Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 28 december 2014 20:04 schreef essnhills het volgende:
Hier nu even het 8 uur journaal kijken ivm die veerboot en die vliegtuigramp
Er staat tussen Griekenland en Italië al de hele dag een Ferry met iets van 400 passagiers in de brand. En heftig ook.quote:
Noord-Korea.quote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat tussen Griekenland en Italië al de hele dag een Ferry met iets van 400 passagiers in de brand. En heftig ook.
En vannacht is er bij Singepore in de buurt weer een vliegtuig met 160 passagiers verdwenen
Damn, dat ik dat gemist heb. Die zou ik nog wel een keer willen zien.quote:Op zondag 28 december 2014 20:02 schreef Stickertje het volgende:
vorige week was het tribute concert nog te zien op een duitse zender..
Wraak van Kimquote:
Staat volgens mij allemaal wel op da youtubez.quote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Damn, dat ik dat gemist heb. Die zou ik nog wel een keer willen zien.
Oke.quote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat tussen Griekenland en Italië al de hele dag een Ferry met iets van 400 passagiers in de brand. En heftig ook.
En vannacht is er bij Singepore in de buurt weer een vliegtuig met 160 passagiers verdwenen
Door Abba? Ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Er gaan zo weer een aantal mensen over hun nek. Ik waarschuw vast.
Why? Tell me why?quote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Anita Meyergenotquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |