Karma Police, dat is niet zo verrassend. Maar ik vind Creep ook helemaal niks aan. Terwijl die weer superhoog staat.quote:
Ik probeer Exit Music for a Film al een tijdje via vrije keuze in de lijst te krijgen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
ik heb op radiohead - creep gestemd
Probeer In Rainbows eens! Dat is voor mensen die Kid A niets vinden ook nog wel een goed album.quote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef laxus13 het volgende:
De Radiohead na Ok Computer vind ik niks, daarvoor was het een prima band
Goed is ie héquote:
Oh nee laat maar, ik ging net m'n lijst nog na bij wijze van dubbelcheck en het is gesneuveld in de longlist.quote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]is het weer een paar graden koeler geworden in hel?
Humberto?quote:
Niveautje Blof, maar dan in het engelsquote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
I wan't you to notice when I'm not around.
Dat zijn treffende teksten!
Stond heel hoog bij de snob 2000. Kansje dat het volgend jaar lukt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik probeer Exit Music for a Film al een tijdje via vrije keuze in de lijst te krijgen.
Ken ik maar vind ik helaas ook niksquote:Op zondag 28 december 2014 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Probeer In Rainbows eens! Dat is voor mensen die Kid A niets vinden ook nog wel een goed album.
waar heb je dan wel op gestemd?quote:Op zondag 28 december 2014 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh nee laat maar, ik ging net m'n lijst nog na bij wijze van dubbelcheck en het is gesneuveld in de longlist.HOE DAN.
Ba dum tssssquote:Op zondag 28 december 2014 22:04 schreef Cee het volgende:
Wacht even er zit iets heel storends door m'n boxen heen te rammelen.
Die is ook mooi. Creep is gewoon de bekendste denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Karma Police, dat is niet zo verrassend. Maar ik vind Creep ook helemaal niks aan. Terwijl die weer superhoog staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |