Zo leer je nog eens wat..quote:Op zondag 28 december 2014 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
There's a new day on the other side!!
jij hier?quote:Op zondag 28 december 2014 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
There's a new day on the other side!!
Nee, dit ben je na afloop meteen weer vergeten.quote:Op zondag 28 december 2014 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb dit eerder gehoord, maar het is niet blijven hangen.. meestal zegt dat genoeg voor mij.
Echt niet?quote:
Ik las die drummerquote:Op zondag 28 december 2014 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer zegt me niks. Ik kende het niet en ik vind er ook weinig aan.
nieuwe laptopsquote:Op zondag 28 december 2014 20:39 schreef essnhills het volgende:
En zie hier de reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe laptop. Deze viel net (voor de derde keer vandaag) weer uit terwijl ik nog 40% batterij had
Mooi. Ik kan m'n hersencapaciteit wel voor betere dingen gebruiken.quote:Op zondag 28 december 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dit ben je na afloop meteen weer vergeten.
Oh, daarom ken ik 't niet.quote:Matt Simons (Brooklyn (New York City), 20 februari 1987) is een Amerikaanse zanger.
Hij werd in Nederland bekend door het nummer With you dankzij een uitzending van Goede tijden, Slechte tijden.
die luuuuuuuchtquote:Op zondag 28 december 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nieuwe laptops![]()
heb een nieuwe sinds een maand omdat mijn oude in brand vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |