Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:11 schreef Droopie het volgende:
ipv. iedere keer wachten voor de stewardess langs komt. En ja je mag het onbeperkt vragen, maar ik baalde ervan
Nou ik zat in een KLM vliegtuig met 300 man en om de 2 uur kwamen ze langs met een klein bekertjequote:
Tof! Ben ook een maandje terug geweest en het was erg leuk (en heerlijk warmquote:Op zondag 8 februari 2015 13:13 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja!!!
Oostkust US al vaker geweest maar dit is toch een andere afstand.
Gaaf. Bij het bedrijf waar ik werkte mocht je er altijd naartoe als je je quota haalde. Voor de medewerkers in San Francisco supergaaf natuurlijk. Ik hoefde nooit zo nodigquote:Op zondag 8 februari 2015 13:13 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja!!!
Oostkust US al vaker geweest maar dit is toch een andere afstand.
Ik moest gisteren overstappen in Newark en moest door de douane, mijn koffer ophalen en weer afgeven, maar niet inchecken.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgende week heb ik voor de eerste keer een vliegreis met overstap.
Ik vlieg naar San Francisco en ik moet overstappen in Chicago, hoe gaat dat in zijn werk?
Moet ik in Chicago op mijn koffers wachten en moet ik dan weer ergens inchecken en koffers afgeven of worden de koffers meteen doorgestuurd naar het andere vliegtuig waarmee ik naar San Francisco vlieg? En moet ik in Chicago ook door de douane?
Wat een onzin is dat trouwens zeg. Dat je 'm aan boord niet mee mag hebben, tuurlijk. Maar zijn aanstekers verboden in de VS ofzo, dat je er bij aankomst geen een mag hebben?quote:Op maandag 9 februari 2015 03:03 schreef Hallojo het volgende:
Die kut Amerikanen hebben wel mijn koffer opengemaakt en doorzocht en mijn aansteker gestolenZat wel een net briefje in mijn koffer dat ze de aansteker eruit hadden gehaald
![]()
Ik neem er altijd drie mee. Eentje in mijn broekzak, eentje in handbagage een eentje in mijn koffer. Meestal kom ik met twee aanstekers aan op mijn bestemmingquote:Op maandag 9 februari 2015 09:28 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat trouwens zeg. Dat je 'm aan boord niet mee mag hebben, tuurlijk. Maar zijn aanstekers verboden in de VS ofzo, dat je er bij aankomst geen een mag hebben?
Post anders even hier wanneer, waar precies naar toe, vanaf waar je wilt vliegen, etc. Kan zijn dat iemand anders het nog wat goedkoper/beter vindtquote:Op maandag 9 februari 2015 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Mag ik wat vragen?
Niet zozeer over specifieke tickets, maar wel wanneer ze het beste te kopen. Ben wel bekend met ladingen zoek/vergelijk sites en kunnen wel eea vinden, maar vraag me af hoe ver we uiterlijk/het beste van te voren moeten zijn.
Het gaat om twee tickets (retour) naar Indonesië vanaf Manchester. Op dit moment zijn we voor zo'n 450 pond per persoon (inclusief alle fees) klaar als we nu zouden boeken. Is dit een redelijke prijs, komen er nog wat aanbiedingen aan wellicht (maart/april?)? Dit is de eerste keer dat we zo'n verre reis gaan maken en vooraf tickets moeten boeken. Dus complete n00bs op dit vlak!
Het ligt er volgens mij ook maar net aan wie er bij de controle staat. Meestal als ik mijn aansteker uit mijn broekzak in het bakje voor de scan gooi, ziet zo'n gast dat. En de meesten laten het gewoon doorgaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:39 schreef static het volgende:
Ik vlieg redelijk veel en er is werkelijk nog nooit een aansteker afgenomen. Niet die ik bij me draag, niet in mijn laptoptas en niet uit mijn andere bagage.
Oh zo. Ik zou zelf boeken op het moment waarvan ik denk dat het een goede prijs is en niet veel goedkoper zal worden, dan boeken en ook niet meer gaan kijken wat het twee weken later kost maar je gewoon gaan voorbereiden op je vakantie!quote:Op maandag 9 februari 2015 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik was eigenlijk op zoek naar heel algemene informatie, maar wie weet, inderdaad
Nou ja, als het bekend is dat er tussen maart en april ofzo veel aanbiedingen komen ofzo, dan wil ik best even wachten, zeg maarquote:Op maandag 9 februari 2015 13:54 schreef boriq het volgende:
[..]
Oh zo. Ik zou zelf boeken op het moment waarvan ik denk dat het een goede prijs is en niet veel goedkoper zal worden, dan boeken en ook niet meer gaan kijken wat het twee weken later kost maar je gewoon gaan voorbereiden op je vakantie!
Of er aanbiedingen komen is afhankelijk van wanneer je wil gaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als het bekend is dat er tussen maart en april ofzo veel aanbiedingen komen ofzo, dan wil ik best even wachten, zeg maar![]()
We zijn compleet nieuw in het vliegreizen boeken, vooral omdat ik een beetje bang ben voor vliegen
maargoed... ja... normaal gingen we met motor of camperbus, maar is beetje ver, naar Indonesië
![]()
!
Gaat om oktoberquote:Op maandag 9 februari 2015 14:00 schreef XL het volgende:
[..]
Of er aanbiedingen komen is afhankelijk van wanneer je wil gaan.
Juli/Aug: nee en je hebt een superprijs.
Off season: misschien maar je prijs gaat niet veel veranderen, alleen je connecties misschien beter
Als je nu direct voor die prijs kunt krijgen: Boeken!
Bij een goede connectie/maatschappij zou ik toeslaan. Er kunnen nog aanbiedingen bij andere maatschappijen komen in die price range en rond Augustus gaan ze de vluchten vullen waar de boekingen achterlopen, maar als de vluchten dan al vol genoeg zitten voor die tijd komt die prijs niet meer terug.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaat om oktober! En het leek ons inderdaad ook wel een mooie prijs, op zich, maar omdat we geen idee hebben/het wel een populaire bestemming is, wisten we ook nite wat we konden/moesten verwachten qua prijsstijgingen/dalingen.
Vloog je toen misschien naar Groot-Brittanië?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Raar. 2 dagen geleden heb ik een reservering gemaakt met ebookers voor een trip naar Rome over 2.5 week. Hotel en vliegtickets in een. Vliegtickets van Easyjet. Nu hebben we daar vaker mee gevlogen en ze vroegen altijd om je id-kaart nummer. Nu schoot me opeens te binnen dat ze daar deze keer niet om hebben gevraagd. Er is al online ingecheckt, maar nergens hebben we het in hoeven vullen. Heb ik iets gemist?
Jupquote:Op maandag 9 februari 2015 16:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vloog je toen misschien naar Groot-Brittanië?
ben jezelf ook man? Anders moet je vriend dat aanzoek doen en plannen.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jup
Oh, en nog een vraag. Ik ben aan het plannen om mijn vriend ten huwelijk te vragen in Rome. Ringen en al gekocht. Kan ik die gewoon meenemen in mijn handbagage? Of worden die er dan uitgepikt? Wil het liefst geen aanzoek doen op het vliegveld
Homo koppelquote:Op maandag 9 februari 2015 18:51 schreef XL het volgende:
[..]
ben jezelf ook man? Anders moet je vriend dat aanzoek doen en plannen.
Nee, klein. Zorg er alleen voor dat er ook voor de rest niks opvalt. Lullig als je voor iets anders je koffer open moet maken en de ring moet eruit. Leg hem dus ook ergens onderin en als je moet uitpakken zorgen dat je weet waar hij ligt. Zodat hij niet per ongeluk eruit komt.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Homo koppelmaar is er een grote kans dag hij er uit wordt gehaald bij controle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |