abonnement Unibet Coolblue
pi_148085819
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:22 schreef DeJori het volgende:

[..]

Geen deuk in een pakje boter. Nederlandse rotjes kun je in je hand af laten gaan. Daar doe je echt dit niet mee:

[ afbeelding ]
Ik zie vooral een fikse brandplek; ik vraag me af wat daar 'bom' aan is geweest... paar strijkers in een afgesloten ruimte (dichte brievenbus) maakt een goede klap door de druk alleen al.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_148085896
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Kruit uit legaal vuurwerk halen -> in andere container stoppen

Dat maakt een bom toch? Daar is een kliko mee gesneuveld iig.
Dat is niet meer legaal.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148086009
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is niet meer legaal.
Klopt, maar dat is niet illegaal om mee te beginnen... dat was mijn punt :)

Daarbij krijg je met wat vuurpijlen in een afgesloten brievenbus ook het effect van de foto (zonder de andere schade te zien).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_148086724
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is niet illegaal om mee te beginnen... dat was mijn punt :)

Daarbij krijg je met wat vuurpijlen in een afgesloten brievenbus ook het effect van de foto (zonder de andere schade te zien).
Hoezo is dat niet illegaal om mee te beginnen? Je kan van legale onderdelen ook een kunstmestbom maken. Het verbieden heeft ook geen zin. Maar het werk van die bom is sowieso illegaal en dat moet verboden worden :9
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148086738
Ik heb daar vroeger in de buurt gewoond, shit komt wel heel dichtbij zo. :'(
pi_148086777
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb daar vroeger in de buurt gewoond, shit komt wel heel dichtbij zo. :'(
Mijn tante heeft een brievenbus :'( komt inderdaad dichtbij :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148086797
quote:
99s.gif Op maandag 29 december 2014 10:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoezo is dat niet illegaal om mee te beginnen? Je kan van legale onderdelen ook een kunstmestbom maken. Het verbieden heeft ook geen zin. Maar het werk van die bom is sowieso illegaal en dat moet verboden worden :9
Dat laatste is een beetje dubbelop natuurlijk ;)

nog een tip: van benzine en een blok handzeep kun je napalm maken... stuk leuker dan wat vuurpijltjes in een brievenbus ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_148086814
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat laatste is een beetje dubbelop natuurlijk ;)

nog een tip: van benzine en een blok handzeep kun je napalm maken... stuk leuker dan wat vuurpijltjes in een brievenbus ;)
Dat dubbelop is ook de grap _O- die grap wordt zo vaak gemaakt dat ie goed is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 29 december 2014 @ 11:01:39 #84
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148086857
OMG WE ZIJN NU ZELFS OP RADIO 2
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148087334
quote:
99s.gif Op maandag 29 december 2014 10:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn tante heeft een brievenbus :'( komt inderdaad dichtbij :'(
Ik heb wel eens een sterretje afgestoken, bijna 112 gebeld. ;(
pi_148088522
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb daar vroeger in de buurt gewoond, shit komt wel heel dichtbij zo. :'(
Ja verdomme zeg. Ik ben daar twee jaar geleden nog langs gereden.

Heftig hoor :'(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 29 december 2014 @ 12:08:29 #87
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148089019
Mijn vader heeft vroeger op de hambaken gewoond :{
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148089148
OMG GAAT HET MET HEM?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 29 december 2014 @ 12:12:37 #89
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148089175
Nee hij droeg vandeweek opeens een gucci tasje om zijn nek ;(
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148089242
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:12 schreef DeJori het volgende:
Nee hij droeg vandeweek opeens een gucci tasje om zijn nek ;(
Verstandig, dan kunnen ze meteen zien dat er wat te halen valt.
pi_148089257
Tsja, je kan de Hambakenaar (of hoe zeg je dat? :@) wel uit de Hambaken halen, maar de Hambaken haal je nooit meer uit de Hambakenaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148089281
Crimineel mag ook of pauper. ;)
pi_148089569
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:15 schreef muhahaha het volgende:
Crimineel mag ook of pauper. ;)
:D :D
pi_148091745
Haha die shit komt dichtbij grapjes.

:D :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_148092338
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 29 december 2014 @ 14:24:41 #96
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148094362
quote:
99s.gif Op maandag 29 december 2014 12:14 schreef bijdehand het volgende:
Tsja, je kan de Hambakenaar (of hoe zeg je dat? :@) wel uit de Hambaken halen, maar de Hambaken haal je nooit meer uit de Hambakenaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hambaker klinkt als hambakker

Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 29 december 2014 @ 16:51:08 #97
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_148100862
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 29 december 2014 @ 17:02:56 #98
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148101307
WE WAREN ALWEER OP DE RADIO:

quote:
Albert Heijn Gruttostraat Den Bosch ontruimd vanwege instortingsgevaar

*UPDATE 15.35* DEN BOSCH - Het Albert Heijn-filiaal aan de Bossche Gruttostraat is maandagmiddag rond 14.30 uur ontruimd. Volgens een woordvoerster van de brandweer is dat gebeurd nadat een scheur in een muur van het gebouw is ontdekt en een deel van het dak is verzakt. Het is niet duidelijk of dat te maken heeft met sneeuw.

[...]

http://www.bd.nl/regio/de(...)ingsgevaar-1.4692394
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148101502
Omfg.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 29 december 2014 @ 17:10:35 #100
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148101597
WE GAAN ALLEMAAL DOOD
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')