En niet zo duur!quote:Op zondag 28 december 2014 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
IKEA zijn ook goede meubels!
popmuziek is soms in elkaar gezet door producers in een vergaderkamer om zoveel mogelijk verkopen te behalen, dan krijg je snel kitch om grote massa's aan te sprekenquote:Op zondag 28 december 2014 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen goede popmuziek niet op waarde weten te schatten. Dan komen er al gauw termen als kitsch, McDonalds, of in jouw geval: IKEA.
Je moet ze wel zelf in elkaar zetten natuurlijk, maar je kan er ook wel zo lekker eten daar voor niet duur. Dus we maken er gewoon een uitje van!quote:
Ik kon er niet op komen. Wij hadden vroeger al die Knuffelrock cd's volgens mij.quote:
Klopt. Maar ook de betere popmuziek krijgt regelmatig zulke labeltjes opgeplakt, ten onrechte. Ik las een keer: "Het is net als eten bij McDonalds, het is niet hoogwaardig, maar wel lekker." Zulk soort teksten.quote:Op zondag 28 december 2014 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
popmuziek is soms in elkaar gezet door producers in een vergaderkamer om zoveel mogelijk verkopen te behalen, dan krijg je snel kitch om grote massa's aan te spreken
Ook kasten die niet van de IKEA komen, moet je vaak zelf in elkaar zetten. Is juist het leukste.quote:Op zondag 28 december 2014 20:16 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je moet ze wel zelf in elkaar zetten natuurlijk, maar je kan er ook wel zo lekker eten daar voor niet duur. Dus we maken er gewoon een uitje van!
Iedereen gaat nu natuurlijk snel ook naar buiten om te kijken of niet toevallig de buurman ook zijn vuilniszakken buitenzet om zo je echte identiteit te ontmaskeren.quote:Op zondag 28 december 2014 20:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga even de vuilniszakken buiten zetten.
Jullie moeten maar even kijken wat je met die informatie doet.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga even de vuilniszakken buiten zetten.
Jullie moeten maar even kijken wat je met die informatie doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |