Waarom...waarom doe je je het jezelf aan ?quote:Op zondag 28 december 2014 20:22 schreef Cee het volgende:
Morten Harket was toch best een lekkertje in die tijd.
Nee, ik ga 'm niet googlen anno 2014.
*doet het stiekem toch*
Godverdomme.
Morten Harket is nog steeds actief. Heeft vrij recent een solo-album uitgebracht. Was wel oké, maar zijn vorige plaat was beter.quote:Op zondag 28 december 2014 20:22 schreef Cee het volgende:
*doet het stiekem toch*
Godverdomme.
Mijn nieuwsgierigheid overwint het van m'n verstand!quote:Op zondag 28 december 2014 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom...waarom doe je je het jezelf aan ?
Jaja..quote:Op zondag 28 december 2014 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou nee. Hij schreef alleen dat -ie z'n broekje uit had gedaan. Nu Anita Meijer is afgelopen, kan het weer aan.
En de Living Daylights. Voor de James Bond fans onder ons.quote:Op zondag 28 december 2014 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van dezelfde band die een heel grote hit had met Take On Me. En met The Sun Always Shines On TV (beiden in de Top 2000).
Speculariumbroekjes zijn dan ook fascinerend.quote:Op zondag 28 december 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat weer verdacht lang door over mijn broekje.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:22 schreef Cee het volgende:
*doet het stiekem toch*
Godverdomme.
Freddie Mercuryquote:Op zondag 28 december 2014 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
George Michael op zijn aller- allerbest.
Welke zanger zou dit nou hebben gekund?
dit george michael liedje klinkt iets wat queen geschreven zou kunnen hebbenquote:
Ik ben zo gewend aan deze versie dat die me heel raar in dde oren klinkt.\quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwoah.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid overwint het van m'n verstand!![]()
Die is wel heel erg geshoptquote:Op zondag 28 december 2014 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De groeten van Morten
Aha!quote:Op zondag 28 december 2014 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van dezelfde band die een heel grote hit had met Take On Me. En met The Sun Always Shines On TV (beiden in de Top 2000).
Hier valt de schade wel mee gelukkig.quote:Op zondag 28 december 2014 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De groeten van Morten
quote:Op zondag 28 december 2014 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]Ow deze foto is niet je van het nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwoah.
Make love, not war ☮
wut?quote:Op zondag 28 december 2014 20:26 schreef Berkery het volgende:
Staat de versie van Jefferson Airplane ook in de lijst?
Wie was de drummer van Falco?quote:Op zondag 28 december 2014 20:26 schreef D. het volgende:
Gegeten, A Gogo, gekeken, en weer wat popweetjes wijzer
Die weten wij volgende week.quote:Op zondag 28 december 2014 20:26 schreef D. het volgende:
Gegeten, A Gogo, gekeken, en weer wat popweetjes wijzer
Mark Kingquote:Op zondag 28 december 2014 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie was de drummer van Falco?
was wel mooi om te horen wat brian may erover te zeggen had toen george aan het zingen wasquote:Op zondag 28 december 2014 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik heb de DVD met de Making Of, met de rehearsals van dit nummer, en George was bloednerveus voor het laatste stukje want hij was bang dat het publiek het 'loooohohohohohoooove' niet ging doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |