Heel tof dat je een nieuw deel hebt willen openen. Natuurlijk mag datquote:Op zondag 28 december 2014 21:13 schreef sjampoeh het volgende:
Sorry weet niet of ik hem mocht openen met een lapo ?
Anders verander het maar
Ik leg meestal het keltische kruis.. Vaak ook bij specifieke vragen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef brojo het volgende:
Je krijgt het nog druk.
Wat betreft specifieke vragen: Zou je daar een hele legging voor uit trekken of het beperken tot 3 kaarten bijv? Wil het zelf ook eens proberen.
Hier is alvast de trekking:quote:
Interessant! Ik heb al wat opgezocht maar wacht rustig op jouw interpretatiequote:Op zondag 28 december 2014 22:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking:
0: zwaarden 10
1: koning van kelken
2: koningin van munten
3: arcana 12, de gehangene, omgekeerd
4: staven 4
5: zwaarden 6, omgekeerd
6: munten 2, omgekeerd
7: de ridder van zwaarden, omgekeerd
8: arcana 5, de hierofant, omgekeerd
9: de ridder van staven
10: bekers 3, omgekeerd
Het is maar de vraag of je je er überhaupt in herkend.. Dit is wat ik ervan gebakken heb:quote:Op zondag 28 december 2014 22:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Interessant! Ik heb al wat opgezocht maar wacht rustig op jouw in[quote]Op zondag 28 december 2014 22:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Interessant! Ik heb al wat opgezocht maar wacht rustig op jouw interpretatie
Dat is zo ongeveer 99% accuraat...quote:Op maandag 29 december 2014 13:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of je je er überhaupt in herkend.. Dit is wat ik ervan gebakken heb:
Er wordt je een nieuwe verantwoordelijkheid toevertrouwd. Men ziet je dit doen omdat je een min of meer empathische persoonlijkheid hebt en op basis daarvan mensen goed van advies kan dienen. Je kunt ook mensen zich bewust laten worden van hun eigen waarde.
Je voelt je wel onzeker over de kwaliteiten die anderen je toeschrijven. Waarschijnlijk is je een soort valse bescheidenheid aangepraat in een ver verleden.
Tot voor kort moet je in een situatie hebben geleefd waarin je je erg gelukkig voelde.
Je hebt je handelen een tijdlang laten leiden door gehechtheid, wellicht was je bang om te verliezen wat je had of heb je veel onvrede met een bepaald verlies.
Dit alles resulteert, op dit moment althans, in een soort passieve houding. Je laat je talenten vooralsnog ongebruikt. Zelfkritiek en alle bitterheid ten spijt, ben je een sterke persoonlijkheid en zie je nog steeds het goede in andere mensen.
Je zet je graag met hart en ziel in, maar je kon je ei niet kwijt in je huidige situatie. Gelukkig ben je nu toe aan het volgende kapittel.
Je verwijt jezelf van alles, als je in die vernietigende stemming bent. Naar buiten toe ben je dan op verbeten manier op je doel gericht. Ik denk niet dat ze je dan teveel voor de voeten moeten lopen
Je hebt het hart op de juiste plaats, desondanks kun je wat star zijn in je denkbeelden over wat 'goed' en 'fout' is. Het is veel belangrijker om de problemen te laten voor wat ze zijn en je in het leven te storten, dat naar je lonkt.
Omdat je toch een soort drempelvrees hebt, ben je bang voor al te veel of te diepe betrokkenheid.
Dat is goedquote:Op maandag 29 december 2014 18:56 schreef plieneminie het volgende:
Wil de volgende keer wel eens een legging puur gericht op liefde
Heb de legging zelf al bekeken m.b.v. een uitleg keltisch kruis; herkenbaar voor zover ik dat kan beoordelen. Lijkt me voor jou als buitenstaander lastig om eruit te halen wat van toepassing is op mij en wat op hem maar daar zal jij je wel raad mee weten.quote:Op maandag 29 december 2014 22:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is goed
Alleen, ik ga eerst even voor Sjampoeh aan de gang. Zij heeft om een vervolglegging gevraagd.
edit: hier is toch alvast de trekking.
0: munten 7, omgekeerd
1: munten 4
2: het aas van kelken
3: arcana 15, de duivel
4: munten 5
5: staven 5, omgekeerd
6: arcana 20, het oordeel, omgekeerd
7: munten 6
8: de schildknaap van staven, omgekeerd
9: arcana 11, gerechtigheid
10: de dwaas
Het is weer een van de meer dramatische lezingen geworden hoor..quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Heb de legging zelf al bekeken m.b.v. een uitleg keltisch kruis; herkenbaar voor zover ik dat kan beoordelen. Lijkt me voor jou als buitenstaander lastig om eruit te halen wat van toepassing is op mij en wat op hem maar daar zal jij je wel raad mee weten.
Pfoeh, complex.. Herken vreemd genoeg niet heel veel. Kan ik je via pb de situatie in t kort uitleggen? Mss zet dat de kaarten in een ander licht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is weer een van de meer dramatische lezingen geworden hoor..![]()
Ik heb natuurlijk geen idee wat op wie en hoe van toepassing is, en of het überhaupt van toepassing is, maar dat is juist het leuke aan dit experiment, om vrijwel zonder voorkennis uitspraken te doen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt:
Je hebt te maken met een situatie waarin de consequenties van onstane omstandigheden niet onderkend worden, met onberekenbaarheid en met luchtkastelen/loze beloftes. Zelf weet je steeds de juiste prioriteit te stellen en zo het beste te maken van de situatie voor jezelf en eventueel de rest van je gezin, als je dat hebt. Zo langzamerhand weet je wel wat het beste voor jezelf is en wat je wilt. Daaronder speelt de keuze tussen iemand iets betaald zetten of beschaafd blijven, waarmee jij dus als enige wél, alweer, je verantwoordelijk neemt.
Tot nu toe wist je op een slimme, creatieve manier altijd het beste te maken van een situatie. Dat is een knap staaltje vindingrijkheid. Het lijkt erop dat je vindt dat jezelf in een vervelende situatie hebt gedraaid en jezelf dat ook verwijt. Het zou je ook weleens aangepraat kunnen zijn. Je vreest misschien dat je alles zult verliezen.
Als je de juiste keuze maakt en jezelf niet te hard valt, zou het weleens mee kunnen vallen. Je ziet vaak wel een oplossing maar omdat je de moed hebt verloren, (of omdat je toch tegen dovemansoren praat?) laat je het er soms maar bij zitten.
Je zou met alle liefde alles delen wat je hebt. Daarmee heb je ook de touwtjes in handen. Je kunt daarmee mss. ook iemand paaien of (emotioneel) afhankelijk houden. Het is de kunst om je niet te laten leiden door je onderbuikgevoelens. Ook al walst iemand over je gevoelens heen, wellicht omdat die ander het niet kan hebben dat je vindingrijk bent en je lastige situaties goed het hoofd kan bieden, net als provocaties.
Uiteindelijk het juiste doen is hier de uitdaging. Daarmee kom je ook gelijk met jezelf in het reine omdat je dan gedaan hebt wat je kon doen. Loslaten en blind vertrouwen, in een helaas nog onbekende toekomst, lijkt de weg uit een hopeloos parket te zijn.
Ja graag! Ik ben benieuwd naar hoe de kaarten geinterpreteerd hadden moeten worden.. Das altijd leerzaam.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:13 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Pfoeh, complex.. Herken vreemd genoeg niet heel veel. Kan ik je via pb de situatie in t kort uitleggen? Mss zet dat de kaarten in een ander licht.
Als je nog eens zin hebt mag je voor mij nog wel eens leggen met de vraag of dit jaar nog met vreemde verrassingen komt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Even een kickje.. Dit is een veel te leuk topic nl.
Zal ik graag doen!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:37 schreef brojo het volgende:
[..]
Als je nog eens zin hebt mag je voor mij nog wel eens leggen met de vraag of dit jaar nog met vreemde verrassingen komt.
Hier is alvast de trekking:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:37 schreef brojo het volgende:
[..]
Als je nog eens zin hebt mag je voor mij nog wel eens leggen met de vraag of dit jaar nog met vreemde verrassingen komt.
Hier is de trekking, de duiding volgt zsm.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:40 schreef maryen65 het volgende:
Zou je voor mij ook eens de kaarten willen leggen Enneacanthus?
In de loop van de komende week lukt dat welquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:42 schreef BananenTosti het volgende:
Zou je voor mij ook willen leggen enneacanthus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |