wtfquote:Op zondag 28 december 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een hele kleine schadevergoeding gehad van het ziekenhuis dat het verpest heeft. Gevolg is dat ik daar nu een jaar niet meer welkom ben tenzij ik doodga.
Een kleine schadevergoeding? Denk dat je daar wel meer uit had kunnen slepen.quote:Op zondag 28 december 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een hele kleine schadevergoeding gehad van het ziekenhuis dat het verpest heeft. Gevolg is dat ik daar nu een jaar niet meer welkom ben tenzij ik doodga.
Nee, je kan de moord stikken in dit land.quote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef deadprez het volgende:
Maar ja, aan een rechtszaak heb je verder ook niet heel veel denk ik.
Nee, ik moest niet zeiken.quote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een kleine schadevergoeding? Denk dat je daar wel meer uit had kunnen slepen.
Ik kan wel wat hebben, hoor. Denigrerende opmerkingen vind ik minder, maar een grapje moet kunnen.quote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef eend112 het volgende:
Sorry voor de grappen toto, we houden allemaal van je.
Wat een tyfuslijers danquote:
Yes, zo gaat dat hier. Mja, ik wil er toch al nooit meer heen. Niemand hier in de buurt is positief over dat ziekenhuis. Echt dramatisch. En de chirurg die het bij mij verpest heeft is op non-actief nu. Heeft al meerdere mensen dood laten gaan, of heel erg verpest.quote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een tyfuslijers danman man man
Nja kan heel anders overkomen dan dat bedoeld wordt natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben, hoor. Denigrerende opmerkingen vind ik minder, maar een grapje moet kunnen.
tis niet alsof ik zelf nooit iemand plaag of zo.
Tja, wat moet je dan, met een pistool binnenlopen heeft geen zin, dan krijg je toch 0 op het rekest. We kunnen slechts hopen dat het nu eens opgelost wordt na dik drie jaar. Meer kan je toch niet.quote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zou ik al helemaal niet gepikt hebben.
FOK! knokploegquote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, wat moet je dan, met een pistool binnenlopen heeft geen zin, dan krijg je toch 0 op het rekest. We kunnen slechts hopen dat het nu eens opgelost wordt na dik drie jaar. Meer kan je toch niet.
Snap ik.quote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja kan heel anders overkomen dan dat bedoeld wordt natuurlijkheb het beste met je voor mi man.
Nee, klinkt helemaal niet makkelijk. Sterkte.quote:Op zondag 28 december 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yep. Laat ik het kort houden; ik ben begin 2012 al geopereerd aan een cyste, maar daarna hebben ze me gewoon laten lopen met een enorme open wond. Geen nazorg, helemaal niks. zoek 't maar uit. Daarna behoorlijk ernstige infectie/ontsteking gehad, ik woog in augustus nog 50 kilo of zo. (en ik ben geen 1.70) dus dat ging ook maar net goed. Daarna nog een paar operaties gehad maar het was al 'te laat', het weefsel was al veel te ver verkloot zeg maar. Dus nu vorige week een zware operatie gehad waarbij ze al het foute weefsel hebben weggehaald, incl. vocht ophoping, en ergens anders uit m'n bil een stuk gezond weefsel/huid daarin gelapt. Ik snap dat het allemaal erg hihi haha leuk klinkt omdat het m'n reet is maar het is niet heel erg makkelijk allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 20:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, klinkt helemaal niet makkelijk. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nice maar wie is mrkrabzquote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Meerdere meiden vinden me leuk
Fittie hierzo.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Tja, wat moet je dan, met een pistool binnenlopen heeft geen zin, dan krijg je toch 0 op het rekest. We kunnen slechts hopen dat het nu eens opgelost wordt na dik drie jaar. Meer kan je toch niet.
Dikke tip![]()
Ja, maar van wie bedoelde ikquote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Nee madjack is verstandig en gaat hier niet in mee.quote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Meerdere meiden vinden me leuk
Fittie hierzo.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
S_Z zou de meest logishce gok zijn.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: