quote:Op zondag 28 december 2014 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen gaat nu natuurlijk snel ook naar buiten om te kijken of niet toevallig de buurman ook zijn vuilniszakken buitenzet om zo je echte identiteit te ontmaskeren.
[..]
Iedereen gaat nu natuurlijk snel ook naar buiten om te kijken of niet toevallig de buurman ook zijn vuilniszakken buitenzet om zo je echte identiteit te ontmaskeren.
België hèquote:
[..]
Hoezo hopelijk?quote:Op zondag 28 december 2014 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je broekje wel weer aan, inmiddels?
[..]
Hij vind de gedachte aan jou en je uitgedane broekje zo opwindend dat het voor hem te afleidend is van de top2000quote:
was vroeger relaxter, zonder die webcam op je kopquote:Op zondag 28 december 2014 20:20 schreef Stickertje het volgende:
lijkt me wel relaxed werk, dj zijn ( bij de rdio )
Nou nee. Hij schreef alleen dat -ie z'n broekje uit had gedaan. Nu Anita Meijer is afgelopen, kan het weer aan.quote:Op zondag 28 december 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij vind de gedachte aan jou en je uitgedane broekje zo opwindend dat het voor hem te afleidend is van de top2000
denk niet dat ze zich daaraan storen..quote:Op zondag 28 december 2014 20:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
was vroeger relaxter, zonder die webcam op je kop
Van dezelfde band die een heel grote hit had met Take On Me. En met The Sun Always Shines On TV (beiden in de Top 2000).quote:
Het gaat weer verdacht lang door over mijn broekje.quote:Op zondag 28 december 2014 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou nee. Hij schreef alleen dat -ie z'n broekje uit had gedaan. Nu Anita Meijer is afgelopen, kan het weer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |