Wat ongelofelijk slecht geacteerd.quote:
Is volgens mij ook vrij weinig kans op een fatsoenlijke baan met jouw opleiding.quote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat moet je anders met een kunstopleiding.
Als ik een bepaald doel stel is de kans groot dat ik het niet kan behalen vanwegen weinig aanvraag.
Nou, dat kan ik ook weer van mn carričrelijst schrappen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een stel goeie tieten hebt en een mooi hoofdje is er altijd vraag naar je achter de ramen.
lekker naar minerva in groningen komenquote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat moet je anders met een kunstopleiding.
Als ik een bepaald doel stel is de kans groot dat ik het niet kan behalen vanwegen weinig aanvraag.
ze zag victoria justice met haar vriendje zoenenquote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk slecht geacteerd.
valt echt wel meequote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is volgens mij ook vrij weinig kans op een fatsoenlijke baan met jouw opleiding.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog steeds niet te behappen dat die van zwarte ballen houdt.
Klopt. Daarom zie ik het wel. Moet ook nog stage gaan lopen, daar pik ik ook weer dingen van op.quote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is volgens mij ook vrij weinig kans op een fatsoenlijke baan met jouw opleiding.
Wat weet jij daar nou weer van.quote:
Check 'm kritiek geven.quote:Op zondag 28 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk slecht geacteerd.
is toch zoquote:
wrm is dat topic waarin ik genoemd word op marokko.nl eigenlijk verdwenenquote:
Ohquote:
ben geen homo dus ik kan dat ook nietquote:Op zondag 28 december 2014 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat dan filmpje zien waarin jij beter acteert, dikzak
watquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben geen homo dus ik kan dat ook niet
Ja maar nog skkltje.quote:
Topics in onzin worden na 5 dagen automatisch verwijderd als ze geen ups hebben gehad.quote:Op zondag 28 december 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm is dat topic waarin ik genoemd word op marokko.nl eigenlijk verdwenen
quote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Crip het volgende:
Maarja dat zijn ook alleen de gastjes met een IQ van 12.
quote:
Tfoe.quote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar nog skkltje.
[..]
Topics in onzin worden na 5 dagen automatisch verwijderd als ze geen ups hebben gehad.
Ha, mnl. Sommigen vinden mij een overloper/landverrader omdat ik hier kom en daar zo goed als weg ben. Maarja dat zijn ook alleen de gastjes met een IQ van 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |