Ik zat aan 1.063 plaatsen te denken.quote:Op zondag 28 december 2014 20:39 schreef laxus13 het volgende:
Mag best 500 plekken zakken volgend jaar
quote:Op zondag 28 december 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nieuwe laptops![]()
heb een nieuwe sinds een maand omdat mijn oude in brand vloog
kansloos iddquote:Op zondag 28 december 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
nu ik zo die beelden zie uit het Top 2000 cafe weet ik gelijk weer waarom ik niet meer zo vaak naar het cafe ga. De helft van de mensen zit op hun mobiel op tablet te kijken
nieuw batterijtje erin?quote:Op zondag 28 december 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik zit nu dus op m'n mini van 3 jaar oud, en die had, tot een paar dagen geleden, een prima batterij, maar nu dus niet meer
Nouja, Matt Simons mis je ook niet veelquote:
Nee, wie zou het zijn?quote:Op zondag 28 december 2014 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... ik hoor een drummer. Maar erg enerverend is de drumpartij niet hè...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat de batterij doodquote:Op zondag 28 december 2014 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de laptop bijna altijd standaard aan het stroom.
Ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de laptop bijna altijd standaard aan het stroom.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:42 schreef Wave103 het volgende:
Ik overleed toen ik dit liedje hoordematige post -3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Dat vind ik een te grote investering voor deze laptop. Deze kostte 3 jaar geleden maar 200 euro en hij heeft zijn beste tijd overduidelijk gehad (steeds meer kuurtjes en problemen en steeds sneller achterelkaar) dus dat wordt hem nietquote:Op zondag 28 december 2014 20:41 schreef Stickertje het volgende:
en voor een euro of 80 heb je een nieuwe laptop batterij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |