SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
En dan mag je nu optyfenquote:Op zondag 28 december 2014 19:51 schreef desportendetomaat het volgende:
Ik ben een klassieker een echte Fok!er
Neen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 19:51 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Deadprez op dit moment.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef desportendetomaat het volgende:
Ik heb veel met voederbietel gepraat ooit toen ik nog een ander account had.
wiens kloon ben jij danquote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef desportendetomaat het volgende:
ok leuk voor jequote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef desportendetomaat het volgende:
kloptquote:Op zondag 28 december 2014 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iedereen op toto en Der_Mann na is bijzonder slecht
het was wij 2 tegen de rest bbyquote:
gebruik wasd en dan de 0 op je numpadquote:Op zondag 28 december 2014 20:13 schreef BozeHaas het volgende:
ik kan telkens niet op spatie drukken dan doet ie niks
Ja ik vind het ook wel weer even leuk geweest.quote:
X is ook schietnequote:Op zondag 28 december 2014 20:13 schreef BozeHaas het volgende:
ik kan telkens niet op spatie drukken dan doet ie niks
cool ik wist niet dat dat kon, de volgende keer maak ik alle puntenquote:Op zondag 28 december 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruik wasd en dan de 0 op je numpad
Nee ik kwam daar ook pas vet laat achter.quote:Op zondag 28 december 2014 20:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
cool ik wist niet dat dat kon, de volgende keer maak ik alle punten
wat een downie is het ook hèquote:Op zondag 28 december 2014 20:18 schreef Toto69 het volgende:
KLB / ik wil via deze weg mijn excusses aanbieden....
best chillquote:
Komt er toch nog iets fatsoenlijks uit die provincie.quote:
Moest toch lachen.quote:Op zondag 28 december 2014 20:18 schreef Toto69 het volgende:
KLB / ik wil via deze weg mijn excusses aanbieden
quote:
teh fuck is dat danquote:Op zondag 28 december 2014 20:22 schreef Toto69 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/298319
Ohquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 20:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen je mensen nog echt kon neppen op het internet.
Die is ook tof inderdaadquote:
vast welquote:Op zondag 28 december 2014 20:24 schreef deadprez het volgende:
Maar marcel had toch downsyndroom ofzo?
Ah postbode, een nobel beroep.quote:
Ja.quote:Op zondag 28 december 2014 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Conclusie: alle postbodes hebben down
Ik ben ook postbode geweestquote:
Best chill baantje voor die paar uur per week. In de zomer dan.quote:
Ja godverdomme plaatsvervangende schaamte manquote:
Klopt, is lekker makkelijk. Geen gedoe van een baas.quote:Op zondag 28 december 2014 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Best chill baantje voor die paar uur per week. In de zomer dan.
Het is wel best zielig inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 20:29 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb stiekem wel medelijden met die Marcel. Ben je niet lekker in je hoofd, wordt je zo door Fok! door de mallemolen heen gehaald.
Jup. En je kan tenminste gewoon roken.quote:Op zondag 28 december 2014 20:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt, is lekker makkelijk. Geen gedoe van een baas.
Dat zijn geen beroerde baantjes.quote:Op zondag 28 december 2014 20:29 schreef Toto69 het volgende:
ik heb gewerkt als;
technisch klantenservice medewerker (lissabon)
afwasser
verkoopadviseur
opruimhulpje
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op zondag 28 december 2014 20:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kijk nu wordt het 1 en ander duidelijk
quote:
Zelf je uren invullen, niemand die het controleert. Ik mis dat baantje.quote:Op zondag 28 december 2014 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup. En je kan tenminste gewoon roken.
Hier sneeuwt het helemaal nog nietquote:Op zondag 28 december 2014 20:31 schreef hoink581 het volgende:
Linkdumpjes.
Godverdomme vanmiddag nog sneeuwgeschuifeld en nu last van mijn rug.
Hier ligt gelukkig geen sneeuw.quote:Op zondag 28 december 2014 20:31 schreef hoink581 het volgende:
Linkdumpjes.
Godverdomme vanmiddag nog sneeuwgeschuifeld en nu last van mijn rug.
Prima toch? Kan veel erger.quote:
Ik weet het alquote:
Sneeuw is kut.quote:
hehehe.quote:Op zondag 28 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
check mij goed kunnen koken
Nee liever niet.quote:Op zondag 28 december 2014 20:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je naar je familie komen in Roosendaal, kun je je geluk niet op.
Jezusquote:Op zondag 28 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah, aardappelkrokettenquote:Op zondag 28 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 28 december 2014 20:34 schreef Toto69 het volgende:
Dit mis ik dan weer wel, zodra ik het gebouw uit liep om te lunchen:
[ afbeelding ]
Nee juist niet.quote:
opwarmvoedsel.quote:Op zondag 28 december 2014 20:34 schreef Toto69 het volgende:
watdat zijn vissticks, aardappelen en doperwten
Weet ik veel waar precies, zo bekend ben ik daar niet.quote:
Ik dacht dat ik aardappelkroketten zagquote:Op zondag 28 december 2014 20:34 schreef Toto69 het volgende:
watdat zijn vissticks, aardappelen en doperwten
Noem iets wat je kan herinneren dan. Ik ben benieuwd. In de dijken daar zitten veel rijke stinkerds.quote:Op zondag 28 december 2014 20:35 schreef deadprez het volgende:
Weet ik veel waar precies, zo bekend ben ik daar niet.
Wat is dat?quote:
Mijn oma en opa woonden vroeger redelijk dicht bij het centrum, mijn oom woont tegenwoordig ergens in een luxe appartementencomplex. Maar zo rijk zijn ze niet hoor, ze gedragen zich alleen nogal bekakt.quote:Op zondag 28 december 2014 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Noem iets wat je kan herinneren dan. Ik ben benieuwd. In de dijken daar zitten veel rijke stinkerds.
Lijkt me doodeng.quote:Op zondag 28 december 2014 20:36 schreef Toto69 het volgende:
Dit was mega baasmidden tussen de hooligans van atletico madrid
[ afbeelding ]
B-merk ketchupquote:Op zondag 28 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Vetquote:Op zondag 28 december 2014 20:36 schreef Toto69 het volgende:
Dit was mega baasmidden tussen de hooligans van atletico madrid
[ afbeelding ]
Roosendaal zit vol met nepkakkers ja.quote:Op zondag 28 december 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
Mijn oma en opa woonden vroeger redelijk dicht bij het centrum, mijn oom woont tegenwoordig ergens in een luxe appartementencomplex. Maar zo rijk zijn ze niet hoor, ze gedragen zich alleen nogal bekakt.
Tot ze opeens gaan vechtenquote:Op zondag 28 december 2014 20:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man, prachtig. Steken ze ineens zwaar illegaal vuurwerk af 5 meter voor je neus.
Ik dacht ik vraag het maar voor ik weer verkeerde dingen zegquote:
Neen, stuk erbuiten.quote:Op zondag 28 december 2014 20:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Roosendaal zit vol met nepkakkers ja.
Luxe appartementencomplex. Dat moet wel in het centrum zijn.
Dat is echt geen Heinz jonghhquote:
Toen was ik al weg.quote:
* Toto69 plakt je mond dichtquote:Op zondag 28 december 2014 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik dacht ik vraag het maar voor ik weer verkeerde dingen zeg
sickquote:Op zondag 28 december 2014 20:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik had ook vies mooi uitzicht + balkon[ afbeelding ]
quote:
Waar is hetquote:Op zondag 28 december 2014 20:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik dacht dat ik wat verstuurd had.quote:
nee,quote:Op zondag 28 december 2014 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wat verstuurd had.
Laat maar, zie WAquote:Op zondag 28 december 2014 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wat verstuurd had.
Ah dat is wel best kort ja.quote:
Waarom zou dat dan niet meer kunnen?quote:Op zondag 28 december 2014 20:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik kan overigens ook in Barcelona, Londen, Belfast, en Madrid werken als ik ooit erbovenop kom. Maar ik weet nog niet zo zeker of ik dat tegen die tijd nog wel kan maken, zeg maar.
Weet niet, ben ook wel wat angstig geworden helaas. Door al die shit. Als ik dan een keer iets voel denk ik meteen dat het weer open ligt of zo. Niet echt fijn iig.quote:Op zondag 28 december 2014 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan niet meer kunnen?
waar is datquote:Op zondag 28 december 2014 20:38 schreef Toto69 het volgende:
Dat je op een feestje bent: "Toto wat is er mis jongen?"quote:Op zondag 28 december 2014 20:42 schreef Toto69 het volgende:
Weet niet, ben ook wel wat angstig geworden helaas. Door al die shit. Als ik dan een keer iets voel denk ik meteen dat het weer open ligt of zo. Niet echt fijn iig.
Hm nee dat is inderdaad niet heul chill als je dan ook nog eens in een ander land zit. Maar ik denk dat dat na een tijdje ook wel weer overgaat als het allemaal weer in orde is.quote:Op zondag 28 december 2014 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet niet, ben ook wel wat angstig geworden helaas. Door al die shit. Als ik dan een keer iets voel denk ik meteen dat het weer open ligt of zo. Niet echt fijn iig.
Lissabon.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 20:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat je op een feestje bent: "Toto wat is er mis jongen?"
- "Staat mijn kont open?"
"Uh, nee maar die van Natasja wel, godsklere."
Ja dat zou wel kunnen, maar dan moet het eerst eens allemaal in orde komen en ik ben nogal sceptisch helaas.quote:Op zondag 28 december 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm nee dat is inderdaad niet heul chill als je dan ook nog eens in een ander land zit. Maar ik denk dat dat na een tijdje ook wel weer overgaat als het allemaal weer in orde is.
Maar dit is allemaal vanwege een eerdere operatie?quote:Op zondag 28 december 2014 20:44 schreef Toto69 het volgende:
Ja dat zou wel kunnen, maar dan moet het eerst eens allemaal in orde komen en ik ben nogal sceptisch helaas.
Yep. Laat ik het kort houden; ik ben begin 2012 al geopereerd aan een cyste, maar daarna hebben ze me gewoon laten lopen met een enorme open wond. Geen nazorg, helemaal niks. zoek 't maar uit. Daarna behoorlijk ernstige infectie/ontsteking gehad, ik woog in augustus nog 50 kilo of zo. (en ik ben geen 1.70quote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar dit is allemaal vanwege een eerdere operatie?
Ja nieuwjaarsdag.quote:Op zondag 28 december 2014 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hij blijft toch wel open tot na de uitslag neem ik aan.
Nee, zou ook wel gek zijn, er is al een slowchatquote:Op zondag 28 december 2014 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hij blijft toch wel open tot na de uitslag neem ik aan.
Niemand had toch door dat het van hem was, geen zorgen.quote:Op zondag 28 december 2014 20:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
EN
geen ban vanwege mijn paint van NS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Nee Toto, het klinkt niet allemaal heel erg hihi hahaquote:Op zondag 28 december 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yep. Laat ik het kort houden; ik ben begin 2012 al geopereerd aan een cyste, maar daarna hebben ze me gewoon laten lopen met een enorme open wond. Geen nazorg, helemaal niks. zoek 't maar uit. Daarna behoorlijk ernstige infectie/ontsteking gehad, ik woog in augustus nog 50 kilo of zo. (en ik ben geen 1.70) dus dat ging ook maar net goed. Daarna nog een paar operaties gehad maar het was al 'te laat', het weefsel was al veel te ver verkloot zeg maar. Dus nu vorige week een zware operatie gehad waarbij ze al het foute weefsel hebben weggehaald, incl. vocht ophoping, en ergens anders uit m'n bil een stuk gezond weefsel/huid daarin gelapt. Ik snap dat het allemaal erg hihi haha leuk klinkt omdat het m'n reet is maar het is niet heel erg makkelijk allemaal.
Hihi reetquote:Op zondag 28 december 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yep. Laat ik het kort houden; ik ben begin 2012 al geopereerd aan een cyste, maar daarna hebben ze me gewoon laten lopen met een enorme open wond. Geen nazorg, helemaal niks. zoek 't maar uit. Daarna behoorlijk ernstige infectie/ontsteking gehad, ik woog in augustus nog 50 kilo of zo. (en ik ben geen 1.70) dus dat ging ook maar net goed. Daarna nog een paar operaties gehad maar het was al 'te laat', het weefsel was al veel te ver verkloot zeg maar. Dus nu vorige week een zware operatie gehad waarbij ze al het foute weefsel hebben weggehaald, incl. vocht ophoping, en ergens anders uit m'n bil een stuk gezond weefsel/huid daarin gelapt. Ik snap dat het allemaal erg hihi haha leuk klinkt omdat het m'n reet is maar het is niet heel erg makkelijk allemaal.
Nou ja, weet je, ik heb geen zelfmedelijden of zo. En ik kan me voorstellen dat mensen het grappig vinden omdat het m'n reet is. En ik hoor ook vaak zat grappen of zelfs kwetsende opmerkingen, maar daar moet je gewoon boven staan denk ik. Zelfspot werkt het beste.quote:Op zondag 28 december 2014 20:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee Toto, het klinkt niet allemaal heel erg hihi haha
pfff dat dacht ik ook over mijzelf, maar wet je, mensen zijn minder gemeen dan je denkt...
serieus
quote:Op zondag 28 december 2014 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zou ook wel gek zijn, er is al een slowchat
quote:
Dat zoiets zo uit de hand kan lopen joh. Zou je bijna een rechtszaak om kunnen beginnen.quote:Op zondag 28 december 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het gaat wel erg ver inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 20:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zoiets zo uit de hand kan lopen joh. Zou je bijna een rechtszaak om kunnen beginnen.
Ik heb een hele kleine schadevergoeding gehad van het ziekenhuis dat het verpest heeft. Gevolg is dat ik daar nu een jaar niet meer welkom ben tenzij ik doodga.quote:Op zondag 28 december 2014 20:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zoiets zo uit de hand kan lopen joh. Zou je bijna een rechtszaak om kunnen beginnen.
Wat dan? Mijn vraag was redelijk duidelijk.quote:Op zondag 28 december 2014 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat je wat anders bedoelde
wtfquote:Op zondag 28 december 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een hele kleine schadevergoeding gehad van het ziekenhuis dat het verpest heeft. Gevolg is dat ik daar nu een jaar niet meer welkom ben tenzij ik doodga.
Een kleine schadevergoeding? Denk dat je daar wel meer uit had kunnen slepen.quote:Op zondag 28 december 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een hele kleine schadevergoeding gehad van het ziekenhuis dat het verpest heeft. Gevolg is dat ik daar nu een jaar niet meer welkom ben tenzij ik doodga.
Nee, je kan de moord stikken in dit land.quote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef deadprez het volgende:
Maar ja, aan een rechtszaak heb je verder ook niet heel veel denk ik.
Nee, ik moest niet zeiken.quote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een kleine schadevergoeding? Denk dat je daar wel meer uit had kunnen slepen.
Ik kan wel wat hebben, hoor. Denigrerende opmerkingen vind ik minder, maar een grapje moet kunnen.quote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef eend112 het volgende:
Sorry voor de grappen toto, we houden allemaal van je.
Wat een tyfuslijers danquote:
Yes, zo gaat dat hier. Mja, ik wil er toch al nooit meer heen. Niemand hier in de buurt is positief over dat ziekenhuis. Echt dramatisch. En de chirurg die het bij mij verpest heeft is op non-actief nu. Heeft al meerdere mensen dood laten gaan, of heel erg verpest.quote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een tyfuslijers danman man man
Nja kan heel anders overkomen dan dat bedoeld wordt natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben, hoor. Denigrerende opmerkingen vind ik minder, maar een grapje moet kunnen.
tis niet alsof ik zelf nooit iemand plaag of zo.
Tja, wat moet je dan, met een pistool binnenlopen heeft geen zin, dan krijg je toch 0 op het rekest. We kunnen slechts hopen dat het nu eens opgelost wordt na dik drie jaar. Meer kan je toch niet.quote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zou ik al helemaal niet gepikt hebben.
FOK! knokploegquote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, wat moet je dan, met een pistool binnenlopen heeft geen zin, dan krijg je toch 0 op het rekest. We kunnen slechts hopen dat het nu eens opgelost wordt na dik drie jaar. Meer kan je toch niet.
Snap ik.quote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja kan heel anders overkomen dan dat bedoeld wordt natuurlijkheb het beste met je voor mi man.
Nee, klinkt helemaal niet makkelijk. Sterkte.quote:Op zondag 28 december 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 20:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, klinkt helemaal niet makkelijk. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nice maar wie is mrkrabzquote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Meerdere meiden vinden me leuk
Fittie hierzo.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Tja, wat moet je dan, met een pistool binnenlopen heeft geen zin, dan krijg je toch 0 op het rekest. We kunnen slechts hopen dat het nu eens opgelost wordt na dik drie jaar. Meer kan je toch niet.
Dikke tip![]()
Ja, maar van wie bedoelde ikquote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Nee madjack is verstandig en gaat hier niet in mee.quote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Meerdere meiden vinden me leuk
Fittie hierzo.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
S_Z zou de meest logishce gok zijn.
Stop the violence
Down with the hate
Gewooon voor altijd openquote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat dan? Mijn vraag was redelijk duidelijk.![]()
Oh shit ik hoor echt te weten wie hij is want ik heb dat hele gedoe meegekregen,Stop the violence
Down with the hate
Je bent echt kk dom als je dat niet meer weetquote:Op zondag 28 december 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
Oh shit ik hoor echt te weten wie hij is want ik heb dat hele gedoe meegekregen,![]()
welk gedoequote:Op zondag 28 december 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
Oh shit ik hoor echt te weten wie hij is want ik heb dat hele gedoe meegekregen,![]()
ik half ik kan me nog allemaal janktopics herinneren van hemquote:Op zondag 28 december 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
Dat is die maxburger dus migadoquote:Op zondag 28 december 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
Oh shit ik hoor echt te weten wie hij is want ik heb dat hele gedoe meegekregen,Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Ja die iddquote:Stop the violence
Down with the hate
eensquote:Op zondag 28 december 2014 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Paxie zou zijn username moeten veranderen naar Paxgod![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Paxie zou zijn username moeten veranderen naar Paxgod![]()
![]()
![]()
Nee nee daar is de gezellig sc voorquote:Op zondag 28 december 2014 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gewooon voor altijd open![]()
![]()
meh even geen zin inquote:Op zondag 28 december 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)0567839207b9ae10dc21
komt allen
ik heb VBL ook uitgenodigd.Stop the violence
Down with the hate
Jaquote:Op zondag 28 december 2014 21:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee nee daar is de gezellig sc voor![]()
Het is altijd genieten in de Euroborg!quote:Op zondag 28 december 2014 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar zijn er niet veel van over als ik zo die wedstrijdjes in de euroborg bekijk
Dit seizoen is daar topclub Ajax met 2-0 verslagen en hebben we PSV op 1-1 gehouden!![]()
kom haxballen, johannes is er ook!quote:Op zondag 28 december 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is altijd genieten in de Euroborg!
Dit seizoen is daar topclub Ajax met 2-0 verslagen en hebben we PSV op 1-1 gehouden!![]()
Psv hebben wij gewoon in eigen huis klop gegevenquote:Op zondag 28 december 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is altijd genieten in de Euroborg!
wat is jouw club?quote:Op zondag 28 december 2014 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Psv hebben wij gewoon in eigen huis klop gegeven![]()
![]()
Stop the violence
Down with the hate
Wat was datStop the violence
Down with the hate
watquote:Op zondag 28 december 2014 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zit ik daar lingerie te kopenStop the violence
Down with the hate
Geil vertel meerquote:Op zondag 28 december 2014 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zit ik daar lingerie te kopen![]()
![]()
Jouw UI loopt niet synchroon.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Nou wel.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Whutquote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
JA JIJ... KOM JIJ OOK NOG OUWEHOREN OVER MIJN UINiet je woede op mij afreageren
![]()
![]()
![]()
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
quote:
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
link is al verwijderdquote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
GODVERDOMME... JA IK TREK MIJN BROEK WEER AAN HE... LAAT MAAR ZITTEN KLOOTZAK![]()
Ik stel jou persoonlijk verantwoordelijk voor het uitblijven van mijn orgasme net he, lul de behangerquote:![]()
Nee, er gebeurde helemaal niks.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 21:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jaja daarom ging je uit die chat he haha
hahahahahahaaaaa
ja
dat was wat chanant ja
ik ben 15
ik ben 17
goffer![]()
![]()
Ik heb windows, maar er gebeurd niks als op esc druk.quote:Op zondag 28 december 2014 21:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wel, als je op Esc drukt stoppen bewegende avatars
tenminste in windowsThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
zie je niet dat mijn avatar stopt met bewegen??????quote:Op zondag 28 december 2014 21:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb windows, maar er gebeurd niks als op esc druk.![]()
Mijn eerste gedachtes waren ook "arme menno"quote:Op zondag 28 december 2014 21:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahahahahahaaaaa
ja
dat was wat chanant ja
ik ben 15
ik ben 17
goffer![]()
![]()
Ligt aan je browser hè.quote:Op zondag 28 december 2014 21:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wel, als je op Esc drukt stoppen bewegende avatars
tenminste in windowsStop the violence
Down with the hate
Jaquote:Op zondag 28 december 2014 21:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachtes waren ook "arme menno"nee sorry, ik vind jullie echt schattig... maar
kom...
Als 38 jarige kan ik me daar niet met goed fatsoen in mengen![]()
Lijkt me wel ja. Heb je Chrome?quote:Stop the violence
Down with the hate
/carequote:Op zondag 28 december 2014 21:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik stel jou persoonlijk verantwoordelijk voor het uitblijven van mijn orgasme net he, lul de behanger![]()
Nou weet ik het niet meer.quote:Op zondag 28 december 2014 21:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
zie je niet dat mijn avatar stopt met bewegen??????
Ik zoek het op op internet.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Het valt ook soms tegen.quote:Op zondag 28 december 2014 21:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Janee sorry, ik vind jullie echt schattig... maar
kom...
Als 38 jarige kan ik me daar niet met goed fatsoen in mengen
Maar gaat gewoon over normale dingen. Jongens dingen..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: