewoon een goede deal. Is niet eens zo gek veel duurder dan bijvoorbeeld Easyjet en je krijgt er een stuk meer voor.
pi_148906443
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:05 schreef Iemand91 het volgende:
Vanaf Schiphol? Nee.
Vliegt Korean air niet meer door naar Madrid?
pi_148906677
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:14 schreef Speculant. het volgende:
Vliegt Korean air niet meer door naar Madrid?
Nope. Naar mijn weten sinds mei 2012 al niet meer. ;)

De enige grote toestellen die op Amsterdam een stop maken zijn dus de Garuda vlucht en de Delta vlucht vanuit de VS die doorvliegt naar Mumbai.
(maar die vluchten stoppen in maart; laatste vlucht naar Mumbai is op 27 maart, laatste vlucht terug naar Amsterdam is 28 maart).

Hier heb ik uiteraard niet de vrachtvliegtuigen meegerekend en ook niet de Delta vluchten die vanuit de VS komen en terugvliegen op een andere bestemming in de VS.

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 21-01-2015 13:31:07 ]
pi_148907137
quote:
6s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

1) welke vliegveld in Londen?

2) reis je per trein van BRU naar AMS?
@2 nee per Fokker 70
pi_148908532
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Vanaf Schiphol? Nee.
Garuda is de enige maatschappij die een dergelijke vlucht met een groot toestel uitvoert vanaf Schiphol.
Wel vliegt British Airways met een Boeing 767 op Schiphol.
Dit type toestel wordt ook ingezet op lange routes maar de 767's die BA op Schiphol inzet zijn speciaal bedoelt voor Europese vluchten.

En die vlucht die hij bedoelt is de vlucht van Garuda.
Die gaat namelijk Jakarta - Amsterdam - Gatwick - Amsterdam - Jakarta.

En ¤99 is inderdaad gewoon een goede deal. Is niet eens zo gek veel duurder dan bijvoorbeeld Easyjet en je krijgt er een stuk meer voor.
Met Easyjet betaal ik 35 euro voor een enkeltje Gatwick - Amsterdam. Als ik dan aan boord voor 15 euro aan eten en drinken koop krijg ik denk ik een stuk meer dan bij Garuda. Een filmpje kijk ik wel op m'n iPad of ik luister muziek op m'n telefoon. Dus, vertel eens, wat krijg je er meer voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')