Oh ja, dat ook.quote:
Als ik nu hint dat ik Engels studeer, wat denk je dan.quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
is dit nou serieus of een grap
Maar vooral niet caren.quote:Op zondag 28 december 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
Altijd serieus, altijd mad. Zo rollen de ekten.
dat je op een kutschool zitquote:Op zondag 28 december 2014 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik nu hint dat ik Engels studeer, wat denk je dan.
dat je verkeerde levenskeuzes maaktquote:Op zondag 28 december 2014 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik nu hint dat ik Engels studeer, wat denk je dan.
Nee.quote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
haxballen nu
http://www.haxball.com/?r(...)fbbbe9fdb2fb1ac408be
ik ga The Interview kijkenquote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
haxballen nu
Jawel.quote:
Ach. Ik ben wel 19 als ik klaar ben. Jij bent, 22? En nóg op school. Ookal doe je, hbo? Je had al klaar kunnen zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga jij je mbo nou maar afronden gr gr
kquote:Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
haxballen nu
Ik heb toch ook al diplomaquote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ach. Ik ben wel 19 als ik klaar ben. Jij bent, 22? En nóg op school. Ookal doe je, hbo? Je had al klaar kunnen zijn.
En wat ben je van plan te doen daarna?quote:Op zondag 28 december 2014 22:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ach. Ik ben wel 19 als ik klaar ben. Jij bent, 22? En nóg op school. Ookal doe je, hbo? Je had al klaar kunnen zijn.
leuker dan jouw postsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb je admin gemaaktquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leuker dan jouw postsWas wel te verwachten want jij lurkt altijd om dit soort momentjes te benutten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohquote:
Waarschijnlijk doorstuderen, ligt eraan of er genoeg vraag is in mijn sector.quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En wat ben je van plan te doen daarna?
zoalsquote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
laten we eens fatsoenlijke game spelen dan
quote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Was wel te verwachten want jij lurkt altijd om dit soort momentjes te benutten.
Moet nietquote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb toch ook al diploma
Was grapje trouwens
En jij moet ook gewoon nog doorstuderen trouwens
daar heb ik echt geen zin meer inquote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er schijnt een leuke quiz in ONZ te zijn
Wat is dat?quote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
wrm niet gewoon drawmything omdat iedereen hier al peentkoning is
vertel mij watquote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb ik echt geen zin meer in
je krijgt een paar woorden, je kiest er een, krijgt 60 seconden om het te tekenen, anderen moeten radenquote:
gwn uitkeringquote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik zie wel hoe het loopt.
dan krijg ik met al deze downies niets anders dan pikken te zien..quote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
Dat klinkt kut.quote:Op zondag 28 december 2014 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je krijgt een paar woorden, je kiest er een, krijgt 60 seconden om het te tekenen, anderen moeten raden
Slappe instellingquote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik zie wel hoe het loopt.
Dat is zo leuk!quote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
Als je een stel goeie tieten hebt en een mooi hoofdje is er altijd vraag naar je achter de ramen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef DjeDje het volgende:
Waarschijnlijk doorstuderen, ligt eraan of er genoeg vraag is in mijn sector.
Hoeft niet eens, ik las vandaag dat je als wijf 300 euro in een paar uur kan verdienen op chaturbate.quote:Op zondag 28 december 2014 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een stel goeie tieten hebt en een mooi hoofdje is er altijd vraag naar je achter de ramen.
Wat moet je anders met een kunstopleiding.quote:
Wat ongelofelijk slecht geacteerd.quote:
Is volgens mij ook vrij weinig kans op een fatsoenlijke baan met jouw opleiding.quote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat moet je anders met een kunstopleiding.
Als ik een bepaald doel stel is de kans groot dat ik het niet kan behalen vanwegen weinig aanvraag.
Nou, dat kan ik ook weer van mn carrièrelijst schrappen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een stel goeie tieten hebt en een mooi hoofdje is er altijd vraag naar je achter de ramen.
lekker naar minerva in groningen komenquote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat moet je anders met een kunstopleiding.
Als ik een bepaald doel stel is de kans groot dat ik het niet kan behalen vanwegen weinig aanvraag.
ze zag victoria justice met haar vriendje zoenenquote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk slecht geacteerd.
valt echt wel meequote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is volgens mij ook vrij weinig kans op een fatsoenlijke baan met jouw opleiding.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog steeds niet te behappen dat die van zwarte ballen houdt.
Klopt. Daarom zie ik het wel. Moet ook nog stage gaan lopen, daar pik ik ook weer dingen van op.quote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is volgens mij ook vrij weinig kans op een fatsoenlijke baan met jouw opleiding.
Wat weet jij daar nou weer van.quote:
Check 'm kritiek geven.quote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk slecht geacteerd.
is toch zoquote:
wrm is dat topic waarin ik genoemd word op marokko.nl eigenlijk verdwenenquote:
Ohquote:
ben geen homo dus ik kan dat ook nietquote:Op zondag 28 december 2014 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat dan filmpje zien waarin jij beter acteert, dikzak
watquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben geen homo dus ik kan dat ook niet
Ja maar nog skkltje.quote:
Topics in onzin worden na 5 dagen automatisch verwijderd als ze geen ups hebben gehad.quote:Op zondag 28 december 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm is dat topic waarin ik genoemd word op marokko.nl eigenlijk verdwenen
quote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Crip het volgende:
Maarja dat zijn ook alleen de gastjes met een IQ van 12.
quote:
Tfoe.quote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar nog skkltje.
[..]
Topics in onzin worden na 5 dagen automatisch verwijderd als ze geen ups hebben gehad.
Ha, mnl. Sommigen vinden mij een overloper/landverrader omdat ik hier kom en daar zo goed als weg ben. Maarja dat zijn ook alleen de gastjes met een IQ van 12.
Oh oké. Heheh, nja veel mensen op marokko.nl hebben volgens mij ook wel het idee dat hier alleen maar racistische PVV'ers komen. Niet geheel onterecht ook, maar gelukkig zijn er ook genoeg normale mensen hier.quote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Crip het volgende:
Topics in onzin worden na 5 dagen automatisch verwijderd als ze geen ups hebben gehad.
Ha, mnl. Sommigen vinden mij een overloper/landverrader omdat ik hier kom en daar zo goed als weg ben. Maarja dat zijn ook alleen de gastjes met een IQ van 12.
True, genoeg weirdos soms beetje te veel. Maar dat is precies zo het geval bij m.nl ik was daar ongeveer 7 jaar actief en jaren terug was het sws veel leuker nu hebben die weirdos daar een beetje overgenomen en weinig kwaliteitusers waar je mee kan lachen. Dat is nog niet het geval met FOK!.quote:Op zondag 28 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké. Heheh, nja veel mensen op marokko.nl hebben volgens mij ook wel het idee dat hier alleen maar racistische PVV'ers komen. Niet geheel onterecht ook, maar gelukkig zijn er ook genoeg normale mensen hier.
Nou..quote:
Ja, jij hebt niks gewonnen.quote:
Ga eens een week daar rondhangen, je wilt jezelf ophangen.quote:
Misschien binnenkort eens een account aanmaken, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga eens een week daar rondhangen, je wilt jezelf ophangen.
Er zijn genoeg leuke users don't get me wrong one luv voor mijn mocro's maar de people die daar op de voorgrond staan.![]()
Je gaat FOK! appreciëren .
De waarheid is hard my love.quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit vrij hard klinken.
haha madquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |