Waarschijnlijk doorstuderen, ligt eraan of er genoeg vraag is in mijn sector.quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En wat ben je van plan te doen daarna?
zoalsquote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
laten we eens fatsoenlijke game spelen dan
quote:Op zondag 28 december 2014 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Was wel te verwachten want jij lurkt altijd om dit soort momentjes te benutten.
Moet nietquote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb toch ook al diploma
Was grapje trouwens
En jij moet ook gewoon nog doorstuderen trouwens
daar heb ik echt geen zin meer inquote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er schijnt een leuke quiz in ONZ te zijn
Wat is dat?quote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
wrm niet gewoon drawmything omdat iedereen hier al peentkoning is
vertel mij watquote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb ik echt geen zin meer in
je krijgt een paar woorden, je kiest er een, krijgt 60 seconden om het te tekenen, anderen moeten radenquote:
gwn uitkeringquote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik zie wel hoe het loopt.
dan krijg ik met al deze downies niets anders dan pikken te zien..quote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
Dat klinkt kut.quote:Op zondag 28 december 2014 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je krijgt een paar woorden, je kiest er een, krijgt 60 seconden om het te tekenen, anderen moeten raden
Slappe instellingquote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik zie wel hoe het loopt.
Dat is zo leuk!quote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
Als je een stel goeie tieten hebt en een mooi hoofdje is er altijd vraag naar je achter de ramen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef DjeDje het volgende:
Waarschijnlijk doorstuderen, ligt eraan of er genoeg vraag is in mijn sector.
Hoeft niet eens, ik las vandaag dat je als wijf 300 euro in een paar uur kan verdienen op chaturbate.quote:Op zondag 28 december 2014 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een stel goeie tieten hebt en een mooi hoofdje is er altijd vraag naar je achter de ramen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |